SamuiAxes Off Topic shit |
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Quote SamuiAxe: Ik hoop eigenlijk dat je het nog niet kent Helaas, ik heb de DVD. Maar toch goed dat je de link plaatst, dan kunnen ook anderen ervan genieten. De film Live at Pompeii ligt mij trouwens ook na aan het hart! |
|
nietmeer
|
@venzje: Eigenlijk ook een beetje stom van me: Je bent sinds je 12e een fan van PF, nou, dan ken je Waters natuurlijk ook door en door Is even geleden dat ik 'm gezien heb, maar is het niet in 'Pompei' dat Gilmour in de camera kijkt en tegen de moeders van vrouwelijke teenagerfans zegt dat ze hem kunnen vertrouwen? 'Believe me, you can trust me' waarna hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.. Ik lag in een deuk |
|
venzje Oudgediende
|
Zou zomaar kunnen, ik kan me het beeld wel voor de geest halen. We zijn hier in het noorden trouwens gezegend met een meer dan uitstekende tribute band (Pink Floyd Project) en ook het Noord-Nederlands Orkest heeft uiterst geloofwaardige PF-uitvoeringen op zijn naam staan. Niet 'the real thing' natuurlijk, maar zeer zeker 'next best' en live is dat toch wel echt genieten. (Sinds je de tekst van Echoes hier hebt gepost, zit de melodie nu alweer uren in mijn hoofd. ) |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
Héérlijk al die oude muziek!!! Heb hun lp's nog ergens op zolder liggen.
SamuiAxe, de Ster in Nieuwkuijk, idd. Corrie Konings enz. ik weet nog dat mijn ouders daar soms naar toe gingen en ik mee moest om naar die Nederlandse artiesten te luisteren, verschrikkelijk vond ik dat haha.
In Boxtel had je vroeger een soort "junkhol" (Open Huis)en daar werd alleen die echte oude muziek gedraaid, het gros zat te blowen met Pink Floyd op de achtergrond, alles zéér relaxt en genietend.
|
|
venzje Oudgediende
|
@balou: Was dat niet ergens naast de kerk? |
|
nietmeer
|
@venzje: Mijn broer heeft een jaar of acht geleden een merkwaardig feest gegeven: Hij en zijn beste maat vierden het feit dat ze 40 jaar beste maten waren! Kroeg en een FP-coverband afgehuurd en feesten maar Ik ben de naam van die band vergeten, maar de muziek was inderdaad goed te pruimen, zeker met een biertje erbij (In die tijd dronk ik nog alcohol) |
|
balou Erelid
|
Ook kippenvel heerlijk@venzje, je kent het hoor ik!!!!! Oude ziekenhuis op Duinendaal in Boxtel. |
|
balou Erelid
|
SamuiAxe, lijkt me echt te gek zo'n feest!!! |
|
nietmeer
|
@balou: Inderdaad, een prachtig nummer Heb je ooit gehoord van Apocalyptica? Dat zijn vier Zweden, hebben conservatorium gedaan, spelen alle vier de Cello en spelen vaak Metal en Heavy Metal op die grote strijkkisten van ze. Ik had er nooit van gehoord maar kreeg jaren geleden van mijn zoons een DVD van ze voor mijn verjaardag. Goed, da's de intro Deze knapen hebben dus op de Cello 'Nothing Else Matters' gespeeld, persoonlijk (!!) vind ik het mooier zelfs dan van Metallica! Luister zelf maar eens. Het is een live-versie, dus je hoort het publiek mee blèren, maar het is een mooie lange versie, vandaar mijn keuze voor dit stuk. Zo ver ik weet wordt alle muziek die je hoort geproduceerd door de vier Cello's! Nothing Else Matters -Live- |
|
nietmeer
|
Nothing else matters is ook wel mooi Die celloversie zeker ook! @venzje: Shine On You Crazy Diamond is ook cool Ik heb één of ander stuk geluisterd, en dat was best gaaf. Ik ga 'm een andere keer wel echt luisteren Beetje van de hak op de tak, heel anders maar ook erg gaaf: dit. De tekst is ook de moeite waard, maar verdient enig naspeurwerk. Quote SamuiAxe: Veel mensen weten niet dat alcohol in een vliegtuigcabine die op druk gebracht is, veel harder 'aantikt'! Hè, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Waarom tikt alcohol in een op druk gebracht vliegtuig harder aan? Sorry, beetje rommelig geheel |
|
nietmeer
|
wortel: Ik zal het nog rommeliger maken en totaal van onderwerp veranderen: Ik mis @Mamsie al een paar dagen... Als ze op vakantie gaan neemt ze haar computer of laptop mee....Er zal toch niks mis zijn met haar? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Lennie: misschien lekker vakantie zonder wifi |
|
nietmeer
|
@Lennie: Mijn ding was extra rommelig omdat het aan een chaos van een blog was gekoppeld Ik weet het niet. als ze op vakantie gaat zegt ze het van te voren. Ze heeft heus niet overal wifi, maar ook niet gewaarschuwd... Misschien werd ze gewoon een beetje raar van ons en wilde ze even weg |
|
nietmeer
|
@Sto: Ze zijn net 2 weekjes of zo terug van vakantie, ze waren in Brabant. Toen hebben we elkaar ontmoet, was erg gezellig! Het viel me gisteren eigenlijk op dat ze er niet was...maar vandaag is ze er weer niet, ik vind het toch een beetje raar. wortel: Ik weet bijna zeker dat ze dan een aantal van ons een PB-tje zou sturen! |
|
nietmeer
|
@Lennie: Het was niet bepaald een serieuze optie |
|
nietmeer
|
wortel: Nee, snap ik. Maar ik kan me voorstellen dat je het heel af en toe een beetje beu bent, of geen zin hebt om te reageren en gewoon alleen maar mee wilt lezen. Maar dan had ze het echt wel aan iemand laten weten. Ze hoort alleen zó erg bij WMR, voor mij dan, dat het me gewoon heel erg opvalt dat ze niet is.... |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.019 OTindex: 93.502
|
Quote @Lennie: Ik mis @Mamsie al een paar dagen... Als ze op vakantie gaan neemt ze haar computer of laptop mee....Er zal toch niks mis zijn met haar? ze is naar Frankrijk gegaan, Zondag vertrokken.. misschien is ze op een plek waar ze geen internet heeft of misschien heeft ze geen tijd of, belangrijker dingen te doen zoals naar franse markten gaan en daar franse wijn en franse kaas kopen en .... ?? |
|
nietmeer
|
@allone: Ah, fijn dat er tenminste iemand weet wat er aan de hand is....Gelukkig! Ik maakte me echt een beetje zorgen! |
|
nietmeer
|
@Lennie: Ja, da's waar. Mij was het nog niet zo opgevallen, maar ze horen er inderdaad wel heel erg bij. Maar ja, mij valt wel meer niet op... Zo gaat het gerijm ook een stuk trager bijvoorbeeld Kom je meerijmen? @allone: ah, dank je. Ik ben dol op verheldering |
|
allone Oudgediende
|
@Lennie: wortel: graag gedaan.. wat rijmt er op auto?? |
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
|
wortel: ik had al wat anders bedacht.. en wie sprak hier van 'schuld'? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@allone: foto? ( er zijn nog steeds heel veel mensen die auto uitspreken als ooto) |
|
nietmeer
|
@Lennie: Nog steeds? Is daar iets vroeger aan dan? Voor mij voelt het als een gekke gewoonte van sommige mensen, ik spreek van WaasVatters en zupgen, zij van Ooto's... |
|