|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi berniew  emmer  jersan  ik ben genaaid ole ole  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Had je wat anders verwacht Jersan?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Hoe dat dan Andreesie?  |
|
nietmeer
|
hoi Andreesie  hoe genaaid @emmertje nee niet echt  ik ga om 10 voor weer, ik wil dat mijn verhaal vandaag/vannacht nog af komt  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
ik ga naar bed  ben kapot... dus alvast truste en fijne nacht nog!!!! doei doei  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Dat zal je wel lukken denk ik Jersan  Truste Berniew  |
|
nietmeer
|
truste Berniew  truste Emmertje  ja dat lukt nog wel  nog maar 2000 tekens, spaties inbegrepen, dan zit ik tussen het minimum en maximum aantal tekens!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
welterusten berniew  uitleg: gaat om een paar (externe) (werkende) harde schijven.. om het heel kort te maken: Andreas is nat says (23:2  : wij wisten neit dat we die niet mee mochten nemen, uit de krat, zagen ze op camera ofzo, die hebben ze geinstallerd en toen wij, wij moesten terug naar djo en weer inleveren, en dreigementen allemaal van ajn morgen om 4 uur weer daar naar toe en genaaid worden een uur ofzo, daar had ie het over en missschien gaat ie politie bellen ... ik verwacht et niet , maar hij is gewoon gevaarlijk zeg maar |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan  a's voor jou 2 minuten typen met die snelheid van je  Oeps Andreesie, dat klinkt niet naar een pretje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hai Andreas en Jersan *boinks*  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoi pw  |
|
nietmeer
|
@Andreesie wat is er met die ajn @emmertje het moet wel echt bij het verhaal passen he  en eindes zijn best moeilijk  hoi PW  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dat moest jan zijn  heel vervelend baasje  |
|
nietmeer
|
waarom haalt ie de politie erbij dan  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
een terabyte aan externe harde schijf, dat mag genoeg zeggen? en nog wat andere spul |
|
nietmeer
|
nee dat zegt niet hard genoeg  is dat illegaal dan? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
blijkbaar opeens, opeens mogen we niks meer iets meenemen van 'de kratten' (de prullenbak van computers en computerspullen zeg maar) en nu allemaal dreigen enzo |
|
emmertje
Oudgediende
|
Als het voorheen wel mocht, en er verder geen berichtgeving was, denk ik niet dat hij dat zomaar kan doen  |
|
nietmeer
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
jan  het is daar steeds kloter gewordne, een 'medeplichtige' die denkt er serieus over na om weg te gaan. dan gaat waarschijnlijk iemand anders ook weg, en ben ik ook al helemaal weg |
|
nietmeer
|
ja Jan bedoel ik   ik vind het raar  wat doet die Jan er dan  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
baas zijn, alle kinderen afzeiken, bijna slaan, uitschelden, het standaard werk  |
|
nietmeer
|
standaard??  dat kan toch niet zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dreigen??? Dat is al aanleiding om naar de politie te gaan om aangifte van bedreiging te doen.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een echte baas scheldt niet, slaat al helemaal niet; zeikt misschien af en toe iemand af, maar hooguit om hem/haar op fouten te wijzen |
|