|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Quote berniew: Ze is zwanger!!!!!  WIE?????  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wie is zwanger?  Ik heb gratis office 2007, zonder productcode  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
wie  we zijn niet nieuwsgierig  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
He flep... Ik klik door en dan blijkt dat dat alleen voor faculteiten geldt die de software in hun computerzalen willen installeren. De studenteditie kost 55 euro. Da's nog steeds heel wat minder dan de tegen 200 aanlopende prijs die je er normaal voor betaald.
OpenOffice's Writer ("Word") en Impress ("Powerpoint") zijn heel goed en in een aantal opzichten beter dan hun equivalenten in MS Office, maar Calc kan nog lang niet op tegen Excel... |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn:  Ik schrok me de *censuur* Ik had iets schattigs  verwacht  maar dit was echt eng. Krijg er helemaal de kriebels van  Niet lief hoor   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Geen idee eigenlijk...  Had gewoon zin om dat te roepen Maar er zal vast wel iemand zwanger zijn  |
|
Delenn
Oudgediende
whahaha  was ook de bedoeling stef  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@berniew:  niet dat soort dingen opeens roepen  Mensen, delenn is me aan het pesten  |
|
|
@Steffie: misschien heeft ze daar een goede reden voor  en sorry !!!  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
@Steffievan delenn moet je dar wel tegen kunnen lijkt me;) |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou ik heb helemaal niks gedaan om dat te verdienen @Delenn, waarom kan Karen wel mail sturen met haar nieuwe nummer, maar niet terugmailen of ze de 26e kan  EDIT: het was echt heel lelijk hoor. Speciaal iets met spinnen en die vind ik echt ENG |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Pietje: ik vind de interface van Office 2007 verschrikkelijk. Ik weet eigenlijk niet of je die kunt terugdraaien naar die van eerdere Office versies? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
@Ikke, volgens mij niet, maar wel een blokkerige versie.. En ik ben weg. Ciao  |
|
nietmeer
|
@Bernieuw: nou... zitten we hier allemaal in bleide verwachting te wachten op het groote nieuws... Is er geen groot nieuws... flauw hoor   ;) *Is nieuwsgierig naar het mailtje van Delenn naar Steffie...* @Ikke: Balen... maar ja... 't is toch beter dan de normale prijs... En nee, 2007 kan je niet op 2003 laten lijken... Maar nu ik er aan gewend ben, werkt het best goed, moet ik eerlijk zeggen... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Ikke: Ik ook niet, heb het nog nooit gebruikt  de installer (wel volledige versie, geen trial;)) is meegeleverd met m'n PC... heb nog niet de moeite genomen het te installeren  een "office klassiek" thema?  |
|
|
*trakteert om t goed te maken op beschuit met muisjes  * |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Later Jannick  *gaat naast delenn zitten  *  |
|
Arya Oudgediende
|
traktatie?  |
|
Delenn
Oudgediende
@setf; mail even terug  edit: naar Karen hoi pablo  bloempje?  |
|
|
@Arya: ja  ik had wat goed te maken  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
berniew, wanneer ga je bevallen?  |
|
Arya Oudgediende
|
jippie!  |
|
Delenn
Oudgediende
@muad; er staat 'voor dierenvrienden en dan een heel verhaal dat iemand 30 jonkies heeft en voor weinig geld weg wilt doen, eventueel de moeder voor 20 euro' en als je dan klikt zie je een hele grote spin maar heel veel babyspinnen  |
|
|
pietje: ik persoonlijk?  nooit hoop ik  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Altijd delenn  Gaat berniew eindelijk bevallen?  |
|