|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
nietmeer
|
whahah nou dat klinkt erg mooi  whaha |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@fd onsamenhangde verhalen die bijna niemand kan volgend  @Roy6: ik ook in anderehalve liter flessen  |
|
nietmeer
|
waar kan je die kopen?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@JJJ: het is makkelijk te volgen hoor  , gewoon bij het begin beginnen te lezen en dat zie je dat het heel simpel is  . maar misschien ook beter dat niemand het kan volgen  . zooo mijn oude ava maar weer terug   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@brabantjer: Groothandel  flyingdutchy: ik kan het redelijk volgen maar soms haak ik ook af  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: xD ach ja zolang Irthe en ik het maar kunnen volgen   . of de rest het nu volgt of niet, maakt me niet uit  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: en zo is het ook  |
|
nietmeer
|
groothandel? daar moet je toch een pas voor hebben? eigen bedrijf? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
brabantjer: nope ik niet me schoonouders  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ:zo ziet elk gesprek er van ons wel uit  dus ja we weten hoe we alles moeten lezen en wat waar bij hoort   . we volgen het gewoon heel makkelijk xD, soms zit er wel eens iets tussen (van Irthe  ) waar ik dan ook niks van snap  maar dan snapt ze het zelf ook niet echt  . brabantjer: een pas kun je zomaar krijgen  , gewoon aan je baas vragen xD, die heeft er vast wel 1  . wij hebben er 2 van de makro en 1 van de sligro  . |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
hier op het werk stik ik in de speculaas  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Nielsw: eet ze smakelijk  . jezelf lekker volproppen  . |
|
nietmeer
|
@T flyingdutchy: dat is wel een goede! ga ik meteen regelen @T jjj handig zulke schoonouders |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: ik heb niet veel tijd om weer een heel verhaal te typen  maar.. idd mijn bed kraakt  en waar mijn matras gekocht is, is gister afgefikt, nouja de schuren er achter  maarja dat is ook al weer eeuwen terug dat het een meubel zaak was  dat is aan ene kant wel fijn,minder controle  nouja ben meestal te lui om snel te fietsen haha idd maar dat kwam door dat bruggetje!  hij was te glad!  ik hoop het anders is met reparatie iets niet goed gegaan  haha of het lukt dat weet ik niet maar toch valt te proberen  jep  k heb er zin in  je gaat sowieso niet alleen  en ik heb wel en tent die gesloopt thuis mag komen dus dat is in ieder geval niet zo'n probleem  en gewoon een dagje eerder gaan voor een goede plek op de camping   kom wel een andere keer langs  slopen  of niet gewoon langs komen  whaha men verbaast zich over de gesprekken hier?  |
|
Nielsw Erelid
|
Oooh dit is niet normaal. Ik word zo #%^&* lomp van die krakers. Zit net een stukje te lezen op internet. Wat een stelletje lam flikkers. Oprotten, ik kan me er echt boos om maken.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
wat is er nu weer allemaal te zeuren niels ?
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha maakt niet uit hoor   , niet zo rood worden  . xD lekker kraken de hele nacht  . hmmm dus daar hoef je eerst niet meer heen  . ow dus je hebt al minimaal 2 eeuwen terug dat matras gekocht  , ik wist niet dat je al zo oud was   . jaja  . hahaha zie je wel dat je lui bent   . ik had dat echt zo graag willen zien hé  hoe jij dat bruggetje op wou komen  . hahaha ik hoop het ook voor  en anders gewoon weer terug en doen ze het maar weer  . blijven proberen   .   moet ook  , nee gelukkig niet   , jij gaat in ieder geval mee    . woohoo tentje slopen xD  . haha is goed  , moet ik eerst maar richting jou dan  , kom ik je ophalen  en dan in de trein verder reizen met 40% korting  . komt vast wel goed  , ach ja zolang we de tent nog maar terug kunnen vinden, vind ik het best  . aaaah oké is goed  , hmmm ik denk dat als je in een weekend langskomt, dat ik dan niet echt wat te slopen heb  . haha ja niet over de gesprekken  , maar over onze gesprekken   . brabantjer: haha doet dat maar  , misschien mag je 'm wel eens lenen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@FD dat tentje nadat je hem gesloopt hebt  ;) |
|
Nielsw Erelid
|
@jackjanjanus: Dat is niet zeuren, maar ik snap die krakers echt niet. Waarom zou je in een huis dat niet van jou is gaan wonen. (omdat ze te lam zijn om geld te verdienen) Als dan de eigenaar in osptand komt zullen die schoften ook nog eens de dienst uitmaken. Of zie ik het nu verkeerd? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: maar die ga ik niet slopen hoor  , dat laat ik wel aan Irthe over   . ik hoef er alleen een logo van windows op te plakken en ze gaat helemaal los  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: haha  meneer was wel tevreden over mijn voorkant  alleen heb k in verkeerde afmeting gemaakt  ach ik heb er geen last van  jep  genoeg antirimpelcrempjes doen wonderen   nee toch maar 17 lentes jong houden   haha oke misschien een beetje  haha lijkt me echt lelijk, maar was echt chagrijnig door dat ding  jaa  wij gaan dat is toch onhandig?   dan rij je zooo vet veel om  je moet gewoon naar 't harde  en dan vinden we elkaar dan wel weer rosa en ik dachten al over om een vlag neer te zetten  zo vinden we t in ieder geval weer  oohjewel  we vinden heus wel wat om te slopen een boom ofzo  nee bomen zijn lief xD tenzij ze carine aanrijden  ooh die zijn toch niet zo interessant voor hen  t is wat te ingewikkeld voor ze denk ik  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: dat zie je toch niet helemaal goed soms kunnen krakers geen woning krijgen omdat die gewoon niet te krijgen zijn in die regio dat ze geen geld hebben is onzin. flyingdutchy: loopt strax je rits nog vast  |
|
Nielsw Erelid
|
@jackjanjanus: Ja ik snap wel wat je wil zeggen. Maar stel ik heb een huis en die gasten komen erin. Dan zeg ik toch gvd snel eruit. Dan moet toch kunnen of niet? Als ik een huis koop om het leeg te laten staan moet dat toch kunnen of niet? Een huis is om in te wonen. Maar als er een negert op mijn fiets rond rijdt stamp je hem er toch ook vanaf. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: ja maar als jouw fiets al twee jaar niks staat te doen en iemand steeld hem zal jij er dan achteraan gaan??? |
|