|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Op het Vredenburg, tegenover een grote bouwput  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
in utrecht? |
|
Ranie Senior lid
Goeienavond NordicGuardian |
|
nietmeer
|
Ik in 't café  ? Das een goeie  |
|
Ranie Senior lid
 want je bent er nu toch?  Je hoeft nisk sterks te drinken hoor ik kan je ook koffie of thee geven. Of limonade |
|
nietmeer
|
Ik drink alleen sterk als het met ijsklontjes is  Of als het door een toetje is... Amaretto is heerlijk voor door een karamelsaus  |
|
Ranie Senior lid
@NordicGuardian: Ooo ga niet over eten beginnen aub.... Anders krijg ik trek... En das niet goed  En cker niet over toetjes want ik heb de hele week al trek in een lekker toetje... |
|
nietmeer
|
Ik houdt mijn mond  Ik ga wel over euhm... De katten die heel ongezellig beneden slapen praten? Het potje monopoly waar ik ongelofelijk hard van m'n vader verloor vandaag? Het leuke feit dat 't nu 2:22 12-12 op mijn laptop is  ? |
|
Ranie Senior lid
NordicGuardian: wuhahahahhahahahahaah
een middel die helpt tegen slapen? |
|
nietmeer
|
Goeie  Euhm... een kat op bed nemen werkt het beste voor mij. Daarna werkt 't ook wel eens om m'n gitaar te nemen en heel rustig iets te tokkelen... Verkeerde persoon vrees ik  Door m'n maffe slaapritme kan ik tegenwoordig niet slapen voor 2 uur, laatste week telkens 3-5 uur 's nachts  |
|
Ranie Senior lid
NordicGuardian: Kat gaat hem niet worden ben allergisch voor stof en dieren haren Gitaar word hem ook niet want die heb ik niet, en gitaar spelen ken ik niet. En wow! lijken mij tijden wel  |
|
nietmeer
|
Ik zou ons bedmaatjes kunnen noemen... Maar dat klinkt nogal fout ^^ (probleem is dat ik geen kat heb ik Enschede, en m'n huisgenoten 't niet leuk vinden als ik gitaar speel om 2 uur 's nachts  ) |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
allowaaa  |
|
nietmeer
|
En net toen ik dacht dat ik en Ranie geheel WMR beheersten, komt er een Wolf aan  |
|
Ranie Senior lid
Wolfjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
en hoe was t? vertel, vertel, vertel!!!!! |
|
Wolfje Oudgediende
|
awwwhoeeee! ja hier is de boze wolfje  @rannie ik leef dus nog Ik heb jelle opgebelt dat ik bijna in zijn straat was dus hij kwam na buiten toen ik net uit wou stappen om naar de deur te lopen kwam hij al aan lopen  alleen schoonmoeder keek naar buiten (heb gedaan of ik haar niet zag) maar nu heb ik een heel naar gvoel voor de volgende keer als ik daar ben....  |
|
nietmeer
|
Ik heb iets gemist hier  |
|
Wolfje Oudgediende
|
nee hoor me schoonouders zijn niet zoo heeel erg blij met me........ |
|
nietmeer
|
Why not?
Gooi je de vazen met bloemen om? |
|
Ranie Senior lid
@Wolfje: awww komt wel goed schatje  Het belangrijkste is dat Jelle weet dat je van hem houd En dat jij weet dat hij van jou houd En de rest is bijzaak |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
ik zeg al dat niemandtussen ons komt en tot nu toe lukt het aardig goed  sorry ik ben eventjes make up aan het verwijderen tanden poetsen en kruik warmen  *zucht heb geen zin  |
|
Ranie Senior lid
@Wolfje: Wat is er dan liefje? Je zit met zoveel dingen in je koppie das niet goed voor je  daar slaap je slecht van  Kijk maar naar mij ik ken t weten  NordicGuardian:  Dank U |
|
Wolfje Oudgediende
|
rannie als ik alles moes vertellen dan zat je hier 10 jaar nog  maar ja tijd heelt alle wonden zeggen ze en mijn motto is het verleden moet je rusten het heden moet je leven en de toekomst moet je dromen;) (staat ook boven mijn blogie)  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|