hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
08-06-2006 11:53:56
dit echt gieren en brullen....zo'n typish geval van "eigen schuld dikke bult."

:lol::lol::lol:

prachtig echt om te gieren 8)

08-06-2006 11:59:14
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Bij hem zat echt een draadje los..8)

08-06-2006 12:04:15
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Ook typisch: een klant gedraagt zich roekeloos, en dan gaan ze onderzoeken of er gebreken in de achtbaan zitten. Volgens mij moeten ze die gebreken eerst bij de klant gaan zoeken !

08-06-2006 12:07:46
:evil: alsof de duvel er mee speelt :evil:

08-06-2006 12:17:45
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
net goed voor die man!!

08-06-2006 12:19:54
Top-Rob
Lid

WMRindex: 36
OTindex: 4
Quote SlomNoel:
Ook typisch: een klant gedraagt zich roekeloos, en dan gaan ze onderzoeken of er gebreken in de achtbaan zitten. Volgens mij moeten ze die gebreken eerst bij de klant gaan zoeken !


De 8baan is makkelijker te onderzoeken ;)

08-06-2006 12:32:52
Kroketje.nl
Senior lid


WMRindex: 876
OTindex: 12
S
ook altijd zo'n hilarisch gezicht vind ik die gasten die in de botsauto's zitten en dan net doen alsof ze er niets aan vinden.. duh

08-06-2006 13:07:33
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
O,ja die zogenaamde stoere kerels...ja,ik stond vroeger dan te kijken wie leuk was en die ging je dan botsen...echt dom,haha

08-06-2006 13:44:43
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
@Gabberman,hou je je eigen een beetje in aub!!

08-06-2006 13:47:32
Gabberman
Actief lid

WMRindex: 108
OTindex: 23
Wnplts: Hoensbroek
S
@Luna, entschuldigung meine F.M.
maar zeg es eerlijk, je hoeft ze maar aan te kijke, of ze hebben al een grote bek:evil:

08-06-2006 13:48:37
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik heb het nog niet meegemaakt,naar mij fluiten ze meestal,haha :lol:

08-06-2006 14:30:48
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Luna:
O,ja die zogenaamde stoere kerels...ja,ik stond vroeger dan te kijken wie leuk was en die ging je dan botsen...echt dom,haha
Heftige achtbaan dan:lol:

08-06-2006 14:43:59
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Van hoe hoog flikkerde hij naar beneden?

08-06-2006 15:03:50
Erik Jan
Senior lid

WMRindex: 146
OTindex: 180
Wnplts: Elburg
Niet hoog genoeg :lol:

08-06-2006 15:10:09
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
blijkbaar niet nee... ...(jammer:cry: )

08-06-2006 15:31:51
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Wat zou dat roekeloos gedrag geweest zijn?

08-06-2006 15:36:21
Rookus
Senior lid

WMRindex: 445
OTindex: 35
Wnplts: Amsterdam
S
huh meer duidelijkheid graag :D

08-06-2006 16:35:17
Ralph
Erelid


WMRindex: 1.331
OTindex: 24
Ik dacht dat er altijd zo'n stang voor je kwam te zitten.
Nou zit ik niet zo heel vaak in een achtbaan, maar de keren dat ik er in heb gezeten kon ik me nadat die beugel naar beneden kwam niet echt meer bewegen... Of is zo'n kermis achtbaan wat eenvoudiger en heb je daar geen beugel bij?

08-06-2006 16:44:53
meli190
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 0
Wnplts: waalwijk
why that man does thus this way stupid?

:P

08-06-2006 17:22:08
Ralph
Erelid


WMRindex: 1.331
OTindex: 24
Quote meli190:
why that man does thus this way stupid?

:P

Nou, nou, wat een talenknobbel...!
Heh, heh... :lol:

08-06-2006 17:23:02
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Quote Ralph:
Quote meli190:
why that man does thus this way stupid?

