Mijn computer |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote stormzoeker: Quote Doctor Insano: Je netwerk DOSsen, betekent dat hacken, of hacken en DOS erop zetten? Voor uitleg zie hier Nee, niet hacken - alhoewel het wel een precursor kan zijn - maar dan wel achterhaald |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
@heraux' eerste bericht DDoS, maar DDOS en DDoS kan volgens mij geen verwarring bij komen. Wat het verschil is tussen dubbelD en één keer D weet ik ook niet @heraux' 2e bericht Wat een precursor is weet ik ook niet Is dat wat vooraf gaat aan hacken? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Das een voorloper van een prozacuteur |
|
Doctor Insano Erelid
|
Literatuur? |
|
nietmeer
|
check de wiki over Distributed Denail of service maar eens. |
|
Doctor Insano Erelid
|
er staat nog niks over dat gedoe net met precursor en prozacuteur |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik de Wiki er niet op nagelagen.. ik lees ook andere werken en ook verslagen van aanvallen
Er is genoeg materiaal te vinden op het net.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Precursor wil niks meer zeggen dan een voorloper... Een dos aanval kan een voorloper zijn op een echte hack.. |
|
nietmeer
|
Een ddos aanval kan er toe leiden dat de server wordt gereset of dat er andere veranderingen in de firewall of webserver worden gedaan die tot een hack kunnen leiden. vandaar "precursur" |
|
Ikke Oudgediende
Wat ik zei dus.. |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
ik heb:
-X-Gear X-Blade CXB28K Gaming Case,400W,Black
Met er in:
-Hitachi Deskstar P7K500 500 GB, 16MP, SATAII
-Kingston HyperX Dchannel 4GB Kit,PC2-6400 800MHz
-Asus Silent Knight AL,S478,S745,S939,S940,AM2
-Intel Core 2 Duo E6750 2.66Ghz,1333MHz,S775,Box
-Logitech G11 Gaming Keyboard
-Microsoft IntellMouse Explorer,USB
-EVGA nForce 680i SLI,S775,4xDDR2,2xGLAN,PCle,ATX
en mijn liefde van mijn leven:
-EVGA e-GeForce 8600 GT 512MB,PCle die heb ik dubbel, dus 2 keer in mijn pc om prestatie optimaal te maken.
dit is mijn standaart PCtje. beetje flut nog. komt wel goed, binnenkort weer verder uit bouwen.
|
|
Ikke Oudgediende
Quote Layda: beetje flut nog *Wordt gek* Ik heb 'n grotere harde schijf nodig |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Ikke: hoe groot is je schijf nu dan? |
|
Ikke Oudgediende
250GB |
|
pietjevlip Oudgediende
|
min een logische correctie zal dat dus uitkomen op ongeveer 232,5GB of was die er al vanaf? Ik heb er twee 500GB-schijven in hangen (2x465GB dus ) en een té groot aantal USB-poorten ik heb er 6(!) over... en dan zitten m'n muis/toetsenbord/flightstick (Ik ben zo'n nerd die flightsims speelt ja ) erin, en een 2GB Flashdrive met Readyboost om die 3GB RAM te ondersteunen waar nodig |
|
Doctor Insano Erelid
|
Ik gebruik mijn readyboost meer om de RAM te vervangen, soms lijkt die anderhalf Gig nie echt genoeg. Is het eigenlijk ook niet. Maar ik heb het geld niet om zoveel aan mijn pc te veranderen, en er moet eigenlijk nog veel aan gebeuren.
Ik ben van plan er ooit Crysis op te kunnen draaien. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Sweet dreams 1,5GB is met Vista ook niet echt een aanrader nee |
|
Doctor Insano Erelid
|
maar als ik de system reqs bekijk en vergelijk met mijn pc zou die het al moeten kunnen, maar zo lang als ik mijn video kaart onboard heb, gaat het zeker niet lukken |
|
Ikke Oudgediende
Dat zijn MS system requirements.. Zet daar eens een factor twee voor en dan zit je wel ongeveer goed Ik heb twaalf USB-poorten Toen ik dit ding kocht dacht ik van: Dat krijg ik nooit van z'n leven vol. Dat denk ik nooit meer |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik gebruik gewoon niet veel dingen met USB |
|
Ikke Oudgediende
Bluetooth dongles, infraroodontvangers, camera, Zen, printer, scanner, stickies, muis, toetsenbord... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
een printer-scanner komt er misschien nog wel bij... muis-toetsenbord is er samen maar eentje |
|
Ikke Oudgediende
Hmm... Seagate Barracuda 750GB harde schijf.. Dat geeft me 'n een Terabyte aan opslag.. Dat moet voorlopig wel voldoende zijn |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Moet genoeg zijn ja... en anders zet je er tegen die tijd nog eentje naast, steek maar in je RAID |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
ja het is flut, want het is nog niet wat ik wil. dit is gewoon begin. En ik denk dat ik ook meer op PC doe dan jij |
|