Hoe denkt een man |
nietmeer
|
@Lunabij mensen ouder dan 30?  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Kpuc: @Luna. Maar wat als hij zegt je hebt gelijk? Dat soort mannen bestaan geloof ik niet  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, zo van mijn leeftijd,ja  Kpuc, meestal zeggen ze dat niet,hoor  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik denk dat we beter een "The battle of the sexes" topic kunnen openen haha, altijd leuk. |
|
Luna
Moderator
-Wat is het verschil tussen een man en ET? -ET belde naar huis.
|
|
Luna
Moderator
Opleiding voor mannen Onderwerp van de stage: Even intelligent worden als een vrouw (dus perfect). Pedagogische doelstelling: Opleiding die erin bestaat, het orgaan hersens, waarvan de man het bestaan niet kent, tot leven te wekken.
Module 1: Verplichte cursussen (aantal uren).
Leren leven zonder mama (2000 uren). Mijn vrouw is mijn mama niet (350 uren). Ik geef mijn loon aan mijn vrouw (550 uren). Leren begrijpen dat voetbal slechts een sport is (500 uren). Mijn vrouw is mijn verpleegster niet (200 uren). Mijn vrouw is mijn meid niet (300 uren).
Module 2: Leven met twee (aantal uren). Kinderen krijgen zonder jaloers te worden (50 uren). Leren om niet belachelijk te zijn als de vriendinnen van mijn vrouw op bezoek komen (500 uren). Het afstandsbedieningsyndroom overwinnen (550 uren). Ik plas niet naast de pot, praktische oefening met video (100 uren). Ik bouw de badkamer niet om tot gemeentelijk zwembad als ik een douche neem. Hoe de linnenmand bereiken zonder verloren te lopen? (500 uren). Hoe overleef ik een verkoudheid zonder doodsvisioenen? (200 uren). Zich alleen leren aankleden, alleen de kledij leren kiezen en niet doen alsof men niet weet waar zich de kleerkast bevindt.
Module 3: Ontspanning en vrije tijd. Strijkcursus in 2 etappes (1 hemd in minder dan 2 uur: praktische oefeningen). Het huishouden, een familiale en aangename activiteit. Ik onthoud de dagen waarop het vuilnis wordt opgehaald. Ik leer de definitie van stofzuiger: huishoudelijk toestel dat dient om stof en kleine afvaldeeltjes op te nemen. Hoe gebruik ik een spons? Hoe ruim ik op na het uitvoeren van een klusje? Cursus Nederlandse taal: het vrouwelijke woord van "zittend voor de TV" is niet "rechtstaand in de keuken".
Module 4: Kookcursus Niveau 1 - beginnelingen - De huishoudtoestellen: ON = aanzetten, OFF = uitzetten. Niveau 2 - gevorderden - Mijn eerste "Cup a soup" zonder het water te verbranden. Praktische oefeningen: Water laten koken alvorens de spaghetti erin te gooien. Niveau 3 - expert - Koffie zetten, zonder het water, noch de koffie, te vergeten, en zonder oploskoffie te gebruiken, aangezien deze niet compatibel is met het koffiezetapparaat. Niveau 4 - best of - Koffie leren uitschenken, zonder de helft ernaast te gieten.
Inschrijvingsformulier
Naam:
Voornaam:
Categorie: (Het juiste vakje aankruisen) - Voetballer - Latente homoseksueel - Puistig met bril - Zwevende intellectueel - Breakdancer met baseballpet - Onnozele bodybuilder - Geen idee - Anders, namelijk...
Leeftijd:
Sterrenbeeld:
Lengte (in cm):
Gewicht:
Telefoonnummer:
Adres:
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
@ Tovenaar kijk is bij oftopic M VS. V |
|
Jivebunny
oud moderator
Hoeveel uur staat er voor: Quote: Ik bouw de badkamer niet om tot gemeentelijk zwembad als ik een douche neem. ???  Inquiring minds need to know! |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
@ Jive, oh mag dat niet? Woops.. |
|
Jivebunny
oud moderator
@tovenaar, Ja, ik begreep hier ook uit dat ik dat niet meer mag, doen, vandaar mijn vraag, hoeveel uur staat ervoor om dat onder de knie te krijgen?  |
|
nietmeer
|
|
|
Pamiki Actief lid WMRindex: 74 OTindex: 35 Wnplts: Almere
|
hahaha had de quiz helemaal goed.... das echt erg  |
|
Luna
Moderator
Dit topic heet : Hoe denkt een man? Kan een man denken dan   |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nouja Het enigste recht van een vrouw is het aanrecht  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Mmore: Nouja Het enigste recht van een vrouw is het aanrecht  Wat ben je toch weer ouderwets  |
|
Mmore
Administrator
|
|
|
Luna
Moderator
Heel ouderwets...je moet er ook niet over nadenken,Mmore  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat is er aan de hand als de vrouw de keuken uit komt?? In wit: Dan is de ketting te lang |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Luna: Heel ouderwets...je moet er ook niet over nadenken,Mmore  Nee.. een man die denkt, dat kan nooit goed aflopen  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Quote Luna: Heel ouderwets...je moet er ook niet over nadenken,Mmore  Nee.. een man die denkt, dat kan nooit goed aflopen  Ik denk dat jij vandaag niet zo lief tegen mij doet  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Laten we het maar niet over jou hebben, Mmore, jij hebt me vermóórd vandaag. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Laten we het maar niet over jou hebben, Mmore, jij hebt me vermóórd vandaag. Alleen maar doodgekieteld.. Da's heel wat anders  |
|
Luna
Moderator
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Luna: @Blend, die zag ik net pas   Nooit geweten dat jij je pc in de keuken of op het aanrecht had staan..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|