|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: goed goed   en hoe is het met jou ^^   . Jersan: je bedoelt link  (zelda) ik wou wat anders  maar ja weet niet wat XD. |
|
nietmeer
|
ja, link, zelda, dat was het  je echte gezicht?  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@flyingdutchy: prima  alleen t is hier warm ¬¬ en waarschijnlijk zo weer presenteren ¬¬ vanochtend wel te blij uit de bus gekomen  en toen weer minder blij in de trein  krantje lezen xD |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Jersan: xD hmmm nee doe dat maar niet  . |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Jersan: Ik ben het niet met de mensen op school eens  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
hoihoi irthe  |
|
nietmeer
|
@Flying, dat valt toch wel mee? @Niels, waarom niet  |
|
Irthe Erelid
hoi JJJ!  hoe is het?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: mooi zo   . het zit je ook niet echt mee hé  of je hebt het te warm of je rilt van de kou  , arme jij   . heel veel suc6 straks dan maar  , wat moet je presenteren? haha hoe kwam dat zo dan ^^. weer vertraging met de trein?  je moet toch wat doen onderweg   Jersan: weet ik niet  . |
|
nietmeer
|
Flying, ik heb je op de bowling gezien  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: : Spelling van woorden met ng of nk. Zo kun je onthouden dat je in een woord nooit ngk achter elkaar kunt schrijven, behalve in samengestelde woorden zoals hangklok! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Jersan: en op het station   . |
|
nietmeer
|
@JJJ, @Niels bedoel je?  Flying, dan ook in die overvolle bus xD |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: goed en met u? @jersan ik had het al aangepast  |
|
Nielsw Erelid
|
|
|
nietmeer
|
JJJ, dat had ik niet gezien @Niels, dat is een samengesteld woord  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: is een samengesteld woord lees mijn bericht nu nog eens en dan vooral de laatste zin  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Jersan: hahaha ja echt erg was dat  , gelukkig kon ik nog zitten  . er zat achterin toen ook al 1 bijna tussen de deuren in xD, die deur ging open en klapte zo tegen 1 aan  . en daarna nog de avondvierdaagse gelopen na de bowling  . |
|
nietmeer
|
Flying, haha  de avondvierdaagse heb ik gemist  hoe was adt  |
|
Nielsw Erelid
|
Ik snap jullie wel  maar ik verveelde me dacht ff het IQ testen hier  |
|
nietmeer
|
Fijn...zijn ze klaar met heien en aanbouw maken drie huizen verder op, gaan ze aan de andere kant drie huizen verder heien  zit hier helemaal mee te dreunen  |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: goed hoor  net weer heel op school aangekomen  dus gaat prima  flyingdutchy: haha ik weet het  maar ik kom net van de fiets dus tja van fietsen krijg je t ook wel warm en als je dan in een warm lokaal binnen komt.. die layoutdingen, die oefening die ik niet snapte  nee gelukkig niet  ik weet niet, was beetje aan het denken en vrolijke muziek luisteren en tussendoor naar de radio luisteren (Zat in touringcar, was drukke gewone bus dus extra bus) over sinterklaas die vragen beantwoorde op 3fm.  idd  was een van de stilste trein ritten in 1,5 jaar geloof ik  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@LessienElensar: lekker hakkuh !!!!! |
|
nietmeer
|
Roy...fijn hoor...ben onwijs moe, heb onwijs hoofdpijn en dan gaan ze heien  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671