|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ja  Daag"  |
|
nietmeer
|
Cootje ???????? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Naomi: dag!!  veel plezier in je pauze  @basmuys: een veelbelovende naam  ik gok op een 3d first person shooter  |
|
nietmeer
|
Ja Lessien ? Edit: Mag nu niets meer zeggen tot 10 over 11  In verband met een hele mooie OT  Edit 2: Heb jij weer  Apple zeker  |
|
nietmeer
|
Ahhhh.....daar ben je  .....mijn amsn wil niet meer opstarten  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
|
@Delenn: gelukkig  ik dacht al dat jij mij nooit op mn hoofd zou slaan  anders zou ik toch wel tegen de bowling opzien  alhoewel je toch niet bij mijn hoofd kunt  |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Quote berniew: @Naomi: dag!!  veel plezier in je pauze  basmuys: een veelbelovende naam  ik gok op een 3d first person shooter  of turnbased strategy. of gewoon een free roaming game waar je alles kan kapotslaan? in dit geval wou ik dat ik geen testcoördinator was maar een tester |
|
Delenn
Oudgediende
ik heb een broertje van 2 meter, ik ben inventief genoeg om bij jouw hoofd te komen hoor  |
|
Quote LessienElensar: Ahhhh.....daar ben je  .....mijn amsn wil niet meer opstarten  amsn?  hmmm nu je het zegt.. ik krijg een connection error |
|
|
@Delenn: maar de hele tijd een ladder mee slepen is nu ook niet echt leuk  basmuys: hahaha ja  dan zie je anderen de hele dag spellen spelen  |
|
Delenn
Oudgediende
bernie  ik zeg toch dat ik inventief ben!  |
|
Quote berniew: basmuys: hahaha ja  dan zie je anderen de hele dag spellen spelen  Waarschijnlijk wel ja |
|
nietmeer
|
basmuys.....amsn is een msn soort voor de Mac  |
|
|
@Delenn: ik ben benieuwd  Maar weet wel: ik kan ook dingen terug doen  basmuys: arme jij  kun je dan niet tijdelijk overplaatsing aanvragen?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote LessienElensar: basmuys.....amsn is een msn soort voor de Mac  en linux  |
|
nietmeer
|
hoi almaal  |
|
|
hoi jersan  |
|
Quote Andreesie: Quote LessienElensar: basmuys.....amsn is een msn soort voor de Mac  en linux  weet ik  en ubuntu heb een virtualpc draaien... maaaarrr  hij is er ook voor windows |
|
nietmeer
|
@berniew jij bent snel  hoi Bas  hoi Andreesie  hoi Delenn   hoi Lessien  hoi Cootje  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hey Jersan  |
|
Delenn
Oudgediende
jersan @Bernie  nou durf ik niet meer te komen  |
|
Quote Jersan: hoi almaal  heey jersan :d |
|
nietmeer
|
hoi Pablo  jou vergeten  hoi Bas  jij woont in de plaats waar ik ben geboren  |
|
|
jersan: ik weet t  ow, hoe weet jij waar ik woon? @Delenn: aaaaaahh.. zo eng ben ik niet  en ik denk dat steffie jou wel beschermt  basmuys: ubuntu = linux  |
|