De Biechtstoel |
nietmeer
|
Quote ikkuh: welke vragen moet ik dan beantwoorden ????? Wat ik van Windows 2000 vind Liever een liefde verloren, of nooit liefde te kennen? en de 3e ??? Gij zult uwe beurt rustig en beslist moeten afwachten, het is Ikke wiens zwaard de klos is. Hebt geduld, het zal u belonen! |
|
nietmeer
|
Voor den duidelijkheid, menigeen raakt nu den weg kwijt. Degeen op de stoel is nog immer Ikke. Zie hieronder een kleine opsomming der gedane gebeurtenissen en feiten inzake dezens. Quote: Ikke : Treed aan! en stel uw vraag aan deze zondaar Kpuc. Vraag 1. Wat vindt u van W2K? ikkuh. Vraag 2. Officieel een van de allermoeilijkste vragen: -Nog een maand leven en daarna sterven of nóóít sterven ?. Wie volgt voor den laatste vraag aan Ikke. Of ben ik nou weer de weg kwijt? Komt ook door jou heraux, hoe kom je erop |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
mjam.. lekkere spek... hey jullie daar beneden alles in goede gereedschap..ahah.. ook een stukje spek... zaag maar aan zijn dikke teen.. das genoeg voor de nacht... whaoohohaa... |
|
nietmeer
|
met DEZE bedoelt ikke mij lees het geheel nog eens goed door, bovendien is ikke er niet |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
ik ben er weer wat zijn de vragen? |
|
nietmeer
|
1. Wat vind je van windows 2000 2. Over een maand sterven of nooit sterven 3. Liefde verloren, of nooit liefde kennen |
|
nietmeer
|
Ok, wegens onnavolgbare omstandigheden is dit goedgekeurd, vooruit, welke twee keurders treden aan om de vragen ter goed of afkeuring te beoordelen? |
|
nietmeer
|
De knoet voor apie, de vragen waren aan ikkuh besteed, nu is het wachten op twee personen die de vragen goed of afkeuren, dan kan ikkuh ze eindelijk beantwoorden. |
|
apie winnaar PW 06
goedgekeurd als ik daarna mag |
|
nietmeer
|
ow ik beantwoord ze nu wel even dan Ik keur ze nl. ook goed 1. Ik zou het niet weten, nooit gedraaid 2. Over een maand sterven, ik zou gek worden als iedereen die ik ken dood gaat en ik zelf maar blijf leven.. 3. Liefde verloren, sommige dingen wil je niet missen |
|
nietmeer
|
Uw vragen zijn gekeurd en beantwoord Wie treed aan op den stoel der eeuwige gedachten? |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
eerwaarde ik wil biechten |
|
|
en toen werd het stil...lafaards |
|
heraux Oudgediende
stap..stap..stap..kraaaaaak..hmmm.. alles leeg, geen onderhavige, geen gelouterde... geen voetverbrande aanblik... waar is het boek??? |
|
|
(trommelt ongeduldig op tafel) Je moet wel een hoop geduld hebben hier he Ik wil biechten, nu |
|
nietmeer
|
Misschien Uncle J jr. die als inquisiteur wil aantreden om de zonden van Barrelske te bevragen? |
|
apie winnaar PW 06
ik mocht!
|
|
|
@apie....o is dat zo , sorry....maar volgens mij wordt er niemand aan de tand gevoeld meer vanavond |
|
nietmeer
|
Yaps, maar je was en online en te laat met eerwaarde ik wil biechten |
|
nietmeer
|
Barrels! Ok, dan ga ik maar van start. Vraag 1. Heb je je eigen tandjes nog? |
|
|
hehe....nou komt er schot in de zaak
|
|
|
hmmmm...je moet als zondaar wel heeeeeel veel geduld hebben |
|
apie winnaar PW 06
2. wat is het langste meetlint dat je ooit hebt gezien/ vastgehouden? ik heb er vandaag een gekocht van 10 meter |
|
heraux Oudgediende
tis een beetje koud hier... gooi er nog eens wat kolen op... hup hier een volle zak..
Of moet ik je van je functie ontheffen broeder.. hoe ver staan de zaken, is het boek bijgewerkt.,..
kiekeboe.. twee tenen in de haard.. leuk leuk..
*pats* niet kijken !! |
|
Bras Erelid
WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
langste meetlint, apie?? eentje van 50 mtr... speciaal voor aanleg van tuinen en bestratingen..... |
|