|
nietmeer
|
goedemorgen allemaal! weer allemaal hard aan het werk  |
|
nietmeer
|
goedemorgen Brabantjer  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
natuurlijk  morgu bra  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Jersan: nou ja we moesten nog dat hele stuk lopen na de bowling toe  en dan met zo'n grote groep  . zou je zeggen dat er de avond (overdag)vierdaagse werd gelopen  . goedemorgen Lessien     @Irthe: heb je weer net zo hard als laatst gefietst  . hmmm dat is niet fijn nee  , ik heb het raam hier ook open gezet  . maar heb je het nu wel afgekregen dan?  hmmm oké  van muziek word je altijd wel vrolijk ^^  . en heb je gewonnen  . zat je dan helemaal alleen in de trein?  |
|
nietmeer
|
en bij wie heeft het al gesneeuwt?? |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Bij ons niet. en bij jou brabantjer? goedemorgen  |
|
ladekast Oudgediende
|
opzouten met die k*tsneeuw  |
|
nietmeer
|
goedemorgen nielsw nee hier ook nog niet.. word ook zo erg opgeblazen allemaal.. ben benieuwd |
|
nietmeer
|
@Flying, haha, ja  lekker eindje hè  spieren losmaken voor het bowlen  @Brabantjer, hier nog niet  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@brabantjer: in het noord-westen nog niet.
en jij ook weer hard aan het werk?
roy dat moet lukken ze hebben een dubbele hoeveelheid aan zout |
|
ladekast Oudgediende
|
Spieren opwarmen doe je maar in bed, kan je meteen slapen  |
|
nietmeer
|
ja zeker heel hard aan het werk  jij ook zo te zien?  |
|
nietmeer
|
Brabantjer, zo hard op je werk dat je rustig ff op WMR kan?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Jersan: dat viel wel mee  , ik fiets en loop op een dag veel meer dan dat xD. hmmm bij mij wou het bowlen niet echt xD, pas toen we aan de 2e ronde begonnen en we nog maar 1 of 2x konden gooien  toen gooide ik nog even een strike  . |
|
nietmeer
|
whahaha als de baas denkt dat je het druk heb, prima toch  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
brabantjer: als de baas doet als of hij ons goed betaald doen wij alsof we hard werken  |
|
ladekast Oudgediende
|
bazen ... alleen honden en katten hebben baasjes, jij hebt een werkgever  |
|
nietmeer
|
whahah jacjjanjanus.. die heb ik nog nooit gehoort! hij is goed! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
brabantjer: en ook al oud  Roy6: nou ook niet echt anders had ik geen tijd voor WMR  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@flyingdutchy: haha nee langer niet  maar je beweegt wel waardoor je t warm krijgt  hier niet  maarja valt nu ook wel weer wat mee  jep had vorige week al af maar toen was ie ziek ¬¬ gewonnen.. waarmee?  nee de ene helft sliep en andere helft las  |
|
nietmeer
|
jah maar had hem nog nooit gehoord.. maar ben even wat papieren aan het wegbrengen en laat de site dus niet open staan  binnen 5 min ben ik terug |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
brabantjer: tot zo  |
|
nietmeer
|
tot zo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha dat doe je vast ook niet nog een keer  , anders sta je weer buiten adem bij de halte  . hmmm ja dat is waar  , maar ik hoef me niet eens te bewegen en ik heb het al warm  . haha ben je alweer afgekoeld   . aaaah oké  gelukkig maar   . uhhmmm met de sinterklaas vragen of zo   .  oké  gingen ze allemaal te laat hun bed in en de andere helft had niks om te zeggen  . ach ja moet ook wel eens kunnen toch  een rustige rit na school   . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
haha denk t wel  ga vaak te laat weg   achja vandaag 10 minuten te vroeg  XD jij wel ja   hmhm beetje stil zitten luisteren, na een vet leuke campagne  ooh nee kindjes konden bellen en vragen stellen aan sinterklaas  hmhm  k was moe en las dus allebei voor mij  in bus beetje zitten dutten  en trein lezen  hmhm idd.. nouja t was wel redelijk druk  |
|