|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Quote Tistochwat: Tistochwat! Wat kunnen jullie leuteren, zeg!  Hips....wie zegt wat.  IK!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hips... het was sarcastisch bedoelt Tis.  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Mijne dames en heren ik ga nog even lekker op de bank liggen. Heraux het was me een waar genoegen uw rechtstreeks aan mij geschreven woorden te mogen lezen. Peter en Tis twas weer gezellig, deze musketier gaat u verlaten |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ga er ook vandoor. Weltrusten allemaal  *boinks*  |
|
nietmeer
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik ben er weer nog wel even dan toch dus geen verdriet in het verschiet dat ik jullie even verliet was wegens een verkouden gele parkiet die heb ik niet maar niemand die het ziet
|
|
nietmeer
|
Ik ben er nog om naar je te luisteren... Listen to me!!!  |
|
nietmeer
|
Boink Boink Hallo wakker worden Ik ben toch niet gerretje alleen in het cafe ?
|
|
nietmeer
|
Heeeeeeeeeeeeeee Ger!  |
|
nietmeer
|
Hoi TIS Nachtbraker  |
|
nietmeer
|
Jongens,  ik ben plotseling een beetje versleten, dus ik ga jullie groeten. Graag tot een volgende keer!  |
|
nietmeer
|
Slaap ze laters |
|
nietmeer
|
Daaaag Ger!  Ger is lief! |
|
nietmeer
|
Knuf voor Tiske en tot later. *boink*, is er al koffie in de tent? Njammie, wakker worden  |
|
heraux Oudgediende
Groet Sproet Moet Voet Zoet Gloed
Morgenrood de nacht is dood Dag geboren Laat je horen Goedemorgen Zorgen voor verse koffie |
|
nietmeer
|
Dag lieve vriendjes Kpuc en heraux!  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Iemand een linkje waar ik mp3 kan oploaden ? Wanneer je dan toch wat van Hazes wil horen heb ik wel een nummer wat lang niet alle mensen kennen  Lang leven de lan party's waar een neef naar toe gaat met harde schijven van GG |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen Heraux en Gér *boinks*  Hoogste tijd voor een bakkie straffe koffie en een broodje, dacht ik zo  Kpuc zal hier toch ook nog wel ergens rondhangen ?  , dobro jutro,brat  |
|
nietmeer
|
*boinks* nah, Dre was voor Pietjevlip bedoeld  Zelf heb ik de pest aan dat kattegejank  |
|
nietmeer
|
Wankelt naar de bar om koffie te zetten. Lekker hoor wakker worden met koffie. Zet tevens thee voor de liefhebbers en warmt de oven voor. |
|
heraux Oudgediende
[init] # my sleep conf main=c:/core/sleepwalk.ini
[i386] sleepdrv=c:/core/sleep.drv unitmod=memyselfs.dll
[core] action=willnow.slp remark=sleep
|
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Goeie smorgens wakker Nederland.   |