hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-11 18:00 - 75426 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 119 120 121 [122] 123 124 125 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

04-07-13 20:43:58
nietmeer
wortel: WaasVatters? Is dat ook Potteriaans??:D
Zupgen? Kind, je spreekt wartaal! :D

04-07-13 20:52:06
nietmeer
@Lennie: :ja
Weet ik, weet ik...
Ik zit hier met een grijns van hier tot glunder :D :P

Potteriaans? *8 Worteltjestaal!
Een WaasVatter (be)Vat Waas, dat is nl. een vaatwasser. Die zitten meestal tjokvol mist :ja
En Zupgen is een laaaaaaaaaaaaaaang verhaal :P
Z: zwaar
U: uit
P: positie
G: geluld

Klemgepraat dus, verbaal in een hoek gedreven. Die term heeft papa Wortel uitgevonden. Hij is er dan ook heel goed in :)
ZUPG! riep-i dan. Wij vroegen ons wel af wat dat was, ja...

Zupgen is daar het werkwoord van, zwaar uit positie lullen dus.

04-07-13 20:58:28
nietmeer
Aha! Zondag komen mijn kinderen op bezoek. We discussieren dan meestal nogal wat af met zijn vijven...Misschien kan ik ze dit keer ook wel Zupgen! :D

04-07-13 21:00:59
nietmeer
@Lennie: Kijk hoe ze reageren als je dat dan door de kamer roept :D

04-07-13 23:52:08
venzje
Oudgediende

WMRindex: 22.620
OTindex: 7.915
wortel: Uitgevonden heeft hij hem vermoedelijk niet zelf, ik ken de uitdrukking al meer dan 30 jaar.

05-07-13 00:01:08
nietmeer
@venzje: Klopt, ook vaak gebezigd als 'UPG' :)

05-07-13 00:01:57
nietmeer
Ze gebruiken zelf ook wel afkortingen hoor! Mijn jongste zoon is leraar en hij had helaas het woordje Kut een beetje teveel als stopwoord in zijn systeem, opgelopen tijdens een vakantie......Daar moest hij vanaf! Dat was zijn eigen beslissing he? Hij vond het niet kunnen dat een leraar zo'n woord bezigde bij kinderen van een jaar of 13, 14...jouw leeftijd dus!
Na de vakantie kreeg hij een nieuwe klas brugpiepers...die waren heel luidruchtig bezig in hun klas en hadden eigenlijk ook niet de intentie om daar mee op te houden. Dus mijn zoon gaat voorin de klas achter zijn bureau zitten...doet niks, alleen maar zitten en kijken...Op een gegeven moment krijgen een paar kinderen hem in de gaten...je weet hoe dat dan gaat...ssst, eej! sst, de leraar! Dus na een minuut of 5 ,6 zijn de kinderen helemaal stil en kijken ze hem aan..Mijn zoon zegt, op een heel rustige toon: Mjah...dat soort gedrag is dus het soort gedrag wat ik Kwalitatief Uitermate Teleurstellend vind......Hij zei naderhand: "Het maakte blijkbaar indruk, ze waren zeer rustig naderhand en Yesssss...ik heb het gewoon kunnen zeggen! Het K-woord!!...:P
Uiteraard kenden wij deze afkorting al langer en we gebruiken het ook al lang. Maar voor die kinderen was het blijkbaar nieuw! Of ze legden ze link niet, kan ook! of ze waren onder de indruk van de "Moeilijke Woorden"...

05-07-13 01:12:57
nietmeer
Maar goed, ik ga nu slapen....Truste allemaal!

05-07-13 01:25:38
nietmeer
@Lennie: Welterusten lieverd (L) Morgen weer gezond op!

05-07-13 14:18:38
balou
Erelid

WMRindex: 2.233
OTindex: 127
SamuiAxe, prachtig op die cello's, ik kende ze al, maar ze blijven mooi, ze hebben heel veel mooie nummers!

Wat dacht je van Dit

05-07-13 20:27:42
nietmeer
@Lennie: Ow die, bij mij duurt het ook altijd even voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend landt...
Maar hij werkt zo onherstelbaar goed! :ja

@samuiaxe, @venzje: ow, niet zelf uitgevonden dan. Wordt-i niet minder mooi op :nee
En Lennie 'keek' wel lekker vaag :P
Net als wij toen :ja

Maar waarom tikst alcohol harder aan in een vliegtuig? Dat vraag ik me nog steeds af! :D

05-07-13 21:35:05
nietmeer
wortel: De luchtdruk is in het vliegtuig hoger dan in de lucht buiten het vliegtuig, maar de druk is nog altijd ca 10% lager dan op de grond. Dat heeft invloed op het effect van alcohol. Ook gaat door alcohol je poriën sneller en verder open staan en daarom droog je dus nog sneller uit.

