|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|
TTT-3 Senior lid WMRindex: 116 OTindex: 82
|
DFCPhoenix: ABN Amro bank,, ja geweldig en ook veel geleerd idd,, maar het is wel regeltjes werk,, |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Delenn: Hahaha, die nog helemaal in de vakantiestress  Mooi zo, lekker genieten, rusten en plezier hebben  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
jeetje de knuppel moet ineens werken  hij is nog wel van een beroemde honkballer geweest en hangt er maar voor de sier  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@DFC: ja ze gaat nu gewoon naar de fysio  En dáárna moet ze nog vanalles inpakken Kpuc: vandaag in het AD stond wel iets heeel raars over Praag  over fallometrie...  |
|
Ranie Senior lid
DFCPhoenix: wuahahahah wil jij ook? |
|
nietmeer
|
Delenn...inpakken is toch zo gedaan ???  |
|
|
Delenn je bent nu in praag is het niet?? |
|
Delenn
Oudgediende
lessien; jawel, maar ik heb het liever iets eerder gedaan dan een uur voor we weggaan  @TTT; nee vanavond;) 18.00 uur vertrekt het vliegtuig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@TTT-3: das wel tof!  wat moet je doen of mag je dat niet zeggen?  en tjah regeltjes zijn er altijd bij dat soort dingen  Delenn: ik wou nu zeggen vrouwen  maar ik hou het maar op moeders   om het veilig voor mezelf te houden   mijn ma ook altijd neemt ze ook iets van 5 paar schoenen mee loopt ze de bijna de hele vakantie op 1 paar en af en toe een 2e paar aan als ze uit eten gaat   en altijd op het laatste moment als de auto eigenlijk al vol is komt er nog 1 tas bij |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
DFCPhoenix: Je kan nooit teveel schoenen hebben.  Hallo allemaal.  |
|
Ranie Senior lid
ik heb in ene mega trek in chocola  dat heb ik al weken niet gehad  side effect van mijn stonedheids gevoel?  En ik heb niet eens chocola in huis  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen iedereen!! @Delenn: does fetelluh over die fallometrie?  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Ik ga weer aan het werk. Delenn, fijne vakantie! Have fun en kom heelhuids terug   Iedereen; tot later  |
|
Delenn
Oudgediende
haha DFC  nou ja, mijn moeder is meer van het oude kleren mee op vakantie zodat ze lekker vies kunnen worden  en we mogen in het vliegtuig natuurlijk maar 1 koffer p.p mee  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Ranie: ff naar de buurtsuper en chocola voor een jaar in slaan  ? Amour: ik heb nu 4 paar schoenen en 2 paar slippers  maar ik draag meestal maar 1 paar schoenen elke dag  en dat ik 2 paar slippers heb is omdat ik 1 paar bij LQ thuis heb staan en 1tje thuis  Delenn: ja precies  naja wij gingen altijd naar Frankrijk met z'n allen en dat scenario was er altijd  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
wat een drukte ineens  |
|
Delenn
Oudgediende
hoi amour   |
|
Ranie Senior lid
duh Roy ik ben er  mensen houden gewoon van me |
|
ladekast Oudgediende
|
hey Amour  ranie  |
|
|
DFCPhoenix: nou ik sta voornamelijk aan de blaie mensen te helpen bij kapotte pasjes en rekeningen opzeggen enz,, ik mag hier eigenlijk behoorlijk veel doen voor een stagiair,, dus geen koffie halen en kopieeren enzo,, dus dat is wel heel relaxed,, En idd regeletjes zijn overal,, maar als je even went aan de procedures dan is het allemaal koek en ei,, @Delenn: oeh heerlijk,, alles al packed and stacked?? |
|
Ranie Senior lid
DFCPhoenix: ik ken nog niet helemaal lopen en fietsen durf ik nu ff niet dus geen chocola voor mij Of jij moet zo lief zijn.....  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
Delenn, hoelang ga je ook alweer ? |
|