:P

Nou, nou, wat een talenknobbel...!
Heh, heh... :lol:


Hihi,ik wou het niet zeggen,maar het is wel erg ja :lol:

08-06-2006 17:38:15
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Wedden dat hij in de Top Thrill Dragster wel netjes blijft zitten?

08-06-2006 17:40:07
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
volgens mij durf hij daar nu niet eens meer in8)

08-06-2006 17:43:03
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Ik raad iedereen aan even dat POV videootje te bekijken. Is wel leuk. Ik heb er een leuke Powerpointpresentatie van, maar ik zou niet weten hoe ik die hier neer zou moeten zetten. 8O

08-06-2006 17:50:15
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote Lonely Wolf:
Ik heb er een leuke Powerpointpresentatie van, maar ik zou niet weten hoe ik die hier neer zou moeten zetten. 8O
ik vond er 1 bij www.mannenpret.nl

08-06-2006 17:53:36
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Quote Loempia:
Quote Lonely Wolf:
Ik heb er een leuke Powerpointpresentatie van, maar ik zou niet weten hoe ik die hier neer zou moeten zetten. 8O
ik vond er 1 bij www.mannenpret.nl


mannenpret.nl....klinkt eh :?

08-06-2006 17:57:26
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
als het goed is, is dit hem @Luna ja maar er staan ook andere dingen als seks op.

08-06-2006 18:01:05
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Het is inderdaad bijna dezelfde. Er is nog 1 foto in mijn presentatie waarin een deelneemster het daadwerkelijk in haar broek heeft gedaan. Vond ik wel flauw. Je kan je soms gewoon link verkijken op die dingen.

08-06-2006 22:11:57
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@Lonely Wolf. Goed filmpje wel.

08-06-2006 22:16:11
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Van ons allemaal zit jij geloof ik het dichtst bij in de buurt, laat je horen hoe die was?8)

09-06-2006 10:11:59
B.o.G
Junior lid

WMRindex: 16
OTindex: 0
Wnplts: Almere
Quote Lonely Wolf:
Wedden dat hij in de Top Thrill Dragster wel netjes blijft zitten?

je hebt natuurlijk ook de Kingda Ka nog voor als die de dragster te langzaam vind :lol:

21-07-2006 18:39:16
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Roekeloos gedrag komt om zijn loontje8)

21-07-2006 18:45:30
ikky
Oudgediende


WMRindex: 705
OTindex: 8.854
@B.o.G.: 8O waar staat die Kingda Ka?? Pff ik vind het al eng als ik ernaar kijk 8O

12-01-2007 17:40:20
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
ik kom niet meer in die echte achtbanen... ik rijd liever opgevoerde trekkers... dat vind ik veel mooier als die dingen waar je misselijk van wordt... al vond ik het eerst altijd wel geweldig

30-05-2007 17:45:41
pak\'mbeet
Junior lid

WMRindex: 23
OTindex: 0
Wnplts: Wassenaar
Het ging vas zo:
JAHOEEEEEEEE,BOEM,AHHHHHH,AU OEF OETSJ,:[:[:[:[:[
Edit Enkie: Reactie gewijzigd i.v.m. lay-out

27-08-2007 23:40:28
maxmovies
Lid

WMRindex: 58
OTindex: 4
Wnplts: tsjernobyl
S
ja mensen dopen nou eenmaal dom als ze denken dat ze stoer zijn

22-01-2008 20:20:47
antibob
Junior lid

WMRindex: 14
OTindex: 0
Wnplts: delfzijl
S
Ik vraag me af wat hij precies deed.

12-09-2008 14:22:24
Kaassiie
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 0
Quote antibob:
Ik vraag me af wat hij precies deed.

Idd
Zetten ze 'roekeloos gedrag' neer!
Ik wil weten wat ie deed heb k ook wat te lachen ;o

13-09-2008 16:20:30
sunlight
Junior lid

WMRindex: 22
OTindex: 0
Wnplts: groningen
moet pijn doen

maar was z'n eigen schuld:+

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven