Hoe denkt een man |
nietmeer
|
heb je het al die jaren verkeerd gedaan!  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hahahah
1. Waarom is naar bed gaan met een man hetzelfde als een soap? Precies als het interessant wordt is het afgelopen. 2. Hoe sorteren mannen hun wasgoed? Vies en vies maar nog te dragen. 3. Wat is het dunste boek ter wereld? Wat mannen over vrouwen weten. 4. Waarom heeft God eerst de man geschapen en pas daarna de vrouw? Om hem de kans te geven even te genieten van het aardse paradijs. 5. Wat is het verschil tussen een echtgenote en een minnares? Ongeveer 20 kg.
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Prik maar door mij vrouwen...  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Tovenaar: Prik maar door mij vrouwen...  met een mes?  |
|
|
Lol, nee qua gedachten begrijpen. |
|
nietmeer
|
@Jivebunnysorteren mannen was Ik dacht dat ze alles gewoon bij elkaar in de wasmachine flikkerden zodat je wollen truien maatje baby hebt ed.... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
-Hoe kun je je man van de verdrinkingsdood redden? -Door je voet van zijn kop te halen Hahahaha  |
|
Jivebunny
oud moderator
Ow iemand was me te snel af met het weggooien van het dubbeltopic in M&R  Zal wel een vrouw zijn geweest  Met hun breed blikveld  |
|
Luna
Moderator
@Jive, idd..dat was ik  -Waarom doet een man mij aan de letter Q denken? -Omdat het een grote nul is met een klein staartje |
|
nietmeer
|
nogmaal sorry voor de post daar, vond hem naderhand toch out of place daar....
|
|
nietmeer
|
Geeft niks meis, Luna to the rescue  |
|
nietmeer
|
Luna, jij bent het licht in het donker.. jij reflecteerd tussen de sterren.. zelfs de wolven huilen om jou, wat ben je toch een geweldige vrouw..  |
|
Luna
Moderator
I'm Superwoman  |
|
|
Luna is gemeen, dus ben ik dat ook maar even.
- Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij? - Een batterij heeft ook een positieve kant. |
|
Luna
Moderator
-Wat moet je doen als je man/vriend wegloopt? -De deur dichtdoen |
|
|
- Hoe noemt men een intelligente vrouw? - Een travestiet. |
|
nietmeer
|
-Wat moet je doen als je vriendin uitgaat? -Opnieuw aansteken (ik geef Tovenaar backup  ) |
|
Luna
Moderator
-Hoe merk je dat een man toekomstplannen heeft? -Hij koopt 2 bakken bier in plaats van 1
|
|
nietmeer
|
Vrouwen..Je kan beter kippen houwen. |
|
nietmeer
|
ik ken een hele goeie.. er kwam eens een man bij de dokter..    |
|
|
Quote Luna: -Hoe merk je dat een man toekomstplannen heeft? -Hij koopt 2 bakken bier in plaats van 1
Dat is een compliment hoor, toekomstplannen moeten geviert worden  - Hoe kan men trouwen met een jonge, mooie, rijke en intelligente vrouw? - Door vier keer te trouwen. |
|
Luna
Moderator
-Wat is de beste mannier om een man iets te laten doen? -Zeggen dat hij er te oud voor is. Deze werkt echt altijd  |
|
nietmeer
|
@Luna. Maar wat als hij zegt je hebt gelijk? |
|
|
Quote Luna: -Wat is de beste mannier om een man iets te laten doen? -Zeggen dat hij er te oud voor is. Deze werkt echt altijd  Niet bij mij, ik ben lui.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat moet je doen als je vrouw met je beste vriend er vandoor gaat?
nieuwe hond kopen |
|