hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 18:00 - 74429 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4 .... 152 153 154 155

Discussie over Geert

29-02-08 10:37:14
Redduggy
Erelid


WMRindex: 1.810
OTindex: 2.818
Na aanleiding van de blog van Musketier4real(waar ik het helemaal mee eens ben)klik

Zoals sommige al beetje mee gekregen hebben is er een fatwa over Geert uitgesproken. Geert is hier natuurlijk van geschrokken en heeft dit nooit zien aankomen. Hij is nu dan ook erg verbolgen over het feit dat onze Jan Peter Balkenende niet eens de fatwa heeft veroordeelt. Het is ook toch wat.

Ik ben geen fan van beide heren. Maar ik ben meer fan van Jan Peter dan van Geert. Geert zaait haat net zo erg als de extreme moslims dat doen. Hij roept ook dat moslims moeten oprotten en als hij binnen de grenzen van de wet had kunnen roepen dat ze vermoord moeten worden, denk ik dat hij dat ook nog gedaan had ook.

Geert misbruikt en perkt onze vrijheid van meningsuiting in. Hij brengt mijn leven in gevaar. Ik kan niks zeggen over de toekomstige film aangezien ik hem nog niet heb gezien. Ik hoop dat het een film is die een probleem aankaart, maar niet provocerend is. Al ben ik bang dat dit niet het geval gaat zijn.

Mijn stelling is:"Geert Wilders opent geen deuren, maar gooit ze dicht."

29-02-08 11:01:06
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Helemaal eens Redduggie, met de zin " G.W. opent geen deuren, maar gooit ze dicht".

Gisteravond realiseerde ik me opeens dat hij zich gedraagt als een verwend enigkind, die pruilt als hij zijn zin niet krijgt.
Het zou me niks verbazen als hij inderdaad zonder broers en zussen is opgegroeid en zijn ouders veel toegaven.

Ik ben ook helemaal niet blij met wat we kunnen verwachten als die film uitkomt.

29-02-08 11:13:48
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Met Geerts eigen woorden trap ik dan maar de deur los, hij kan de pot op!

29-02-08 12:21:54
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Londen haalt Prins Harry terug, zou dat vanwege ons kleutertje zijn? Pesten mag niet he, ik kan het begrijpen _O_

29-02-08 12:22:16
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Arme Geert :P... Als tie verstandig is gaat ie in een burka over straat (6)

29-02-08 12:23:29
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ja maar dat mag niet van hem, zou hij wel zo standvastig zijn? Als het een echte kerel is dan heft m zelf zijn beschijtiging op en leeft ie als Jan met de pet 8)

29-02-08 12:45:50
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Eigenlijk wel zielig: De politiek mag hem niet, een (groot) deel van de Nederlandse bevolking mag hem niet, de Islamitische landen mogen hem niet.... Het is eenzaam aan de top en Wilders beweegt zich voort als aangeschoten wild. Als het een dier was, dan was tie uit zijn lijden verlost (a)
Als het zo doorgaat kun je je alleen nog afvragen of het een dierenarts of een rituele slachting wordt :P

29-02-08 13:11:48
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Aan de top, Storm? Volgens mij is hij in zijn eigen beerput gevallen.

29-02-08 13:25:33
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote ledi:
Aan de top, Storm? Volgens mij is hij in zijn eigen beerput gevallen.


De top = het hoogst bereikbare.
Als de beerput het hoogst bereikbare is, dan is dat de top (A)

29-02-08 15:58:18
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Koenders niet naar Somalië wegens bedreigingen

En bedankt smerige Geert, hoe maak je internationale betrekkingen onmogelijk, wat mij betreft mogen ze Geert op een lekke bananenboot uitzetten. :r

29-02-08 15:59:26
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
We sturen Wilders in plaats van Koenders (A)

29-02-08 16:00:04
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
das te makkelijk Storm, hij moet wel angst uitschijten he 8)

01-03-08 11:00:15
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
En wij!!! betalen de beveiliging voor dit misbaksel. :r
Daarnaast nog een riant salaris, auto, en straks een wachtgeldregeling voor het leven + een staatspensioen daarna.
Laat hem z'n film maar uitbrengen, maar dan wel in Indonesië of een ander islamitisch land.
Moet ie wel zelf bij de premiere zijn, zonder beveiliging.

01-03-08 11:03:11
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
De kruik en het water Ron 8) De koek is eens op en dan zal hij met de broek vol derrie zijn lot moeten aanvaarden 8O

01-03-08 11:06:42
Itchy
Senior lid


WMRindex: 487
OTindex: 878
S
Ik heb net ff op de site van de pvv gekeken, staat er "pvv bezoekt Israel"8O

01-03-08 12:01:35
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Het is een grote egocentrische drol. Hij wordt lekker beschermd, maar de gewone mensen zijn de dupe. Laat hij bijv. maar betalen voor bescherming van stewardessen en ander vliegend personeel die in moslimgebieden landen. En dat is maar 1 voorbeeld van alle ellende die Nederlanders hier en in het buitenland kunnen verwachten . Ggggrrrr.

01-03-08 12:51:12
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
wilders gaat iets te ver. Maar op sommige punten ben ik het met hem eens. Dit hele gedoe komt gewoon mn strot uit.

