|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
@Wolfje: Weetje wat ik heb geleerd uit t leven tot nu toe... Als je 1 stap vooruit wilt zetten, wees er bewust van dat je soms dan ook 2 stappen weer achteruit moet nemen. Alleen zo hou je jezelf en je leven in Balans. En ik geloof natuurlijk heilig in Karma maar dat komt door me geloof  Ik ga denk ik maar proberen te slapen Ben nog niet moe Maar ik moet mezelf dwingen om te rusten  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
terruste Ranie, en beterschap  Wolffie, nou kon niet slapen, dus maar ff hier nog...  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@rannie ik ben ook veeeeeeel dingen kwijt uit me verleden maar ik ga het nu ook niet vertellen anders wordt het me een te zware nacht sorry |
|
Ranie Senior lid
|
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
|
|
Ranie Senior lid
@sjefke:  verliefd!!!! Op wieeeeeeeeeeeeeeeeee *is klaar wakker* *springt rondjes* Sjefke is verliefd Sjefke is verliefd nenenenenenene  |
|
sjefke Oudgediende
Is een meid/vrouw die ik al wat langer ken, lekker mee zitten kletsen vanavond in mijn stamcafe... Hyperdruk en intelligent, superrrrlekkur ding  Maar oké, ze moest eten meenemen voor haar kids, en het werd al latur en latur, dus heb ik Turkse pizza en shoarma meegenomen, en mocht daar gezellig mee eten..  |
|
Wolfje Oudgediende
|
*zingt* sjefke is verliefd en op wie en kennen we der is ze lid van wmr hoe ziet ze er uit hoe oud is ze wat voor werk doe ze is ze aardig ????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
Ranie Senior lid
|
|
Wolfje Oudgediende
|
ik wi weten wie sjefke |
|
sjefke Oudgediende
Nee, ze is geen lid van WMR, ze heet Saskia, woont een straat achter mij, en doet Journalistiek (nieuws).. en ze is héél erg druk, net als ik...  en ik vind haar lief !!!  |
|
Ranie Senior lid
Sjefke en Saskia sitting in a three K.i.s.s.i.n.g!!!!!!   Ben nu ECHT weg toedels |
|
Wolfje Oudgediende
|
hmmmm en jullie gaan date? je hebt me nieuwschierig gemaakt  Ziet ze jou staan? Vind ze jou ook erg leuk?? |
|
sjefke Oudgediende
Ik ging naar huis, want ze ging een spelletjes avond houden met haar dochter(15 of zo) en haar zoontje(9 denk ik)  volgens mij vind ze mij ook wel leuk... vluchtig gezoend ook dus...  |
|
Wolfje Oudgediende
|
wooooowwww nu al gezoend der bloeit wat moois op  |
|
sjefke Oudgediende
Nou, was een stiekum vlug kussie hoor... maar wel lekker hahahah  en ze is kleiner dan ik, en ze heeft ook een lief bekkie als jij Wolffiieeehh   en ze spreekt door haar werk 4 talen ook.. accentloos Frans bijvoorbeeld  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik lief bekje  woow frans weet je hoe moeilijk  maare jij gaat der vaker op bezoek dus |
|
sjefke Oudgediende
Ik praat ook frans, maar lang niet zo snel als zij doet, Merde, zo snel achter elkaar... en ja ze heeft mijn email en adres.. dus... wat wel leuk was dat haar kinderen gewoon piano spelen en leuke spelletje doen...wel een laptop, maar daar zitten ze bijna nooit achter...  alleen is het een vreselijke chaoot, en ADHD, maar dat heb ik ook... dus zit wel goed  *AU* Wolfiieeh niet bijten nou...*AU* LOL |
|
Wolfje Oudgediende
|
dus morgen zit jij heeeeeeeel veel emails te sturen naar haar  hahaha sjefke heerlijk he verliefdheid ik ga een halfjaartje met jelle en ik ben steeds gekker geworden op dat jochie  |
|
sjefke Oudgediende
Nee, want ik heb háár email nog niet, ik wacht haar af... wel zo netjes...  En ja, jij boft toch maar mooi met Jelle, weet je nog dat je zei dat je niemand kon vinden die leuk was??   Hahah, en ik nam het nog voor haar op, de fietsen van haar en de kinderen stonden een beetje scheef tegen het muurtje, waardoor een of ander omatje er met haar westy niet goed langs kon...preekt tegen Saskia.. dus ik zeg oohh, is dat niet dat hondje wat de hele boel onder schijt hier om de hoek??? hahaha mens liep meteen door..  Ik heb natuurlijk de fietsen gelijk goed gezet  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@sjefke  ik weet het nog dat ik het zei en eerlijk gezegt ben ik nog steeds verbaast dat jelle me leuk vindt met al mijn problemen en toch nog geduld hebben  enne ze gaat je wel emailen hoor wacht maar af  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
Wolfje Oudgediende
|
jullie hebben gezoent en je zoent niet zomaar iemand  en als het goed klikt waarom niet je bent zooooo aardig wie wil jou nou niet  |
|