|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Quote berniew: @jersan: bas is nieuw  dus daar moet ik nog ff aan wennen @Delenn: tijd voor een nieuwe / andere pc  afbeelding |
|
nietmeer
|
|
|
kan je trouwens (uiteindelijk) een gifje (animated) in je avatar zetten?  (brb) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jersan, gewoon  Elburg is ook in Gelderland  en ik ook  |
|
nietmeer
|
@Bas nee  je kan allen jpg'tjes als ava gebruiken @Jannick waar zit jij dan  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Bas; ik zit op school  hoi jannick   jersan; ik had allang hoi gezegd tegen je  iedereen; ik dacht dat je geen plaatjes in het café mocht zetten (werd het café snel traag van) alleen af en toe links?? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
ik gok elburg  |
|
nietmeer
|
@Delenn niet gezien  en die plaatjes zijn gewoon emoticons dus waarom niet  @Berniew fout  denk ik  |
|
Jannick
Oudgediende
In Arnhem Jersan  |
|
nietmeer
|
wat moet jij in Arnhem  |
|
Quote Jersan: @Bas nee  je kan allen jpg'tjes als ava gebruiken @Jannick waar zit jij dan  Quote delenn: @Bas; ik zit op school  hoi jannick   jersan; ik had allang hoi gezegd tegen je  iedereen; ik dacht dat je geen plaatjes in het café mocht zetten (werd het café snel traag van) alleen af en toe links?? Hmmmm... serieus?  maar alle smileys komen ook van een externe site?  Hmmmmm  ik wil ook een ava! |
|
|
jups.. fout  jersan: die plaatjes zijn zwaarder dan gewone emoticons. |
|
nietmeer
|
@Bas serieus  en een ava kan je pas krijgen als je of 1000 OTindex hebt of 500 WMRindex  dus nog ff doorposten jij  Berniew I know  maar het zijn ook emoticons  |
|
Quote berniew: jups.. fout  jersan: die plaatjes zijn zwaarder dan gewone emoticons. Hmmmmm....  dan dat maar niet |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik weet niet hoor van die smiley/plaatjes. ik dacht dat gewoon. en er staat een blauw randje omheen jersan dus dan zijn het toch plaatjes en geen emoticons? maar het zijn kleine plaatjes dus dan zou het wel mogen... denk ik   ik weet niet  |
|
nietmeer
|
@Delenn het zijn emoticons geplaatst als plaatjes geloof ik  |
|
Jannick
Oudgediende
Jersan, op school zitten  |
|
|
Veel kleine plaatjes vertraagt de boel enorm. Maar goed, daar moet een modje hun mening maar over geven  |
|
nietmeer
|
@Jannick aha dus daar zit jouw school  hoeveel vrije uren heb je daar wel niet  Berniew vraag het aan Sjatter  |
|
Jannick
Oudgediende
Jersan, geen, je mag op WMR zitten onder de les.. Ben ondertussen wel aan het lezen  |
|
nietmeer
|
@Jannick wat is dat voor school  iedereen een eigen computer ofzo?  |
|
|
Quote Jersan: @Jannick wat is dat voor school  iedereen een eigen computer ofzo?  Dat is eigenlijk een soort van standaard op de betere ict opleidingen  |
|
Jannick
Oudgediende
Jersan, RijnIJssel ICT  POEP  Ehm Iedereen laptop, wifi netwerk, etc  |
|
nietmeer
|
Berniew da's niet eerlijk @Jannick wat lees je  |
|
|
Quote Jersan: Berniew da's niet eerlijk  wel eerlijk... Hoe moet je als ict-er werken zonder computer?  |
|