Spieken |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Opera 9 - heeft een cache render (correctie van veranderde paginas na F5/ refresh) imho |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Ikke: Quote dandy: Quote Ikke: Quote dandy: [quote=Ikke]sommigen zetten bij 'n natuurkundeproefwerk "BINAS" op de kaft van hun natuurkunde boek  huh?? wat bedoel je, huh wat heeft dat te maken met spieken?? Dan hebben ze de theorie bij de hand...[/quote] oh, ok, ik dacht letterlijk het woord Binas......   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
heb ik? hoe spiek jij dan? |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
gwoon, bij buurman, briefje van te voren maken en met plakband aan beide kanten zodat ie niet scheurt of wat dan ook en bij sommige leraren mag je muziek op tijdens proefwerken, je kan dan mooi wat inspreken. |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
Goh voor schijkunde en wiskunde zet ik de complete theorie in me grafische rekenmachiene en dan tijdens het proefwerk de theorie van de som opzoekn werkt heel goed  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
doe ik ook |
|
heraux Oudgediende
Quote dandy: Quote Ikke: Quote dandy: Quote Ikke: [quote=dandy][quote=Ikke]sommigen zetten bij 'n natuurkundeproefwerk "BINAS" op de kaft van hun natuurkunde boek  huh?? wat bedoel je, huh wat heeft dat te maken met spieken?? Dan hebben ze de theorie bij de hand...[/quote] oh, ok, ik dacht letterlijk het woord Binas......   [/quote] Binas = de dubbele ananas.. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
zovaak gespiekt nooit gepakt en nee ik vertel niet hoe  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Al de methoden die ik genoemd hebben vallen onder de GNU FDL licentie.... |
|
piet Senior lid WMRindex: 218 OTindex: 150 Wnplts: reeuwijk S |
goh zo te zien ben ik een brave hendrik want ik spiek amper, anders is het meestal via sms. telefoon op stil andere ook en via sms. Want bij ons heb je verschillende versie van echt alle proefwerke |
|
dandy
winnaar PW 06
twaggy, vertel......!!! |
|
waha Junior lid WMRindex: 13 OTindex: 12 Wnplts: Eersel
|
oke, ik deed het vroeger (nou ja, een paar jaar geleden) altijd zo. Je hebt van die pennen als je op da knopje drukt da er dan zon stukje tekst voorbij komt en dat er dan een 'verhaaltje' komt te staan. Je haalt de pen uitelkaar en doet over de orginele tekst je spiekbriefje, zet de pen weer in elkaar. en voila, di heb ik 5 jaar gedaan en nooit betrapt!! |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Gewoon met een hele dunne H potlood alles opschrijven, dus niet zichtbaar van bovenaf, en nog nooit betrapt. |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Mwah, achterkant van je plastic hoesje van je rekenmachine, met potlood opschrijven, vrijwel moeilijk zichtbaar, helemaal als je er recht bovenop kijkt. Onder een hoek is het een beetje te zien.
Wat heb je nou aan parate kennis? Zoveel dat ze van je verwachten kan je toch niet kwijt in je harses. Als je maar weet waar je de benodigde informatie kan vinden komt het allemaal wel goed. |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
"Waarom zoveel studeren en iedere dag naar school gaan als je er later achter komt dat je alles kan vinden in de bibiliotheek" |
|
heraux Oudgediende
mobieltje met beetje notitie vermogen
Bibliotheek ; wat is dat?
|
|
nietmeer
|
Quote: sommigen zetten bij 'n natuurkundeproefwerk "BINAS" op de kaft van hun natuurkunde boek En dat is waarom wij onze binas niet mogen kaften... Ja de GR is idd best heilig... maar tegenwoordig (Universiteit) kan ik niet meer afkijken, en het werkt ook niet echt meer.. je moet het echt snappen en leren enzo, met spieken haal je waarschijnlijk nooit een voldoende. |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Ik heb nooit gespiekt , hoefde dat stomweg niet te doen vind leren erg simpel, hoefde uberhaubt de stof niet goed te leren om toch een goed cijfer te halen... Dus was spieken niet nodig
|
|
dandy
winnaar PW 06
ik geloof je niet, iedereen heeft wel een x bij burrman ofzo gekeken!
|
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
daarom ben jij 14 en ik een volwassene.... omdat jij minder weet over het leven dan ik.... We zijn niet allemaal hetzelfde dandy. de dingen die jij doet en de dingen die jij normaal vind, die hoeft een ander niet te doen en een ander kan die dingen wel eens heel raar of fout vinden...
|
|
dandy
winnaar PW 06
maar iedereen in mijn klas en andere klassen die ik ken, heeft wel eens afgekeken, maar ok, jij wint! |
|
mij
Erelid
 WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
ik heb eigenlijk ook nog (bijna)nooit echt gespiekt, wel de bedoeling gehad om te spieken maar dan had ik dat briefje met zoveel inspanning gamaakt dat ik ondertussen met gemak wist wat erop stond, wel heb ik tot nu toe vaak mensen geholpen om bij mij te spieken maar ach, dat is wat anders |
|
dandy
winnaar PW 06
ja,dat doe ik ook altijd, maar dat werkt wel! spiekbriefjes maken om het te leren! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik zelf spiek eigelijk nooit, ik heb in mijn hele leven(ok is niet lang maar toch  )maar 3 keer gespiekt ofzo, en dan ging t om een woordje dat ik niet wist. Maar mensen spieken vaker bij mij, en ik geef hun antwoorden als ze t willen een vrij riskante maar wel lollige methode: als je bv. frans PW hebt en je leraar is nog niet in t lokaal, dan kalk je t bord vol met wiskunde grafieken en tabellen en dan heel sneaky Franse woordjes of gramatica ertussen zetten t is al eens gelukt alleen ik had er niks aan want ik snapte t toch al  |
|
dandy
winnaar PW 06
dat werkt bij ons niet, het bord word altijd schoongeveegd voor de les! |
|