Blog van Mamsie |
Buick Oudgediende
 WMRindex: 5.857 OTindex: 1.162
|
|
|
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.547 OTindex: 96.928
|
@Buick: Dankjewel, dat gaat echt wel lukken!😍 |
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
 WMRindex: 1.265 OTindex: 11.082
|
@Mamsie: ah geweldig geniet ervan, wij gaan dinsdag voor een paar dagen naar Zeeuws Vlaanderen in een huisje midden in het niets, ben benieuwd  |
|
|
Mamsie Oudgediende
|
@Beereekhoorn: Midden in het niets... heerlijk rustig. Zo gaan wij ook naar een camping waarvan de eigenaar zegt dat er helemaal niets is. Geen speeltoestellen, geen animatieteam heer lijk rustig. Maarrrrr..... er staat wél een piano in de recreatieruimte, dat dan weer wél! Heel veel plezier daar in dat huisje! Laatste edit 10-05-2025 21:16 Laatste edit 10-05-2025 21:17 |
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Mamsie: dan gaat het helemaal goed kk en bij jullie, geneiet van de piano   |
|
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.819 OTindex: 95.237
|
@Mamsie: lekker rustig idd, zo‘n piano  (Je zal toch buren hebben die dag en nacht toonladders oefenen) Laatste edit 11-05-2025 07:17 |
|
|
Mamsie Oudgediende
|
Het goede leven.
Dat hebben wij hier inmiddels. Het is prachtig weer en de camping is prima. Helemaal onze smaak, zonder toeters en bellen, gewoon prettig. We zitten hier onder de luifel met een koel wijntje en het leven is heerlijk! Gisteren op familiebezoek geweest naar mijn broer, schoonzus en het hondje. Dat was supergezellig en het hondje was kennelijk helemaal dol op mij want dat heeft mij helemaal schoongelikt! Hartstikke lief natuurlijk maar na aankomst op de camping ben ik maar gelijk lekker fris onder de douche gegaan.
Vandaag naar Apeldoorn gegaan, wat vakantiekleding gekocht want daarvan kan je nóóit genoeg in de caravan hebben. De kledingkast begint uit te puilen.!
Toen bij een Turkse supermarkt geweest, dat was leuk, boodschappen doen in Istanbul, heerlijke kipspiezen gekocht voor straks, op de barbecue. We zijn ook bij een kringloopwinkel geweest waar we gisteren ook waren, daar staan namelijk drie piano's. Op de minst erge daarvan hen ik heerlijk mijn hart kunnen ophalen, zo leuk! Daar waren we gisteren ook. Want ja..... eerlijk gezegd mis ik mijn piano best wel maar dit was dus gewoon een kadootje! Laatste edit 12-05-2025 16:34 |
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.651 OTindex: 57.256
|
Geniet maar lekker  |
|
|
Mamsie Oudgediende
|
@Sjaak: Nou, dat doen we, reken maar! 😊 |
|
|
Mamsie Oudgediende
|
Ingeklemd
Weer iets anders . We zijn naar Deventer geweest en natúúrlijk ook wat kringloopwinkels bezocht. Leuke dingen gezien maar niets gekocht. Onze caravan is tenslotte óók niet van elastiek. Bij de laatste kringloopwinkel stond een piano. Maar helaas bleek dat ding zo vals als een een biljet van 11 euro. Maar een aardige medewerker daar wist nog wel een andere te staan. Een betere, helemaal verstopt tussen houten planken en onduidelijke spullen. Die heeft hij allemaal voor me weggehaald en versjouwd en ergens een kruk opgescharreld zodat ik met kunst en vliegwerk bij de piano kon. Zelfs heeft hij me bijgelicht met zijn smartphone, dat was heel aardig. Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen....
Laatste edit 14-05-2025 11:57 |
|
|
Mamsie Oudgediende
|
Da's pech...schoorsteentje weg!
Ja, dat was wel weer vreemd. In het wc kamertje van de caravan zit een gat in het dak. En daarop hoort een kapje te staan om regenwater tegen te houden. Dat is voor de beluchting hetgeen op een wc soms hard nodig is.👃 Nu was het mij opgevallen dat daar wel erg veel daglicht doorheen kwam. Maar daar dachten we verder niet over na.
Toen, na een forse regenbui, bleek dat het vloerkleedje voor de wc nat was. Terwijl toch geen van ons tweetjes naast de pot gepiest had. En toen pas zagen we dat er helemaal geen schoorsteentje meer aanwezig was. Tja....
Gelukkig is Papsie zeer vindingrijk en met een trapleertje klom hij naar het dak van de caravan om het het ontstane gat dicht te maken met een plastic zal en isolatietape. Voorlopig is de situatie weer gered maar we moeten nu wél naar Winterswijk, naar Obelink voor een nieuw schoorsteentje. Hopen dat ze dat daar verkopen.
Maar het kan nog veel gekker. Ooit kwamen we op een Franse camping, op weg naar huis. Het was nog met onze vorige caravan. Ik ging naar binnen om een dakluikje open te zetten en keek zo tegen de hemel aan. Dakluik verdwenen. Had waarschijnlijk niet helemaal goed dichtgezeten en was er gewoontijdens het rijden afgewaaid. Ook hier werd de boel afgeplakt en zo konden we naar huis. Toen bij een kampeerwinkel een nieuw dakluikje gekocht en dat is door Papsie vakkundig geplaatst en heeft nog jaren goed gefunctioneerd. Het is ook altijd wát hè......😄
|
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
Ow wow sterkte ermee enne jullie zijn vlakbij ons en de piano (vleugel) is net gestemd Laatste edit 25-05-2025 22:04 |
|
|
allone Oudgediende
|
@Mamsie: wat een aardige kringloopmedewerker. … geen oud dagboek van Anne Frank gekocht voor 2€ terwijl het 20000€ waard is? Jullie hebben wel lekker luchtige caravans; goede ventilatie  |
|
|
allone Oudgediende
|
@Mamsie: wat een aardige kringloopmedewerker. … geen oud dagboek van Anne Frank gekocht voor 2€ terwijl het 20000€ waard is? Jullie hebben wel lekker luchtige caravans; goede ventilatie  |
|
|
Mamsie Oudgediende
|
@Beereekhoorn: He jammer, had ik het geweten dan was ik graag gekomen. Maar misschien hebben we na Frankrijk nog een aardige nazomer?  |
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
|
@Mamsie: kijken we tegen die tijd wel veel plezier in Frankrijk  |
|
|