Er mochten geen schilderijen/kunstwerken van mohammed die afgebeeld staat als homo in een tentoonstelling hangen. Schande!!! Als de regels van de moslims zijn dat er geen afbeeldingen van mohammed gemaakt mogen worden, so be it. Maar dat "niet gelovigen" dat dan niet mogen doen is van de zotten. Hele moslim wereld op zn kop alleen om een cartoon in de krant.

God en Jezus worden dagelijks belachelijk gemaakt. Ja zelfs een film waarin Jezus als homo word afgebeeld. En nee ik en mijn kerk gaan neit de straat op en boycotten alles wat uit dat land komt.

Word Wilders doodgemaakt, dan is het gewoon zo. Dat is zn eigen schuld en heeft ie aan moeten zien komen. Hij schaadt de gevoelens van mensen, die heftig reageren, het ligt dus imho niet aan wilders alleen.

01-03-08 13:31:53
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@stryper
JIJ gaat misschien de straat niet op, maar anderen wel. Ik kan me nog behoorlijk geweldadige demonstraties herinneren toen een film werd uitgebracht over het leven van Jezus. De film kwam niet helemaal overeen met wat de bijbel zei, aldus de 'demonstranten' (A). Wees dus heel voorzichtig met je uitspraken over de kerk en geweld ;)

01-03-08 13:35:16
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Quote Itchy:
Ik heb net ff op de site van de pvv gekeken, staat er "pvv bezoekt Israel"8O


Ik lees toch echt elke keer pw. 8-)
Maar ik ben toch nog nooit in Israël geweest.

01-03-08 13:56:24
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@peter W.: op mijn apparaat (met Comic Sans 14) is er duidelijk verschil tussen pvv en de w in geweld .
Maar inderdaad staat het hierboven raar
-----
Correctie: tijdens het typen was er duidelijk verschil, maar nu ook niet meer.

01-03-08 15:04:17
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wat ik wel heel erg nuttig vind
is dat jullie je intellectuele
uitspraken ook zelf eens
onder de loupe nemen

Wat jullie zeggen en
wat jullie menen is niet
het zelfde

het straald namelijk vrij weinig
respect uit naar de ander.

Wie kan mij eens uitleggen
wie Geert Wilders nu eigenlijk is
en waarom hij de dingen zegt
waarvan we NU zeggen dat ze
niet goed zijn - maar
waarvan we vaker geluiden
hebben gehoord, kalkwerk
op de muren hebben gelezen en
innerlijk misschien niet zo
scherp reageren als toen

Dat is het basisbeginsel
Hoe respectvol zijn we zelf?

01-03-08 15:22:13
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@heraux
Als ik zeg dat ik Wilders niet mag, dan bedoel ik dat ook. Om precies te zijn bedoel ik daar mee te zeggen dat de uitspraken die dit heerschap wenst te doen, mij dusdanig tegen de borst stuiten dat ik weinig respect voor hem kan opbrengen.
Sterker nog: er zijn maar weinig figuren waar ik nog minder respect voor op kan brengen. Dit heeft vooral te maken met het feit dat deze man politiek bedrijft op een manier waar de honden geen brood van lusten. Hij is er niet voor het volk, hij is alleen bezig zichzelf zoveel mogelijk in de kijker te zetten. Iemand die bewust hele bevolkingsgroepen voor de schenen schopt en daarmee zelf weinig (zeg maar geen) respect toont, kun jij daar respect voor opbrengen?

Mijnheer Wilders heeft het recht om te schoppen (en doet dat vol overgave) en geeft vooral niet thuis als hij ergens inhoudelijk op in moet gaan. Dan moet hij niet gek opkijken als er terug geschopt wordt. Het enigste verschil is dat hij zich op kosten VAN DE SAMENLEVING kan verschuilen als iemand iets te harde uitspraken aan zijn adres doet. De gewone Jan Metdekorteachternaam kan zich voor de rechter verantwoorden wegens bedreiging aan het adres van Wilders. En dat, Heraux, vind ik een vorm van rechtsongelijkheid ;)

Iedereen heeft het recht op een mening (ook Geert Wilders), maar dat wil niet zeggen dat je met jouw mening de belangen van een heel volk te grabbel moet gooien. Er is een punt waarop zelfs de grootste idioot ziet dat hij te ver gaat. Wilders ziet dat en gaat gewoon verder. De man is een onruststoker en geniet daarvan.

Stel dat iemand Hitler had doodgeschoten, voordat hij aan de macht kwam? Zou dat een held geweest zijn, of gewoon een moordenaar? Met wat we nu weten zouden we die persoon een held noemen, met wat men toen wist zou het een moordenaar geweest zijn. Het kan vreemd lopen in de wereld.

01-03-08 15:42:17
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hier dan een mooi stukje over hoe fout iemand kan zijn, toen, en nu.

01-03-08 16:04:00
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
@stormzoeker

Misschein wel, maar we boycotten niet gelijk alles uit het land van herkomst. "Christenen" zijn ook niet de beste, rellen omdat katohlieken door protestanse wijken lopen.

01-03-08 16:14:38
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@stryper
Het zijn vaak de regeringen die oproepen tot een boycot, NIET de individuele personen of kerken. Je kunt je afvragen of dat niet een vorm is van 'een stok vinden om de hond te slaan' ;)
Christenen zijn even 'onverdraagzaam' als ieder ander geloof op de wereld tegenover andersdenkenden.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 .... 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven