|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Sailer: tbh zou het me neit veel interesseren |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Sto: Ik weet niet ik vond het altijd wel leuk met hem d'r bij  |
|
Sto Oudgediende
|
@Sailer: laat ik het zo zeggen, ik zou hem niet missen, maar ik vind het ook niet erg als hij er wel is p.s. weet jij wanneer de top 2000 begint? |
|
Sailer Erelid
@Sto: Ok  hij is een deel van het wmr-gebeuren vind ik  p.s. nee, maar dat is toch altijd pas ongeveer een week voor nieuwjaar? |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Sto: de week tussen kerst en oud en nieuw  wij doen dit jaar niet aan suprises, algemeen niet aan lootjes trekken  ene kant wel jammer vond altijd wel leuk om te maken andere kant wel weer relax  K*t hond  |
|
Sailer Erelid
Dat ga ik sowieso luisteren @Irthe: Ik heb altijd geen idee wat ik moet maken voor surprise  maar het is nu af  moet ik alleen nog een gedicht maken om duidelijk te maken waarom ik heb gemaakt wat ik heb gemaakt  |
|
Sto Oudgediende
|
@Irthe: wat heeft die hond er mee te maken? @Sailer: top 2000 luister ik ook altijd en delen van mijn suprise zijn aan het drogen XD |
|
Sailer Erelid
@Sto: Misschien heeft de hond Irhte's muis opgegeten?  |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Sailer Erelid
Ik weet het niet  we wachten gespannen op antwoord  |
|
Irthe Erelid
@Sto: ik had de hond even buiten gedaan, want stond voor deur te trappelen. dus ik denk die moet even een plasje doen ofzo, dus ik laat haar buiten. ik kwartiertje later roepen, hele bedrijf + buurt bij elkaar geroepen. laatst is ze ook al stout geweest is ze naar stal gegaan, en aan poten van koeien gaan kauwen. dus ik loop die kant op ze komt uit die deur lopen en als ze buiten staat zie k bloed op haar neus. ze heeft het weer gedaan.. maar even heel boos op haar geworden, en even rondje door stal gemaakt.. t kalf leefde nog en ook geen koe die apart deed  dus ben benieuwd of pap vanavond wat merkt met melken  rot hond.. het is verder een schatje, maar dan moet ze niet zo doen  |
|
Sto Oudgediende
|
wat voor ras is het dan? en ze is wel een een fan van raw steak  enkels bijten vind ik beetje bordercollie achtig |
|
Irthe Erelid
@Sto: Duitse Herder.., al onze vorige herders hebben nog nooit zoiets gedaan.. ik denk dat ze denkt dat ze aandacht te kort heeft of iets  ik ben er in ieder geval niet blij mee  haha dat wel  maar nu hoe vaker ze het doet, hoe minder we haar vertrouwen |
|
Sailer Erelid
Wat is de lol van in de enkels van een ander dier bijten  |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
@Sailer: dat weet ik niet, zou je haar moeten vragen?   |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Sailer Erelid
@Sto: Dan zou ik toch eerder voor een makkelijker prooi gaan XD of deze hond heeft grootheidswaan natuurlijk  |
|
Irthe Erelid
@Sto: heb jij een nummer? @Sailer: denk dat laatste.. ik bedoel het konijn raakt hij niet aan  |
|
Sto Oudgediende
|
@Irthe: 0900-doghelp? XD brb ff de hond buiten laten (is gister gesteriliseerd dus moet wat vaker piesen  ) |
|
Sailer Erelid
|
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
*gooit een nirtaatbom* |
|
Irthe Erelid
@Sto: ze nemen niet op   ah oke  hopen dat jullie niet zo raar doet als de onze  Delevene hou eens op met gooien  zo blijft er niks van het cafe over  was even boven de was doen.. ga ik zo maar even mee verder  vind mama denk ik wel fijn^^ dus ik ga het cafe verlaten    |
|
Sailer Erelid
Doei Irthe Hee delevene |
|
Sto Oudgediende
|
biw |
|