|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Muad: een paar vrienden van school hebben het. Ik kan mezelf er niet toe krijgen het handig te vinden. Geef mij de oude interface maar. Die nieuwe is echt een kwestie van love it or hate it, er schijnt geen middenweg te zijn  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoezo arya?   |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn, dat zal ik doen. verder hebben pas 2 mensen gereageerd. Ze reageren wel snel op de 1e mail, van het idee en dat de datum nog komt en nu niks, geen reactie  als ze na het weekend nog niks hebben gestuurd ga ik wel even bellen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@allen: Menschen... ik ga naar huis  spreek u allen vanavond misschien wel weer  bye bye  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
@Madarian, kan je het laatste stuk van 't RPG topic even samenvatten?  Ik heb het laatste echt niet meer gevolgd @Arya, delenn geen pestkop  Delenn...   |
|
nietmeer
|
@Delenn: oooh, die... die ken ik al  Doei Bernieuw @Ikke: Dat probleem hebben wel meer programma's geloof ik... |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Later berniew  |
|
Ikke
Oudgediende
Het is niet per definitie een probleem, dat maken sommigen ervan  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Delenn nog een leuke dag gehad?  |
|
nietmeer
|
@Ikke: Meestal de mensen in het hate kamp  Of de mensen in het love kamp die mensen uit het hate kamp proberen uit te leggen dat het toch echt een [tellsell-accent] geweldig programma [/tellsell-accent] is... |
|
Delenn
Oudgediende
kort dagje pablo  2 uur les en ik was na 1 uur al klaar met het practicum  dus eigenlijk maar 1 uur les gehad  en jij?  |
|
Arya Oudgediende
|
Muad, moest je nu weer terug de bewusteloosheid in?  kan ik weer zelf alles opnappen..  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Hey, leuke OT trouwens... net 1 post te weinig gedaan vorig uur  Wat voor practicum trouwens? @Arya: Ben er alweer uit  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ook 'n kort dagje, half 1 begonnen gingen ze ons 't rooster enzo beetje uitleggen en toen waren we half 3 al uit  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
|
|
Arya Oudgediende
|
Muad zie het  ook leuk.. gat in t plafin |
|
Delenn
Oudgediende
tgg die Ot's ook  Edit; ja hè pablo! altijd NET niet!  tot vanaaf stef   @Pablo; beetje zelfde als ik dus  @muad: microscopie practicum maar ipv achter de microscoop is tegenwoordig alles achter de computer  hoef je niet meer uren te zoeken naar iets waarvan je niet weet hoe het er uit ziet Voornamelijk kijken en weinig vragen beantwoorden, lijstjes met termen en dan kijken of je zag waar dat zat en dan hopen dat je onthoudt hoe het eruitziet voor het tentamen  |
|
Ikke
Oudgediende
Hetzelfde met de "Awesome" bar van Firefox 3.0. Je zou het bijna een heilige oorlog kunnen noemen  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Dus eigenlijk heb je geen zak geleerd vandaag... (Ik vind nogsteeds dat je het het beste leert als je eerst 10 keer de leraar voor Jan Joker naar je toe heb laten komen  Weet je in ieder geval wat het niet is  ) |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ikke, als ik niet beter wist zou ik denken dat je niet wist wat de woorden "fanboy" en "flamewar" betekenen  |
|
Delenn
Oudgediende
muad; o eigenlijk best veel geleerd  ik had geen idee hoe alles eruitzag en heb nu een uur lang plaatjes gekeken waardoor ik nu wel weet hoe het eruitziet  en heb ook 6 keer lerares jannie joker  laten komen om te vragen of wat ik aanwees hetgeen was dat ik dacht dat het was   pietje was toch weg?  |
|