05-07-13 21:46:36
nietmeer
@balou: 2Cello's? Ook nooit van gehoord :nee Ik vond jouw stukje goed te pruimen,maar heb ook 'Fields of love' geluisterd, meer ballad, vind ik persoonlijk iets mooier :$ Ook With or without you is erg mooi uitgevoerd :ja

06-07-13 19:28:31
omabep
Oudgediende

WMRindex: 10.849
OTindex: 3.187
Even verder antwoorden hier over: Ingemetselde vrouw na 27 jaar gevonden.

SamuiAxe: en @Lennie: Kunnen jullie zo goed plannen? Nu maar hopen dat jullie dit nooit hoeven te doen, of hebben jullie het al gedaan en weet men het nog niet 8O

06-07-13 22:07:55
nietmeer
@omabep: Wat zei ik nou lieverd? Nooit, maar dan ook nooit vertel je iets tegen iemand :nee "Een geheim is geen geheim meer als 2 mensen het weten"... :D En ja, ik denk wel dat ik het zo zou kunnen plannen én uitvoeren dat ik ermee weg zou komen (6)

06-07-13 22:17:48
omabep
Oudgediende

WMRindex: 10.849
OTindex: 3.187
SamuiAxe: het was te proberen 8)(L)

06-07-13 22:20:05
nietmeer
@omabep: Jup... *)

06-07-13 22:39:44
balou
Erelid

SamuiAxe, het is wel mooi, maar net iets te klassiek voor mij, word ik bietje onrustig van, hoe harder, hoe rustiger ik er van word, raar maar waar!

06-07-13 22:53:15
nietmeer
@balou: Ikzelf ben een liefhebber van o.a. symfonische rock. Zodra het echt metal of heavy metal etc. wordt dan word ik juist nerveus 8O Jazz doet hetzelfde bij me, ik vind het vreselijk! Natuurlijk, zo af en toe een ruig nummer is prima hoor, kan ik van genieten, maar uiteindelijk heb ik het allemaal liever ietwat rustiger en inderdaad, ook klassieke muziek kan ik op zijn tijd waarderen. En om nou helemaal tegendraads te zijn: Ik ben een groot fan van Eminem & 50 Cents! Verklaar dat maar eens! :P

06-07-13 23:04:15
balou
Erelid

SamuiAxe, ik kan het niet verklaren lieverd, ik hou doorgaans van Trance en Dance, hoe steviger hoe liever, daarnaast ben ik helemaal gek op Enigma, heb alles wat van ze uitkomt!

Van Jazz word ik helemaal lijp, op het agressieve af :$

06-07-13 23:16:33
nietmeer
@balou: Dus ook bij jou barst het van de tegenstellingen: Trance/dance Enigma :D

Euh, alles? Die gasten hebben meer dan 60 albums afgeleverd! 8O Wow, dan ben je echt een fan, ikzelf heb zo ook alles van Vangelis, ben ik helemaal idolaat van :$

06-07-13 23:29:09
balou
Erelid

SamuiAxe, ze hebben wel veel albums, maar er zitten ook remixen en zo bij.
Zit bij hun fanpage in Duitsland, dus krijg ook altijd de eerste releases en zo, echt lekker!
Vangelis heb ik ook albums van nix geen :$

Nou nog eentje om het af te leren, dit nummer blijft lekker!
open huis nummer

06-07-13 23:44:42
balou
Erelid

En dit is dan helemaal af voor mij de muziek, de mix en de clip, past 100% bij elkaar.
niet voor tere zieltjes

07-07-13 00:16:21
nietmeer
@omabep: Ik denk niet dat het in mijn systeem zit om een moord te plannen, laat staan om hem uit te voeren. Mijn partner, mijn kinderen en de rest van mijn familie zijn me heilig, dus zouden nooit slachtoffer van mij kunnen zijn. Mijn ex en zijn familie....tja...ze zijn al de moeite niet waard, laat ik het daarop maar houden! :P
Nee oma, ik ben een fan van detectives, series of boeken en ik heb een aparte tic wat betreft seriemoordenaars....Maar ik zal het nooit of te nimmer in praktijk brengen. Ik heb gewoon nooit genoeg een hekel aan mensen om dat te verzinnen! :P

07-07-13 00:26:57
nietmeer
@Lennie: Hoewel ik je volkomen begrijp: Zeg nooit nooit! Als ik iets geleerd heb van mijn werk met moordenaars dan is het wel dat in potentie iedereen kan moorden, iedereen! Ik heb een man gekend die vele jarenlang getreiterd werd door zijn buurman.. Uiteindelijk knapte er iets in die man en op zijn 64ste stak hij tijdens de 1000enste ruzie zijn buurman met een schroevendraaier dood... Geloof me maar, al ben je de zachtste, liefste vrouw ter wereld, als de belangen hoog genoeg zijn zal ook jij iemand kunnen doden....

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 119 120 121 [122] 123 124 125 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven