|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
alles goed? |
|
nietmeer
|
nie echt mij hand zit nog in het gips  met jou dan?¿ |
|
akisis Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 242 Wnplts: Assen
|
Hoi Usitarie |
|
Usitarie Erelid
|
hoi Akisis  alles goed met jou? met mij valt het wel mee, kheb ruzie met mijn vriendin -_- en het gaat alweer nergens om, agh ik kan er toch eigenlijk wel om lachen hoe zij moeilijk kan doen om bepaalde dingen  |
|
nietmeer
|
dat probleem heb ik nie ik ben vrijgezel bevalt me eigenlijk nog wel goed |
|
Usitarie Erelid
|
moet je nog even zo houden  Niet te vroeg aan de vrouw gaan  ik vind het met mijn 18 jaar toch wel gepaste leeftijd  maar heb volgende week zondag 9 maanden  |
|
|
Alles best hier ! haha is niet de eerste keer dus.. |
|
nietmeer
|
usitariee is ze nog wel aardig af ven toe of? |
|
Usitarie Erelid
|
neej is niet de eerste keer, kheb ook al 9 maanden, dan is het niet altijd rozengeur en manenschijn gegaan  Ze is hardstikke lief, maar ze toont te weinig begrip naar mijn richting. Als ik 1 weekendje thuis ben (zij woont 112km ver weg) en ik ga uit met vrienden vind ze dat meteen niet leuk enzo, en dan zeg ik dat ik me vriendenkring ook moet onderhouden en zij snapt niet waarom dat met uitgaan moet. Het antwoord is hardstikke simpel: bijna AL mijn vrienden gaan uit, dan zie ik ze allemaal in 1x. En dan gaat ze ook nog beweren dat mijn vrienden belangrijker zijn dan haar, ik probeer het evenwichtig te houden, maar mijn vriendin staat er toch iets boven. |
|
|
@Usi gaat ze zelf niet uit met vrienden? Das toch hetzelfde.. |
|
nietmeer
|
ja okee ik zou er ook niet elke week naar toegaan met 112km afstand en het scheelt weer tijd als je je vrienden in 1 keer allemaal ziet |
|
Usitarie Erelid
|
ze heeft geen vrienden, dat is het verschil. Mwuah, ze heeft wel vrienden maar die beschouwd ze niet als vrienden en ze houd nie van uitgaan Het is gewoon een kwestie van wantrouwen bij haar... (en dat terwijl ik 13 avonden uit ben geweest in Lloret de Mar en nix met de dames gedaan heb  ) gaat ze zeggen van: hoe zou jij het vinden als ik met me broertje naar de voetbal zou gaan en daar een jonge zou zoenen? Ik vind het niet erg hoor, maar ze weet de consequentie's. Aghjah, ze loopt denk ik voor op de feiten @bert, ik ga er wel elk weekend heen  kheb nu een OV-kaart dus nu kan ik gratis in het weekend maar ik heb al wel meer als 300 euro aan treinkaartjes uitgegeven, ze kan dus moeilijk beweren dat ik niets voor haar over heb als ze dat gaat zeggen xD |
|
nietmeer
|
 misschien weet ze al wat je gaat doen |
|
Usitarie Erelid
|
Bert, ze weet niet wat ik ga doen want ze kan mijn gedachtes niet lezen xD maar ik ga nooit van mijn leven vreemd, ik heb een gloeiende hekel aan die verraders  |
|
nietmeer
|
das wel goed wat je zei ik heb aan die mensen maar neem haar een keer mee misschien snapt ze het dan wel |
|
Usitarie Erelid
|
ze wilt toch niet  als ze weer is hier komt (mocht ze ooit nog komen) vraag ik wel weer of ze zin heeft om uit te gaan  Ik ben ook geen super fan van alcohol dus ik hou me altijd in en ik weet wat mijn grenzen zijn  |
|
nietmeer
|
(die grenzen ken ik nie goed ik ga er vaak overheen) |
|
Usitarie Erelid
|
whahaha, nu al xD jij mag nog helemaal geen alcohol!  |
|
nietmeer
|
ik kan er makkelijk aan komen wat denk je dat ik in de zomer in mijn boot heb staan  |
|
nietmeer
|
Vreemdgangers  Bahh, ik ga me gelijk de bek spoelen, is er nog Franziskaner in de tent? |
|
Usitarie Erelid
|
Wat is een Franziskaner?  Bertje toch, al die verloren hersencellen  en dat op die leeftijd    *zingt: and without you is how I disappear* |
|
nietmeer
|
@usi ik heb de tijd van me leven |
|
Usitarie Erelid
|
en je leeft maar 1 keer  mischien is het hierna wel veel leuker  |
|
nietmeer
|
daarom juist  |
|
Usitarie Erelid
|
whaha @ mijn draadloze internet verbinding xD Kheb geen signaal maar wel internet  |
|