|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nee, zwaar overkweekte truffels |
|
nietmeer
|
Die zijn ook lekker!  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Dat is waar sommige dingen begrijp je en als iemand die dan niet begrijpt lijkt dat onbegrijpelijk maar waar en leg dan maar eens uit waar het precies onbegrijpelijk begint te worden. Je zo het afleggen van het uitleggen je moet je er dan bij neerleggen dat het niet uit te leggen valt  |
|
nietmeer
|
Doe mij nog een neut?  |
|
Roselien Erelid
|
Het is zaterdag ik hoef niet te werken zit ik nog achter de pc om 4.10 snachts  Kijk deze gebruik ik vandaag voor het eerst |
|
nietmeer
|
|
|
Roselien Erelid
|
volgens mijn vriendenlijst is Peter offline?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Zo, ben er weer.  *Zet een Irisch koffie voor Tis en schenk voor Kareltje en Sjaak een borreltje in* Alsjeblieft.  Iets drinken Roselien en heraux?  |
|
nietmeer
|
Bij mij is hij online!  Mooi zo, Peter!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hey Juuuuuul is aanwezig, de grote winnaar van het ontwerp.  |
|
nietmeer
|
Dus ik heb niet gewonnen?  |
|
heraux Oudgediende
koffie.. snel.. koffie-panic erger kun je het niet hebben kan mijn verstand niet mounten..
read-only is niet goed |
|
nietmeer
|
Zit er ook een aan/uit knop op heraux?  |
|
nietmeer
|
Ik ben zo terug; even een advocaat-bad nemen!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*zet een pot sterke koffie voor heraux* alsjeblieft heraux.  |
|
Roselien Erelid
|
Ja doe mij maar koffie Peter ik ga toch niet meer slapen al is het zaterdag  Watttt Heraux kneep in mijn bil  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*zet een grote mok zwarte koffie voor Roselien, en zet er de suiker en de melk erbij.* Alsjeblieft Roos.  |
|
Roselien Erelid
|
O heerlijk Peter  Weet je dat ik al zeker een maand of langer niet gedronken heb.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Roselien: volgens mijn vriendenlijst is Peter offline?  Ben toch de hele tijd online geweest.  Quote Roselien: O heerlijk Peter  Weet je dat ik al zeker een maand of langer niet gedronken heb.  Dan ben je wel dorstig, als je een maand niet gedronken hebt.  De meeste mensen houden dat maar maximaal 3 dagen vol  |
|
Roselien Erelid
|
hee ben ik een autist of ben jij het  Die nemen namelijk alles letterlijk |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik neem bijna alles letterlijk.  edit: En wat ik zeg bedoel ik ook zo letterlijk.  |
|
heraux Oudgediende
Quote Roselien: hee ben ik een autist of ben jij het  Die nemen namelijk alles letterlijk als je de waarheid wilt zien moet je dingen zien zoals ze zijn En dan neem je dingen letterlijk en vergelijkt de inhoud met het bedoelde - begrip-waarde, begrip-lading. Verder is het zo dat de betekenis en de lading van veel gebruikte begrippen en stellingen, clichés uit lui-heid voortkomen, gemakzucht of praktisch denken - niet willen doorvorsen welke werkelijkheid achter een woord, begrip of opmerking schuilgaat en zich beroept op het feit dat het wel begrepen wordt uit generieke denken - zo denkt iedereen erover. En dat is een val-kuil. expl. Als ik vraag : "wordt er op een feest veel gedronken" - tuurlijk - maar is dat natuurlijk? Mocht iemand me tegenkomen en ik neem je letterlijk - ja ik ben Authist. Want dan kom ik er wel achter wat uiteindelijk je denken is en welke diepgang ze betreft. niet dat het veel zin heeft maar dat leer traject is een wereldreis gelijk |
|
nietmeer
|
Tistochwat! Wat kunnen jullie leuteren, zeg!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Tistochwat: Tistochwat! Wat kunnen jullie leuteren, zeg!  Hips....wie zegt wat.  |
|
Roselien Erelid
|
Quote heraux: Quote Roselien: hee ben ik een autist of ben jij het  Die nemen namelijk alles letterlijk als je de waarheid wilt zien moet je dingen zien zoals ze zijn etc. Gelukkig sta ik er ook om bekend dat ik de geschreven taal niet goed begrijp |
|