Dat is dus een terecht ontslag! Hoe eerlijk ook van het reisbureau, dit kun je gewoon niet maken. Kijk, als je nu een all-in vakantie van 500 euro voor 2 weken geboekt had....ja dan had ik ook zoiets gehad van: Okee jongens, wat willen jullie voor dat geld? Maar dit is een substantieel bedrag waar echt wel iets tegenover mag staan....
Ook al had je 25 euro voor een reis betaald, klant is koning. Dus zo'n mail kan gewoon niet door de beugel. Terecht ontslag dus, je kunt als bedrijf niet tolereren dat een medewerker zo je bedrijfsnaam te grabbel gooit.
Ik denk wel dat ze nu een compensatie krijgt, want als tegenactie moeten ze nu wel wat, want het bedrijf heeft echt veel schade opgelopen (het is nu zo'n beetje de hele wereld rond dus ik verwacht dat er nu mensen zijn die idd liever elders een reis boeken).
botte bijl: Ik heb redelijk veel afgereisd, de enige keer dat ik echt mopperde was nota bene in een hotel in Londen! Je stond er letterlijk met je knieën tegen het bed en je kont tegen de muur! Ik ben naar de receptie gegaan en heb ze gezegd dat ze in die kamer maar een paar dwergen moesten zetten! Na wat heen en weer gedoe kreeg ik een betere kamer, wel aan de kant van de weg alwaar om 7 uur 's-ochtends werklui met drilboren aan de weg begonnen te werken.. The revenge of the deskman! Verder eigenlijk weinig tot geen klagen gehad over mijn accommodaties..
En spellen kan die scheldmailschrijver ook niet. Ur? Moet natuurlijk gewoon 'your' zijn , en bovendien zitten er meer van dat soort fouten in. Zeker een of andere jongere die teveel dat soort sms-taal gebruikt en niet meer weet hoe het echt moet.
Terecht dat die gast ontslagen is. Niet alleen vanwege zijn slechte schrijfstijl maar ook vanwege die mail op zich...