|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
peter hoevaak knal jij wel niet ergens tegen op  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hoe bedoel je Arjan??? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Muad, die heb ik in mijn wilde ontsnappingspoging uit je handen geslagen geloof ik  *Kijkt onder de tafel* Ja, sorry, hier issie  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
*pakt een hele natte stroopwafel* Deze hier?
*gaat verder met het droog maken en gooit een nieuw pakje stroopwafels naar muad* |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: *pakt een hele natte stroopwafel* Deze hier? Hoe durf je 'm uit m'n handen te pakken  Ik had hem eerst Muad!!!!  |
|
ArjanDo Erelid
|
*boink*  |
|
nietmeer
|
hm... hij is helemaal stoffig  Wanneer is hier voor het laatst gestofzuigd? (of is het stofgezogen?) *slaat de stof van zijn stroopwafel, en eet 'm verder op* 't is toch donker van binnen  *En vangt ondertussen ook het nieuwe pakje wafels op van Redduggy* Thanks, die komen wel op  |
|
Redduggy
Erelid
|
Uuhm Puck je hebt die stroopwafel nog in je handen we hebben er 2 gevonden. WIE HEEFT ZIJN STROOPWAFEL NIET OPGEGETEN?!? |
|
ArjanDo Erelid
|
ik lust er wel 1  |
|
nietmeer
|
Ik vond 'm al zo muf smaken.... |
|
nietmeer
|
Ik heb honger maar er is gene lekkereten in huis |
|
Redduggy
Erelid
|
Pakje ligt daar ArjanDo *wijst op de bar* Zo alles is weer droog.
Muad morgen komt de schoonmaakster weer ze is een weekje ziek geweest. Tja kan gebeuren he. |
|
nietmeer
|
Zingt: I see a red door and I want it painted black pompompompompompompompompompompompooooom @Redduggy: ah, vandaar... *bergt stofzuiger weer op* |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Misha: Ik heb honger maar er is gene lekkereten in huis Dan ga je brood eten  't Kan wel op als is het lekker  |
|
ArjanDo Erelid
|
smaakt goed! wat is dat voor liedje Maud?  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Puck: Quote Misha: Ik heb honger maar er is gene lekkereten in huis Dan ga je brood eten  't Kan wel op als is het lekker  Zo doet er hier eentje verantwoord zeg. Moedertje  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: Quote Puck: Quote Misha: Ik heb honger maar er is gene lekkereten in huis Dan ga je brood eten  't Kan wel op als is het lekker  Zo doet er hier eentje verantwoord zeg. Moedertje  Ik wist dat je het ging zeggen opa  |
|
nietmeer
|
Puck er is bijna geen brood meer en kheb geen zin om te kope  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Misha: Puck er is bijna geen brood meer en kheb geen zin om te kope  Ach gossie  Nou dat eet je niks  Goed voor de lijn  |
|
nietmeer
|
@ArjanDo: Paint it Black van the Rolling Stones Ik ben bang dat ik dat deuntje nou de rest van de dag weer aan het neuriën ben.... tot grote ergenis van mijn omgeving  |
|
nietmeer
|
Puck ik ben toch niet dik en zonder elke 2 uur (behalve snachts) wat te ete ga k dood  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Misha: Puck ik ben toch niet dik en zonder elke 2 uur (behalve snachts) wat te ete ga k dood  Ik stuur morgen m'n brood wel naar je op  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Misha, niet aanstellen. Een mens kan ongeveer 3 weken zonder eten.  |
|
Redduggy
Erelid
|
Muad het is beter dan het deuntje van "als ik tramp.tramp.tram trampoline spring!!!" |
|
nietmeer
|
@Misha: dat zal wel meevallen...  Heb zelf ook een te snelle stofwisseling, maar ondanks 3 dagen zo goed als vasten (altijd leuk, diaree), ben ik er nogsteeds... (ben zelf aangekomen, denk ik...) @Redduggy: ow... dat ziet er wel heel belabberd uit.... dat nummer... |
|