|
nietmeer
|
@Berniew nu was je niet zo snel xD en ik weet niet waar jij woont  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
berniew, ubuntu = een distributie van linux  |
|
nietmeer
|
ow ik moet zo drinken  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Pablo: dus t is linux  zoals ik zei, toch? ik weet niet eens meer wat ik zei   @jersan: als je niet weer waar ik woon, hoe weet je dan dat je daar geboren bent?  of zijn mijn gedachten nu raar  |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
berniew net als xbuntu en alle andere varianten.. open source allemaal.  Jersan  ojaa? waar in Amersfoort dan |
|
nietmeer
|
Berniew ik had het tegen Bas  dat stond er ook ' @Bas'  ik ben drinken  doei @Bas in een ziekenhuis, weet niet meer welke  welke 2 heb je daar ook alweer   |
|
Quote berniew: @Pablo: dus t is linux  zoals ik zei, toch? ik weet niet eens meer wat ik zei komt indd wel op neer dat het linux is. |
|
|
jersan: ow, ik zag geen @Bas staan   solly  |
|
Quote Jersan: Berniew ik had het tegen Bas  dat stond er ook ' @Bas'  ik ben drinken  doei @Bas in een ziekenhuis, weet niet meer welke  welke 2 heb je daar ook alweer   Ben je drinken?  tis niet eens 12uur  Lichtenberg en mmmm Elisabeth |
|
|
|
|
|
|
ohhhh neeeeee  |
|
|
|
nietmeer
|
ben ik weer  Berniew let dan wat beter op  xDDD @Bas ik ben in het Elisabeth geboren  En ja wel drinken, moet elke morgen, middag en avond als mn moeder thuis is  |
|
|
Foei.. weer een dubbelpost  *neemt drankje toch maar aan* jersan: nja, er waren hier niet echt veel mensen met een B in hun nick.. dus als ik @B zie staan, dan neem ik aan dat t voor mij is  |
|
nietmeer
|
alsof jij niet dubbelpost Berniew  |
|
|
Quote Jersan: alsof jij niet dubbelpost Berniew  ummmm...... geen commentaar  |
|
Quote Jersan: ben ik weer  Berniew let dan wat beter op  xDDD @Bas ik ben in het Elisabeth geboren  En ja wel drinken, moet elke morgen, middag en avond als mn moeder thuis is  afbeeldingwas een lekker drankje,. - Aaaah  elisabeth |
|
nietmeer
|
Berniew was je Bas vergeten  dat is toch ook echt een B  Quote berniew: Quote Jersan: alsof jij niet dubbelpost Berniew  ummmm...... geen commentaar  lijkt me beter ook @Bas valt wel mee  limonade van het verkeerde merk  het andere hebben ze niet meer bij onze supermarkt  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
er worden nieuwe emoticons ingevoegd  die deze trage computer niet goed aan kan  |
|
|
jersan: bas is nieuw  dus daar moet ik nog ff aan wennen @Delenn: tijd voor een nieuwe / andere pc  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
brwawr ±D |
|
nietmeer
|
|
|
|