De Biechtstoel |
nietmeer
|
Naomi wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jersan: Naomi wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Goeie vraag |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Offtopic: Quote Ikke: Quote Jersan: Naomi wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Goeie vraag Hoe wist ik dat je die vraag goed zou vinden |
|
Ikke Oudgediende
Misschien omdat ik het antwoord al weet |
|
nietmeer
|
Ikke, bedenk nou ook nog een vraag |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
om gemeen te spelen: wat is het verste wat je hebt gedaan, NIET in het openbaar? |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Ikke: Misschien omdat ik het antwoord al weet Ja, ligt eraan... Of je bedoeld in/op een openbare ruimte maar waar niemand je kon zien, of ergens waar iemand je kon zien.. Of heeft gezien |
|
Ikke Oudgediende
Ik zit te denken aan een zeker station.... |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Ikke Hihi, die had ik ook al in gedachten |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Ikke, ah op die manier |
|
Andreesie Oudgediende
|
en mijn vraag hoef je logischer wijs helemaal niet te antwoorden |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik wacht nog op een vraag |
|
Andreesie Oudgediende
|
oke, ik weet een vraag maar die ga ik maar niet stellen...
heb al een andere: heb je een vakantieliefde gehad die je hebt gekust? |
|
Naaoomii Oudgediende
Oke ik ga antwoorden Quote Jersan: Naomi wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Inderdaad, op een station in een wachthokje toen eigenlijk iedereen al weg was en t was donker enzo, beetje gefriemeld en gezoend Zo ook een keer in een park op een bankje waar nooit iemand kwam en in kleedhokjes van een zwembad, maar of je dat echt openbaar wil noemen.... En een keer in het bubbelbad van het zwembad, gewoon beetje voelen enzo, niemand die iets zag door de bubbels Dan mag je zelf bedenken wat het ergste is, en meer hoef ik ook niet te zeggen lijkt me Quote Andreesie: om gemeen te spelen: wat is het verste wat je hebt gedaan, NIET in het openbaar? Dat laat ik aan jullie fantasie over, seks enzo.. Had je wel kunnen raden toch Quote Andreesie: heb al een andere: heb je een vakantieliefde gehad die je hebt gekust? Ja, Ward heet ie Een paar jaar geleden, vier jaar ofzo of vijf, weet al niet meer, was best schattig Ik heb hem gekust ja, onder de (vallende want er waren in die tijd heeeel veel vallende sterren) sterren van Frankrijk bij een rivier waar we met onze vriendengroep gingen slapen En toen had ik m gekust en na een week moest ie al gaan Ik weet nog wel dat ik dat jammer vond, werd ik nét verliefd enzo Tevree? |
|
Andreesie Oudgediende
|
tevree |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ja, tevreden |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
nietmeer
|
mag ik nu op de stoel? |
|
Naaoomii Oudgediende
Jahoor Jersan Ik zal de eerste vraag wel stellen. Wat is de ergste blunder die je ooit hebt gemaakt? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Wat is het intiemste dat je ooit hebt gedaan? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik trek mijn vraag terug; dat wil ik helemaal niet weten, omdat deze vraag dingen kan oproepen die niet wenselijk zijn.
Mijn vraag is dus:
Wat is het vieste dat je ooit helemaal op hebt gegeten? |
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
een portie kant en klare lasagna uit de supermarkt..opgegeten.. g@tver........ mijn vraag is: wat is het liefste wat je ooit hebt gedaan? |
|
nietmeer
|
hoi allemaal |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
ook hallo.. og iets anders |
|
Andreesie Oudgediende
|
nou, hoeveel vriendinnen heb je gehad? |