Hoe denkt een man |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Blend, last van dat typische geheugenverlies wat mannen altijd ineens hebben  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
En vrouwen blijven maar over hetzelfde doorzeuren   edit: Dat is niet eerlijk, haal je ze net weg  |
|
Luna
Moderator
Nee, ik had een dubbele post gemaakt. Ik heb alleen die maar weggehaald of mis je nog iets ? |
|
Blend
Oud Moderator
Nee dat was het  Vrouwen moeten altijd maar tot in het oneindige herhalen, maar ja in het echte leven heb je geen edit-knop ofzo  |
|
nietmeer
|
Het bewijs hoe vrouwen kunnen denken is geleverd, gelukkig denkt niet iedere vrouw zo, de echte vrouw op aarde leeft gelukkig nog. |
|
Luna
Moderator
Nee, maar ik ben gelukkig niet zo zeikerig aangelegd  Maar mannen zouden een editknop beter kunnen gebruiken dan vrouwen  |
|
Blend
Oud Moderator
Dat denk ik ook ja  Ik denk dat ik die knop best kan gebruiken op mezelf  Ik zeg vaak denken zoals ik ze denk, is niet altijd het beste, heb ik wel gemerkt |
|
Luna
Moderator
Mannen en denken, blijft toch raar  |
|
Blend
Oud Moderator
@Luna Dat dacht je verkeerd  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik denk dat hier weer een misvatting is  Maar waarom denkt iedereen (lees:vrouwen) dat mannen maar aan 1 ding kunnen denken? |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
Omdat ze stiekem zelf maar aan 1 ding denken, en dan proberen ze het op de mannen af te schuiven |
|
Blend
Oud Moderator
Ja want zo zijn vrouwen;) Altijd gemeen en achter je rug om  |
|
|
( net alsof ik zo veel vrouwen ervaring heb  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Als je ervaring hebt met 1 vrouw ken je ze allemaal hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: Als je ervaring hebt met 1 vrouw ken je ze allemaal hoor  zo, gaan we generaliseren?  |
|
|
haha allemaal 1 pot nat dan?  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zou niet durven Thee  Maar geeft toe, jullie denken allemaal hetzelfde over mannen. Dat jullie denken dat we niet goed kunnen denken en als we dan eens denken, denken we maar aan 1 ding. Dacht ik zo. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; nee, hoor jullie denken aan meerderen dingen, namelijk: Sex Vrouwen Auto's Voetbal Eten Bier of generaliseer ik nu?  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEJe hebt wel de hoofdmoot te pakken ja  Maar ik ben dan geen echte man  Ik denk zo goed als nooit aan voetbal en eerlijk gezegd ook niet zo vaak sex, wel aan vrouwen  Verder denk ik sowiso teveel, over alles eigenlijk.  |
|
|
dan ben ik ook geen echte vent, alleen aan vrouwen, nouja, me vriendin dan dus in enkelvoud, maar daar is toch niks mis mee  . en aan Auto's , maar of je nou aan Auto's denkt, of uren gaat zitten twijfelen wat voor kleding je aantrekt, nou geef mij maar denken aan auto's . |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Die link he.. 7 fout  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Die link he.. 7 fout  ik had 6 fout  |
|
|
De Quiz geeft niet aan of mannen moeilijk in elkaar zitten, maar hoe inteligent of niet inteligent vrouwen zijn  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Uhm, ik lees alleen deze pagina en wordt er geen wijs uit. Ik ga maar op pagina 1 beginnen denk ik  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik had bij die quiz alle vragen goed  |
|