|
nietmeer
|
Je bent wel hard voor je leiders, Peter... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik verlies in een battle zelden een generaal, gewoon een goede strategie. Veel cavalerie en wardogs.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Rrrrrright  |
|
nietmeer
|
@peter: ja... maar niet eens dood mogen gaan aan ouderdom, das toch best hard... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kom nou eens Muad. Dan zou de hele economie instorten.  |
|
Puck Oudgediende
|
Blaaaaaaaaaaaablabla  |
|
nietmeer
|
ehm... tja... als je het zo ziet... Maar anderzijds, nooit meer je geliefden enzo kwijt raken... ik ruik mogelijkheden... moeten alleen wel wat aan de onvermijdelijke overbevolking doen... |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Puck: Blaaaaaaaaaaaablabla  niet zo kwekken jij  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Het gaat eindelijk eens echt ergens over in het café echt leuk. RTW owned is echt leuk om te spelen ga het weer installen nu. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Puck: Blaaaaaaaaaaaablabla  niet zo kwekken jij  Maar ik doe niet anders  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Er liepen al aardig wat wedunaren rond, vrouw overleden.  |
|
nietmeer
|
@Redduggy: Het gaat altijd wel ergens over hiero... maar meestal is het onzin  Anyweg, ik ga lekker eten, laters  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Eet smakelijk Muaddhib  tot laters. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Puck dat weten we. *loopt met de tape naar puck toe en plakt haar mond af* Kijk zo doen we dat. *pakt Puck weer op en zet haar voorzichtig in de spoelbak.* Handoek alsjeblieft |
|
nietmeer
|
Ik ben er weer ik heb 3 cheeseburgers op  |
|
nietmeer
|
voorzichtig noemt ie dat... nou ben ik weer nat... twee handdoeken graag Dankje Peter, Laters, en succes met je Romijnen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ga zo mijn kip uit de bouillon halen. Heeft 4,5 uur lang liggen pruttellen.  |
|
nietmeer
|
Peter dat word lekker  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: Puck dat weten we. *loopt met de tape naar puck toe en plakt haar mond af* Kijk zo doen we dat. *pakt Puck weer op en zet haar voorzichtig in de spoelbak.* Handoek alsjeblieft Wat doe je me aaaaan  |
|
nietmeer
|
puck je kan niet praten |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Misha: puck je kan niet praten Maar dat was de automatische vertaling van mumbel mumbel  Staat nog steeds aan hier  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hele kip eruit halen, vlees eraf halen,karkas weggooien, vlees terug in de pan, groenten erbij, nog wat meer kruiden erbij, soepje binden en daarna nog wat slagroom erbij.  edit: Voila, een lekkere kippensoep.  edit2: ongeveer 2,5 liter soep. |
|
Puck Oudgediende
|
De kippensoep van mijn oma is het allerlekkerst  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Puck: De kippensoep van mijn oma is het allerlekkerst  Recept, pleaaaaaaaase.  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Peter Willemse: Quote Puck: De kippensoep van mijn oma is het allerlekkerst  Recept, pleaaaaaaaase.  Weetjewat  Ik ga het gewoon een keertje vragen  |
|