|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Sto: Hoi kok! waar zou jij piepschuim mee aan elkaar bevestigen?  Dubbelzijdig plakband.  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
*gooit nitraat in het cafe*
hai |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
schallo!?  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
heej  |
|
Delevene Erelid
lekker luid he die dingen  |
|
Sailer Erelid
nogal ja  |
|
Delevene Erelid
Stil?
*gooit nog een nitraatje* |
|
Irthe Erelid
argh ! waarom zijn sommige mensen te lui om te fietsen  |
|
Sailer Erelid
|
|
Irthe Erelid
@Sailer: moe zijn we morgen waarschijnlijk toch wel  nee vanavond heb k een feest, in enschede, dus met trein heen. fiets op station zetten volgende dag vanaf lochem naar haarlo fietsen om een caravan te kijken, 14,1 km fietsen ik vind t niet ver.. t is bij m'n exvriendje waar we gaan kijken.. en die jongen is al zo vanaf daar naar mijn huis gefietst dus dat stuk fietsen is makkelijk zat  |
|
Sailer Erelid
14 km doe je een uurtje over, best te doen als je handschoenen hebt  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: idd  dat heb ik  nee ze is bang dat ze last krijgt van haar knie, omdat ze die gekneust heeft gehad enzo, en dat met kou niet fijn is enzo, k denk dan doe er een sok omheen een sjaal en een warmte element t zal wel weer aan mij liggen.. maar ik weet als we nu niet gaan kijken dat er niks van komt.. 6dec.of 13dec. gaan we kaarten halen (voor zwarte cross) en dan moeten we weten hoe groot die caravan is om te kijken met hoeveel we kunnen gaan  |
|
Sailer Erelid
mietje  gewoon fietsen is veel beter om het te laten genezen  maar ja ik zorg niet echt zo heel goed voor m'n lichaam met zoiets, ik ga altijd gewoon vrolijk door XD |
|
Delevene Erelid
keb het koud
|
|
Sailer Erelid
@delevene: zet je een kachel/verwaming aan  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: idd, nouja ze is ook geloof ik na mijn gevoel gewoon te snel doorgegaan na het kneuzen  haha  k ben er ook slecht in hoor  gewoon doorgaan, door trappen en dan merk je het vanzelf wel weer.. pijn went wel  |
|
Delevene Erelid
De kachel is naast me en staat op vol...nog koud
|
|
Sailer Erelid
@Irthe: idd pijn went, in het begin ff doorbijten maar daarna voel je t toch niet meer  alleen pas ik dat ook toe met judo als iemand mij verwurgt... wat vast een keer fout gaat  delevene: Dan trek je dikkere kleding aan  |
|
Irthe Erelid
delevene: er tegen aan gaan zitten?^^ tot t begint te branden?  of gewoon warm douchen @Sailer: achteraf wel denk ik als je weer stil zit.. maarja ze doet ook zo min mogelijk, bijv. rennen voor trein doet ze liever niet, ver fietsen ook niet..  dan moet je maar piepen dat ze je nog een beetje moeten laten ademen!   |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Mwoa, ik heb niet echt last van dat "de kater komt later"-effect met pijn  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: haha nouja dat scheelt wel weer  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ja dat is inderdaad wel fijn  (jeej sint-surprise bijna af  ) |
|
Delevene Erelid
douchen hmm
|
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
mm ik zie net blogtitel van kpuc ik stop ermee, is iemand i zijn vriendenlijst die dit kan bevestigen? |
|
Sailer Erelid
@Sto: Ik niet maar ik mag hopen van niet  |
|