|
nietmeer
|
@T jjj het is gewoon je eigendom |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
@jackjanjanus: Ja zeker, Hij is toch van mij? Ik heb er toch de papieren van en ervoor betaalt. |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
brabantjer: ben ik het ook mee eens en ik vind ook dat kraken niet mag maar ik vind ook dat de regeering leegstand tegen moet gaan op plekken waar een woning te kort is zolang dat niet gebeurt kan ik me best in leven in een kraker |
|
nietmeer
|
zolang krakers niet gaan slopen enz en overlast bezorgen ben ik er ook mee eens |
|
Nielsw Erelid
|
@jackjanjanus: Ja maar dan ga je toch verhuizen of niet? Ik snap dat echt niet als er in Eindhoven geen auto te koop is ga ik toch in Tilburg kijken of niet? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: als je voor je studie elke dag van eindhoven naar tilburg moet wordt je daar dan niet moe van ? of zie ik dat verkeerd ?? en zonder krakers kan je ook niet antikraak gaan wonen dus krakers zijn nodig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: hmmm oké  , nou ja zolang ie maar tevreden is toch   . haha nee jij niet meer  jij bent er helemaal aangewend  . whahaha  dat geloof ik best  . aaah gelukkig maar ^^  dat valt nog heel erg mee  en volgend jaar is het 18lentes jong ^^  . je geeft het nu al toe  dat je lui bent   . hahaha dan stond ik daar eerst te lachen en ging ik je daarna wel helpen hoor   . jaaaaa    . valt wel mee hoor  , want via wat ga jij erheen dan  ? zwolle of rechtstreeks? ik moet sowieso al via zwolle  en dan zit ik ook al bij jou in de buurt XD. haha komt vast wel goed  .  een mooie vlag met een schaap erop xD. nee geen boompjes slopen  dat wordt al genoeg gedaan. slopen we uhmmm een ander tentje  . je bedoelt dat carine de bomen aanrijdt  . haha je weet maar nooit  misschien vinden ze het heel interessant  . hahaha ja dat zeker  . JJJ: maakt me niet uit dat de rits vast loopt  , ik zorg wel dat die sticker er op het laatst op komt en ik eruit ben   . |
|
Nielsw Erelid
|
@jackjanjanus: Het is helemaal geen kwestie van leeg staande panden. het is gewoon een geld kwestie. heb je gezien hoe die gasten eruit zien. Met hun lange ongewasse haren en die zwarte bomberjacks jonge jonge zeg. Je kan mij niet wij maken dat iemand met fatsoen jou deur openbreekt met de smoes ja er word toch geen gebruik van gemaakt Ik vind dat het gewoon ratten zijn. Ik zou inderdaar gewoon iederedag de trein pakken. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: Je bent wel lekker aan het generaliseren he  flyingdutchy: ja maar dan krijg je stax de sticker al niet uit je rugzak  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: aaah maakt niet uit  dan pak ik wel een stift en schrijf ik windows op de tent  . en er zitten meerdere ritsen op mijn tas dus dat komt ook wel goed  . |
|
Nielsw Erelid
|
@jackjanjanus: Nee dat vind ik niet. Hoezo generaliseren? Het onderwerp is krakers. Dat zijn mensen die leegstaande panden gaan bewonen zonder hier voor te betalen. Ik ben het niet eens met wat zij doen. Dan kan ik alle krakers toch fout vinden of niet? Ik vind dat niet zo erg. Maar als er vervolgens gevraagd word of ze willen vertrekken gaan ze moeilijk doen. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: dat kan je vinden maar het zijn niet allemaal personen met lange ongewassen haren en zwarte bombers |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
Nielsw Erelid
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
doeg irthe  @Niels er zijn nog wel meer krakers die niet demonstreren  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Nielsw Erelid
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Nielsw: zonde want ik ben absolute met je eens dat kraken niet kan maar had wel zin in de discussie  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ik ben er even vandoor  . ik ga even wat computers vervangen en daarna wat eten ^^  . iedereen een fijne dag vandaag en misschien tot straks  . doei doei      |
|
nietmeer
|
eetsmakelijk  |
|
nietmeer
|
@tjjj dus jij houd van een discussie waar gaan e over discuseren? |
|
nietmeer
|
ohh word net meegesleurd door collega om te gaan eten.. tot zo en die discussie doen we zo dan nog wel??  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
jeetje  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
wat is er roy
|
|