|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Hej delevene  Hej Irthe hoe is het??  |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
goeie morge allen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
aloha Delevene   @Irthe: haha wat is er gebeurd dan  . ooeeeh hoezo dat dan XD?hahaha gelukkig maar  , dat wil je ook niet elke keer  dat een monteur bij je in de douche staat, terwijl jij aan het douche bent  . hmmm oké  , we zijn nog wel vergeten de namen op die andere dvd's te zetten  , moet dat de volgende keer maar  . aloha Kojak    |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
hey delevene  hey kojak  goed hoor amour   alleen nog steeds lachstuipen  straks eerst een vriendin inlichten |
|
Amour Erelid
Hej Kojak @Irthe: Mooi zo.  Moet je niet naar school vandaag??  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
goede mogge iedereen waar ik het nog niet tegen gezegt had |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
hey Kojak en Amour!!  hey Delevene!!  |
|
Irthe Erelid
een jongen waarmee ik ooit gezoend heb op zwarte cross, is op een foto van carine gaan reageren, en zij kent hem niet dus die zal wel denken van what the f.... t is een behoorlijke patser ¬¬, dus tja dan weet je de soort reactie al  maarja  k lig er dus best wel dubbel om xD idd  moest er ook nog eens bij komen  nee dankje.. xD idd  doen we  die nu bovenop ligt is monsters vs aliens die heb ik net gekeken    |
|
Amour Erelid
Hej JJJ en sjefke  |
|
Irthe Erelid
@Amour: over een uurtje hoef ik pas weg  moet om 1uur beginnen¬¬ |
|
Amour Erelid
@Irthe: Dat is dan wel lekker toch. ^^ Alleen heb ik meestal dat ik dan nog minder zin heb.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha oké  , maar waarom reageert ie op een foto van haar dan?  hmmm oké  , haha ja inderdaad  . haha het zou je maar gebeuren  elke keer als jij staat te douche dat er een monteur aanwezig is  . is goed  ^^  , aaah oké  was ie leuk? ik heb gister Get him to the greek gekeken  . |
|
Irthe Erelid
@Amour: dat heb ik nu dus ook vooral omdat ik tot kwart voor 5 moet.. en moet sowieso vroeg op.. voor mijn kranten en daarna kan ik niet weer slapen.. dus zit ik 's ochtends vaak gewoon te niksen omdat ik ook geen zin heb in huiswerk  |
|
Amour Erelid
@Irthe: Ik ken het ja.  Ik heb dan wel geen kranten maar ik kan doordeweeks niet goed uitslapen.  |
|
Irthe Erelid
@flyingdutchy: weet niet xD maarja zag het toevallig  en anders had ik het vandaag nog wel van haar gehoord denk ik nouja, vaagheid whaha moest er ook nog eens van komen, bijna elke dag een monteur aan de deur, wordt dan lekker duur voor ons  ja  wel iets minder dan ik verwacht had, vooral begin was beetje onder mijn verwachting maar aan het eind werd hij wel weer beter  , okee^^  misschien dat ik die morgen kijk   ligt er aan welke dan toevallig er na komt  trouwens volgens mij als k zo zie, heeft rosa geloof ik een lening voor Lowlands gevonden, ze heeft in ieder geval aangemeld bij de Lowlandshyve ding dat ze er bij is.. >>amour: goed ritme er in zitten dus  je wordt vanzelf wel wakker omdat je weet dat je nog iets moet doen  ik ren af en toe even heen en weer hopen dat de andere pc het lang genoeg doet om te zien of er nog wat opstaat dat ik wil bewaren.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: vage kerel  die gewoon bij iedereen op foto's gaat reageren  . misschien vindt hij haar leuk  . haha of je krijgt het zo nog te horen  . XD wordt jij helemaal gek daar  . haha ja dat ook nog XD ben je zomaar failliet  . hmmm oké  ik moet 'm nog zien XD. ach ja niet elke film kan leuk zijn  . gelukkig was het einde dan wel weer leuk  . die film is ook wel leuk  , zul jij vast ook wel leuk vinden^^. haha kijk maar welke je gaat zien  hmmm oké  gezellig ^^. je hoort het vast nog wel van haar  . wij moeten deze week ook nog even kijken van hoe en wat ^^, want vrijdag is de kaartverkoop al   . ren irthe ren  , hmm je had me zaterdag ook wel kunnen vragen om te helpen met de pc  ;). |
|
sjefke Oudgediende
Is de ketel kapot dan??  |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Goedemorgen mensen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: irthe heeft de boel gesloopt thuis  . hoi Nielsw    |
|
Amour Erelid
Hej Niels  |
|
sjefke Oudgediende
Niels W wat een gevaarlijke avatar heb jij, ik krijg bijna trek in bier...  |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Ja ik ook  slecht he voor op de maandag morgen  Ik heb afgelopen weekend genoeg gehad ik drink nu de komende 3 dagen niet  |
|
sjefke Oudgediende
Ik heb het hele weekend niets gedronken, ja vrijdag een fles wijn... maar ik blijf er mooi ff vanaf..  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
mogge niels |
|
Irthe Erelid
@FD:idd, achja  moet hij weten  k weet ongeveer wat van persoon het is  dus tja niks om bang voor te wezen  heus wel  en dat denk ik niet  dat soort jongens reageren zo op alle foto's meidenXD haha idd  kan ik nergens meer veilig douchen  dat moeten we niet hebben  dan kan ik nooit naar lowlands  idd dat wel, iets meer actie  het begint een beetje vaag, in 1x midden in een verhaal  heus wel  idd ik zal het nog even zien  hmhm, nouja ik wil het wel een keer (denk januari als ik mijn loon weer heb gehad.. dan kan ik het in 1x als goed is weer overmaken) overmaken of contant net wat je zelf makkelijker vind.. en of me ouders er mee eens zijn, dat merken ze tegen die tijd wel  vorig jaar mocht ik ook dus  en of het nou met silke is of met jou (en rosa) wat is het verschil?  zolang ik er maar niet alleen sta  en dan gewoon met tent lijkt me, is goedkoper  nou me pa heeft een computerman uit almen al gevraagd, waarschijnlijk een virus, dus hele ding wordt opgeschoond dus belangrijke bestanden aan het opslaan op usb enzo, zolang hij blijft draaien @sjefke: nee sjefke, de verwarming moet uit de douche gesloopt worden @Niels jjj en anderen die net binnen kwamen: hoi!   |
|