ZNW-spel |
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.566 OTindex: 97.034
|
Met één blik op zijn gelaat zag ik dat ik aan zijn goede trouw niet hoefde te twijfelen.
De zombie had met een hakbijl een moord begaan.
persiflage, belangstelling, afkeuring.
Laatste edit 04-01-2014 22:59
|
|
RockOpa Oudgediende
 WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Onder grote belangstelling werd er een persiflage over de premier gegeven die hierover zijn afkeuring liet blijken.
koehandel, parlement, zakkenvullers
|
|
Mamsie Oudgediende
|
Over het algemeen zitten er in het parlement een hoop zakkenvullers die koehandel bedrijven met het belang van de Nederlandse burgers.
rund, vuurwerk, biefstuk. |
|
RockOpa Oudgediende
Een rund die met vuurwerk stuntte liep even later met biefstukken op z'n ogen. tokkie, winden, staatsbanket
Laatste edit 04-01-2014 23:17 |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.703 OTindex: 57.755
|
De tokkie die als ongenode gast aan het staatsbanket verscheen, verraadde zijn povere komaf door constant luide winden te laten.
biertje, appeltaart, ralleyauto |
|
Mamsie Oudgediende
|
Als je tijdens een staatsbanket tegen alle regels in toch winden laat, ben je weliswaar ongemanierd maar heet je nog altijd geen Tokkie.
ruimtereis, kampeertentje, latrine. |
|
RockOpa Oudgediende
Tijdens mijn ruimtereis sloeg ik mijn kampeertentje op Mars op toen ineens een rally-auto voorbijraasde. Van schrik ben ik toen op de latrine gaan zitten onder het genot van een stukje appeltaart en een biertje.  racekak, gouvernante, prins Laatste edit 04-01-2014 23:32 |
|
Sjaak
Moderator
|
De gouvernante wist van de prins geen kwaad, toen het aan haar toevertrouwde kind aan de racekak was.
Helm, kelder, beschuitje |
|
Mamsie Oudgediende
|
De gouvernante die in de regel nogal kouwe kak had, was op een dag aan de racekak maar toen ze zelf hiervan onder de kak kwam te zitten wist deze kakmadam ineens van de prins geen kwaad.
nooduitgang, stoma, verbazing.
|
|
RockOpa Oudgediende
prachtigJan zat met z'n Duitse helm in de kelder een beschuitje te eten, tot zijn verbazing rende iemand naar de nooduitgang om z'n overvolle stoma te legen. ik moet wel veel typen zo  |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.141 OTindex: 95.654
|
@RockOpa:  .. en bent daarom te moe om nog drie extra ZNW op te schrijven  Opa moet veel typen, maar draait daar zijn hand niet voor om  flos parachute dageraad Laatste edit 05-01-2014 09:11 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Met een flos heeft hij zijn parachute geopend zodra de dageraad voldoende licht gaf.
onzin, gekheidje, plannen. |
|
RockOpa Oudgediende
@allone:  Tijdens het plannen van de bedrijfsstrategie werd er allerlei onzin uitgekraamd dat achteraf als gekheidje werd afgedaan. wandeling, moord, kermis |
|
allone Oudgediende
|
Tijdens de wandeling naar de kermis, dacht ze "ik doe een moord voor een zakje patat"
beker vogel sneeuwvlok |
|
nietmeer
|
Een rare vogel liep rond met een beker om elke sneeuwvlok mee op te vangen.
waterlelie, tortelduif, cartoon |
|
allone Oudgediende
|
hij maakte een cartoon van een tortelduif die van een waterlelie afviel
walvis walnoot afval |
|
Mamsie Oudgediende
|
De zingende walvis zong zijn hoogste walnoot en verslikte zich toen in een hap afval dat daar ronddreef.  gedichtje, probeerseltje, teleurstelling. |
|
Sjaak
Moderator
|
De verliefde jongeling wilde zijn gevoelens in een gedichtje tot uiting brengen, maar tot zijn grote teleurstelling wilde zijn probeerseltje maar niet rijmen.
groothandel, macaroni, maand |
|
Mamsie Oudgediende
|
Bij de groothandel bleek een leveringsachterstand voor macaroni te bestaan van meer dan een maand.
vleugeltjes, dames, engeltjes. |
|
RockOpa Oudgediende
Sommige dames doen zich voor als engeltjes, door het drinken van Red Bull krijgen ze ook nog vleugeltjes.
hulk, fietspomp, string |
|
nietmeer
|
De hulk draagt tegenwoordig een string als hij zijn airbag met een fietspomp oppompt.
schaar, schare, scheerzeep |
|
Mamsie Oudgediende
|
De kapper was druk in de weer met schaar en scheerzeep terwijl een hele schare trouwe klanten geduldig op zijn beurt stond te wachten.
zaag, pincet, trouwerij. |
|
RockOpa Oudgediende
Tijdens de trouwerij kwam een zombie met een zaag binnen en zaagde verscheidene bruiloftsgasten hun hoofd af. De bruid, die toevallig een pincet in haar tasje had, prikte hiermee door z'n schedel en at smakelijk z'n hersens op.
kerkhof, feest, skeletten
Laatste edit 07-01-2014 01:34 |
|
allone Oudgediende
|
Met haloween hadden de skeletten p het kerkhof groot feest honing weekblad zon |
|
nietmeer
|
Toen @allone met een weekblad in de zon zat te lezen, kwamen de mannen op haar af als bijen op honing. lamp, wc-bril, tafelpoot Laatste edit 07-01-2014 15:02 |
|