De Biechtstoel |
nietmeer
|
Vraag 1. Wat vindt u van W2K? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een gezegende Inquisitor is aangetreden - Heil broeder - Maakt haast - de rapen zijn gaar, de peren zijn gebakken! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
De eerste inquisitor! Trek de kettingen aan en gooi de kolen op het vuur! er is nog hoop voor u, onreine ziel... @heraux: kdacht dat de martelkamer dichtwas totdat er een inquisitor aan zou treden.... moet m'n middeleeuws eens gaan bijschaven |
|
nietmeer
|
Let op, gij ongelukkige die hier is binnengetreden onder het overtreden van eigen regels, de knoet is alras in de hand en gegeseld zult u worden. |
|
heraux Oudgediende
Mijn huis, mijn regels, mijn huiswijn.. gaat even opzij - ik zoek den korkentrekker. Op zoveel geestelijk verlichting moet gedronken worden..
Geef dat arm schaap eens wat water...
Nee, niet dat arm schaap - dat echte arme schaap...
|
|
nietmeer
|
|
|
heraux Oudgediende
Hans Teeuwen, ik kijk even mijn martelboek - hmm, Hans Tealen, Hans Tebe, Hans Teder, Hans Teeuwen - ja die was hier maar die heeft zich op een of andere slinkse wijze hieruit gedebateerd.. tja.. We krijgen 'm nog wel..
|
|
Hexic Lid WMRindex: 2 OTindex: 50 Wnplts: Purmerend
|
dit is grappig |
|
nietmeer
|
Vraag 2. Officieel een van de allermoeilijkste vragen: -Nog een maand leven en daarna sterven of nóóít sterven ? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@ikkuh das mij vraag! |
|
heraux Oudgediende
Hoeveel vragen zijn er nu gesteld - waardige heren van vuur en bepoeving? Trek eens even aan die ketting - en heeft de smid de geleiders hersteld - onze vorige spartelaar was een beetje omstuimig.. zie.. kijk - zijn voetjes steken nog uit de haard... even met de pook.. hupsakeee..
|
|
Ikke Oudgediende
Comment Kpuc: Den Hogepriester gaat niet geheel akkoord met uw vraag aan uzwzelfe, gelieve u van bemoeienis te onthouden tot uw derde vraag wordt gesteld door en de gemachtigden. Wees op uw hoede, den knoet staat dichterbij dan u denkt. Dan stel ik de derde vraag wel:
Liever een liefde verloren, of nooit liefde te kennen?
De zondaar is uit de kerker ontsnapt! Wat doen wij nu eerwaarde hogepriester?
Een ander martelen, en de huidige zondaar later vervolgen? |
|
heraux Oudgediende
Welnu - Keur ende essayeer deze ende queste - Dan kan er een antwoord worden gegeven..
Zo, Waarde broeder - ik laat u alleen in deze goed gevulde plek - je weet waar de wijn, het brood en het kolen ligt..
Gaat voort.. gaat voort.. en vergeet niet de naam in het Martelboek te noteren voordat je 'm euh.. ''vrijlaat'' ahahahaahahaaha...
|
|
Ikke Oudgediende
ff voor de duidelijkheid: betekent dit datj er vandoor gaat? |
|
|
is het nu afgelopen? |
|
|
is het nu afgelopen? oh...er ging iets verkeerd...ik weet niet hoe ik deze moet weg halen sorry!!! |
|
Ikke Oudgediende
Nee
De vragen moeten nog gekeurd worden en Apie moet nog antwoorden, dan kan de volgende. Alleen Apie is offline en volges mij gaat Heraux dalik ook offline. |
|
nietmeer
|
anders mag je mij wel vragen hoor als je ander sniks te doen hebt |
|
Ikke Oudgediende
k we doen Ikkuh eerst, Apie zodra ie weer online is
Wakker het vuur weer aan, prepareer de ketens en trek de kettingen strak
Een nieuwe zondaar dient zich aan!
Ontbiedt de inquisitors! |
|
heraux Oudgediende
NEEN gij Dyslectische Blinden en Doofende stommen - De HOOG PRiester IS aanwezig, ik heb hem mijn geheime sleutel van het Martelboek gegeven.. en nu.. koest gij onverzwijgzamen.. Als ik goed gekeken is IKKE uw martelmeester.. OF NIET (((((O))))) ((((((O))))) ??? Hoorde ik daar een Echo van onsnapping... Neen, niet onder mijn hoede - maar ach... U moet natuurlijk het boek overleggen en als u iemand mist... Ah.. dan missen wij... een broeder.. |
|
Ikke Oudgediende
Vervloekt! ik word weggeroepen door een hogere macht. Ik kan niet blijven, iemand anders zal het vuur moeten laten branden. Een ander zal de kettingen strak moeten houden! |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Treed aan! en stel uw vraag aan deze zondaar Wel verdraaid, nu zijt gij uzelfe ene vraegh aan het stellen ikke...Treed terug in de stoel en wacht het derde gericht af! |
|
nietmeer
|
3e vraag voor ikke??? Wie o wie verlost deze zondaar van zijn gedragenissen op deze aardbol. |
|
heraux Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Kpuc: volgesmij snap je het niet helemaal meer, eerst was het apie, maar die was er niet meer, en toen zei ik dat als hij anders niks te deon had hij mij wel mocht vragen welke vragen moet ik dan beantwoorden ????? Wat ik van Windows 2000 vind Liever een liefde verloren, of nooit liefde te kennen? en de 3e ??? |
|