|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Da's veel te lang, ik werk níet..  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
maar verschil moet er zijn toch sjefke |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jjj: ik hoeft maar 36 uur p/w  en 8 uren per dag is meer dan genoeg XD behalve vrijdag dan maar 4 uurtjes  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja ik moet er 40 maar zit gemiddeld toch op iets meer. Maar wel lekker vrijdag middag vrij |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
dat is wel fijn om de vrijdag middag vrij te hebben  , lekker voor het weekend  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
idd heb je het gevoel dat je 3 dagen weekend heb heerlijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
extra lang genieten van het weekend  . hoe was jou(jullie) weekend eigenlijk  . hmm het begint hier nu ineens te regenen  en net nu ik weer op school zit die het verst van mijn huis af is  >< |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
goed vierde me verjaardag dus was weer gezellig alleen wel wat kort geslapen maar ach we hebben de hele week om uit te rusten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
mooi zo  , daar gaat het om  . haha ja dat gebeurt dan wel XD het wordt dan altijd snel laat  , maar je overleeft het wel  . haha ja dat zeker  en anders gewoon wat langer slapen de volgende dag  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
nog 1 uur en dan naar school pff.. net te weinig om nog een film te kijken ¬¬ hoihoi allemaal!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
|
|
sjefke Oudgediende
Irthe!!!! Wat las ik laatst, hebben ze een brug over je lachgas-buis gemaakt??  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: mooi zo   gaat best  . hahaha moet je een waterdichte nemen  of een douche kopen waar een dvd speler en alles in zit (ja die bestaat). hahaha tja dan moet je vanavond maar kijken  of een andere keer   . |
|
Irthe Erelid
@sjefke: ja  ik kan er nu overheen rijden  tenzij het vriest¬¬ >> FD: dat is mooi haha kan ik doen  ik kan nu ook gewoon een uurtje niks doen/bezig voor school.. en tja tv onder de douche, dan sta ik er nog langer onder   morgen middag  ben lekker op tijd uit dus dat komt wel goed  |
|
sjefke Oudgediende
Irtheke: daar zat ik net aan te denken, lekker link!  Flatscreen inbouwen in een tegelwand, met plexiglas ervoor... goed idee??  |
|
Irthe Erelid
@sjefke: idd, laatst dus al gehad, ik weet niet of je dat gelezen hebt.. en toen had het nog maar 2 graden gevroren ofzo  medio december is het klaar.. zeggen ze maar zoals het er nu uitziet denk ik dat het januari wordt haha, kan, sponsor jij het?   |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Goedemorgen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ^^ ja dat kan ook ja even lekker niks doen XD  . hahaha moet kunnen toch langer onder de douche staan  . aaaah oké  en wat ga je kijken dan   . |
|
sjefke Oudgediende
*gaat naar zijn balans kijken* Oei, deze maand niet.. en de kerst komt er ook al aan..  Bah, wat zijn die Facebook spelletjes verslavend zeg...  FD: een film over een douche haha..  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Lang niet gesproken.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: moet kunnen toch  . ik zit nu ook altijd al in de douche  , genieten van de massage douche  . @Amour: ja idd  . |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Wassup hiero XD |
|
Irthe Erelid
>>FDidd  nouja ik ben nu lichtelijk geschokkeerd/krijgt lachstuip stiekem ergens xD Carine zal wel een schok hebben gekregen  idd  deze keer geen monteurs  gelukkig  ik weet het nog niet, net wat volgende in het doosje is  >>sjefke: dat ken ik, maar ja ik heb een minitv, dus flatscreen heb ik niet nodig, dan maar wat minder lang onder de douche hoihoi amour!   |
|