|
nietmeer
|
Hey Ikke: Lekker  Wat ging je ook alweer doen? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ikke   stef; ik ga je niet helpen hoor  dat los je zelf maar op  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bas krijg ik nog mijn ijsthee?  Duurt beetje erg lang  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Life Science & Technology  Morgen en overmorgen eerst wat simpele dingen: pipetten ijken, bufferoplossingen maken, eiwitconcentraties bepalen en titreren. Het introductiepracticum dus. Volgende week gaan we meteen door met het eerste biochemie 1 practicum: plasmiden isoleren uit E. coli  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
heey Ikke, long time no speek  |
|
nietmeer
|
@Ikke: Ow, eerst het saaie werk dus  *Mooi zo, weer een labrat extra in deze wereld  * |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ik heb het zelf al gefikst E. Coli  |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
@ Muad&Delen Hier zijn jullie drankjes... vanwege problemen door het monstertje in mijn koelkast  mijn excuses voor de vertraging.. deze zijn van het huis |
|
Stefsel
Oudgediende
|
waar is mijn thee  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ga maar eens het 1e jaar studentenpakket van de TU binnentakelen. Het begint langzaamaan toch wel handig te worden om MS Office te hebben, hoe fijn OpenOffice.org ook werkt. Loek  Alles goed? Edit: Hee, we gaan ook nog gelelektroforese doen, daar heb ik tijdens ANW drie jaar geleden nog een presentatie over gegeven  Leuk om het zelf een keer te doen  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote basmuys2: @ Muad&Delen Hier zijn jullie drankjes... vanwege problemen door het monstertje in mijn koelkast  mijn excuses voor de vertraging.. deze zijn van het huis zolang er geen Ecoli in zit  vind ik het best  |
|
Quote JohannBehrens: Bas krijg ik nog mijn ijsthee?  Duurt beetje erg lang  Sorry  Te veel bestellingen! ik hou het niet meer bij!!! *schenkt een ijsthee in* |
|
Quote delenn: Quote basmuys2: @ Muad&Delen Hier zijn jullie drankjes... vanwege problemen door het monstertje in mijn koelkast  mijn excuses voor de vertraging.. deze zijn van het huis zolang er geen Ecoli in zit  vind ik het best  100% Ecoli vrij |
|
nietmeer
|
@Bas: En Salmonella, Shigella, Listeria, S. aureus en Corynebacterium spp? @Steffie: E. coli is saai... die zie je zo vaak... |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Het was een sarcastische  Vergeet Yersinia niet  |
|
Delenn
Oudgediende
salmonella in thee  lijkt me een zeldzaamheid  |
|
Quote Muaddhib: @Bas: En Salmonella, Shigella, Listeria, S. aureus en Corynebacterium spp? @Steffie: E. coli is saai... die zie je zo vaak... das wel aanwezig in jouw drankje  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ Ikke, zeker, met jou? oeps ben een beetje te druk voor café volgens mij  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote basmuys2: @ Muad&Delen Hier zijn jullie drankjes... vanwege problemen door het monstertje in mijn koelkast  mijn excuses voor de vertraging.. deze zijn van het huis Ik heb mijn ijsthee nog niet Bas  Ik zuo he mwel graag willen... |
|
over 2 minuten zit mijn dag er helemaal op |
|
Ikke
Oudgediende
Iedereen draagt E. coli bij zich, in z'n darmen. Zolang 'ie daar blijft zitten is er niks aan de hand  Oowkeej... In het softwarepakket van Delft zit heel veel vrije software. Zo ook OpenOffice.org en zo  Eclipse als Java-IDE, OpenSSH en zo... Lekker handig, de helft van al die software heb ik al  |
|
Delenn
Oudgediende
er zijn wel verschillende soorten Ecoli hè Ikke  |
|
Kameleon Oudgediende
Bas, ik neem jou taak als barman wel effe over  Oeps kan niet, Doei doei    Ga effe CoD4 spelen  |
|
Quote basmuys2: Quote JohannBehrens: Bas krijg ik nog mijn ijsthee?  Duurt beetje erg lang  Sorry  Te veel bestellingen! ik hou het niet meer bij!!! *schenkt een ijsthee in* |
|
Quote SteffieKooij: waar is mijn thee  Schenkt ook steffie's theetjuh in |
|