|
nietmeer
|
@Delenn: Sandalen doe ik niet aan, heb wel 2 paar teenslippers en een paar spaanse sloffen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
kijk, dat is al 3 paar extra  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
pff ik heb
1 paar netteschoen 2 paar werkschoenen 3 paar gympen 2 paar met noppen ow en bij me ouders staan ook nog een paar stevige wandel schoenen
das 9 paar totaal
edit:
ik hoor net dat slippers ook mee tellen dat is nog 2 paar
totaal 11 |
|
nietmeer
|
En Douwe heeft maar 1 paar schoenen... |
|
Delenn
Oudgediende
1? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Delenn: die sokken zijn wel duurder dan hemasokken ja, maar ze hebben een lekker dikke hiel wat heerlijk loopt  Ja tis niet echt heel goedkoop nee, maar zoals ik al zei; je doet er echt járen mee, dus  dat is ook de reden waarom ik er waarschijnlijk wel aan zal beginnen;) ik koop schoenen niet voor een jaar of een maand @sjefke: haha naja we gaan naar inverness het lochness bezoeken  en daarna hogerop naar t noorden naar de papagaai duikers   dus en zoals ik het zie op maps en gewoon zoals ik alle foto's die ik ervan gezien heb heb gezien  denk ik dat het niet al te stijl is  |
|
nietmeer
|
Jeps, van die stevige schoenen waar die een jaar mee doet, als ie sportschoenen of gympen oid koopt zijn ze binnen 3 weken naar de kloten, omdat zijn voeten scheef staan. En meneer houdt niet van verandering, heb er weken over gedaan hem een nieuwe riem te laten dragen  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Hmm, zie dat sommige mannen net zo erg zijn als vrouwen, ongehoord! Ik heb: - 1 paar nette schoenen - 1 paar normale schoenen - .. dat was het Oh wacht, 1 paar waterschoenen! Kijk, zo kan het ook  |
|
Delenn
Oudgediende
inverness is mooi  ben ik ook geweest  ooooooh ik ben ook bij de puffins geweest, die komen daar echt tot op een meter afstand van je  Geniaal die beesten  uhm...hoe heette dat vogeleiland nou waar ze echt tot een meter afstand kwamen...skourie! (spelling zal wel fout zijn) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Haveabreak: oke jij bent dus een man  (je heb et niet ingevuld)  maar goed soms heb je er meer nodig of een reserve paar  dus ja soms zijn er meer nodig maar inderdaad niet te veel  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Delenn: inverness is mooi  ben ik ook geweest  ooooooh ik ben ook bij de puffins geweest, die komen daar echt tot op een meter afstand van je  Geniaal die beesten  uhm...hoe heette dat vogeleiland nou waar ze echt tot een meter afstand kwamen...skourie! (spelling zal wel fout zijn) haha vet  *kijkt heel lief* heb je toevallig nog wat foto's ervan en andere tips voor in de omgeving  wil echt me zo goed mogelijk voorbereiden  en oeps dat was een dptje  sorry  |
|
Delenn
Oudgediende
pff dat zou ik ff uit moeten zoeken DFC, kan dat nádat ik terug ben uit Praag?;) Dan moet je het me ff vragen als ik terug ben  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
natuurlijk kan dat erna   ik ga pas eind juli  dus duurt nog ff helaas  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@DFCPhoenix: dus alle tijd |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
jjj: precies^^ Delenn: ik stuur je ff een mailtje op je hotmail  dan vergeet ik het niet te vragen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Delenn: 1? ik ook hoor en badslippers  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Roy: ik vind 1 paar schoenen toch te weinig stel ze gaan stuk ofzo  of worden enorm vies en je mag ergens niet heen met vieze modder schoenen dan vind ik het handiger om een extra paar te hebben   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Dank voor degenen die mij felicteerden met die overwinning  |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: ach dan haal ik wel weer nieuwe, denk over een week of 2 weer eens nieuwe halen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote DFCPhoenix: Roy: ik vind 1 paar schoenen toch te weinig stel ze gaan stuk ofzo  of worden enorm vies en je mag ergens niet heen met vieze modder schoenen dan vind ik het handiger om een extra paar te hebben   simpel. Of Roy gaat nooit weg of Roy krijgt nooit vieze schoenen. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Roy: tjah dat kan ook maar dan zijn ze al stuk en dat loopt niet lekker naar mijn smaak  zelfs niet voor een klein stukje |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
@Roy6: Pesies!  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: ook dat is waar  DFCPhoenix: je bent gewoon een zeikerd  |
|
ladekast Oudgediende
|
en ouwe schoenen, je loopt vaak te lang door want ze zitten zo lekker  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Dionos:
simpel. Of Roy gaat nooit weg of Roy krijgt nooit vieze schoenen.   Roy: nee dit zit tussen m'n benen gespijkerd |
|