De Biechtstoel |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
heb jij wel eens stoute fantasieen? |
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
oohoooh... zoo vaak..!!! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
ken't reglement niet voor koppels En hoor ook net dat ik moet gaan eten *Zitting verdaagd tot nader order een optie misschien* |
|
Relpa Oudgediende
*zijt gij beider, door het lot, tot elkander voorbestemd ofwel verdoemd* ? Welk van beiden antwoordt zal voor beiden spreken *Zo ware gezijt ende geschrevene* |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
we zijn gedoemd om voorbestemd te zijn
|
|
Relpa Oudgediende
Dan heeft het lot zijn weg gevolgd en breekt het onvermijdelijke aan Fijn dat jullie ekaar hier tegen zijn gekomen, de kansen waren verder niet écht groot geloof ik Laat er iemand andersspreken, IK zie geen bezwaren |
|
Meissie32 Erelid
|
hmm niet zo veel commentaar geloof ik.. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wel donder ende bliksem, zijn die halfbakken Inquisiteurs m weer gepeerd, Relpa, broeder in nood en snode plannen, hebt gij dat schaljorem gezien, welke kant draafden ze heen? Aan de zwaarste ketenen zal ik ze kluisteren, welk een onbeschaamdheid Wel, de vragen durfden zich niet te laten stellen nu de lafaards de brandijzers niet durfden te gebruiken, het lot is gunstig voor een feest, laat ons doorgaan brat en verbindt dit koppel zodra de maan drie maal naar de wolf heeft geloeid. |
|
Relpa Oudgediende
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Worden er tegenwoordig ook verbintenissen aangegaan in de biechtstoel? Waar Maar Raar ! |
|
heraux Oudgediende
* Tot de tijd dáár is om de verbintenis te bestendigen, Uughhh... (of zoiets)
stenigen.. is dat niet iets te ouderwets..
doe maar rijst.. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* doe maar rijst... * De verrijzenis is nóg ouderwetser |
|
Meissie32 Erelid
|
hmm mijn aanstaande wil ons gelijk al laten steningen.. Rijst.. of bloemetjes.... is veel romantischer toch |
|
Kpuc Oudgediende
Stenigen met subatomaire deeltjes hartelijke materie, mwah, dat moet kunnen |
|
Meissie32 Erelid
|
oke oke.......... Wanneer gaat u ons in de echt verbinden Uwe Eerwaarde...!!!! |
|
Kpuc Oudgediende
Dat heeft Broeder Relpa al gedaan |
|
Meissie32 Erelid
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Alle zegen komt van boven, deze verbintenis is gewijd met het heilig water van Ursus, pitka wod(k)a over den papillen om zeker te zijn van een goede start in een leven met elkander, nazdrave |
|
heraux Oudgediende
ah, waarde bezoekers en gezegenden..
wat nu .. wat nu..
En nu ben ik den echte gebonden aan deze vrouwe - den trouw gebonden tot einder alle dagen amen..
voor spoedigheid en tegenslag eender zullen wij elkander dragen en tillen boven het maaiveld..
*basso* een heerlijk vesper dreund.. de vier stemmige mis zingt door merg en been |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Als t gras twee kontjes hoog is |
|
Meissie32 Erelid
|
2 kontjes hoog maar.!!! en nu.?? eeuwig ben je nu met mijn verbonden. dat vertel ik iedereen nu onomwonden..,, jij bent van mij voor altijd.. dat vertel ik wereldwijd |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.415 OTindex: 55.360
|
Mag ik een van de eersten zijn om het paar van harte te feliciteren?
Indien ja: van harte gefeliciteerd! |
|
heraux Oudgediende
ik kus knuffel.. pers alles samen dank u dank u de blikjes hangen achter de Lada |
|
Meissie32 Erelid
|
kus en knuffelt ook mee.. Bedankt voor de felicitatie..!!! van mij...... van mij...... van mij....... van mij.......... van mij...... alleen van mij |
|