SamuiAxes Off Topic shit |
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
SamuiAxe, 2 zielen één gedachte haha. Je hebt zeker genoeg tracks wauw! Ik ben altijd in muziek geïnteresseerd geweest, ik was een jaar of 16 en had vrienden die een band hadden, dus ik zong wel eens mee, vooral Kate Bush toen en natuurlijk The Pretenders, waarom de The Pretenders, mijn stem klonk zowat hetzelfde, de band vond dat wel geinig. Vroeger met mijn zwager en vrienden muziek maken, zwager basgitaar, en een vriend en ik synthesizer en keyboards en natuurlijk zingen he haha, alles op de versterker aangesloten in een rijtjeshuis, de buren riepen soms als we stopten, doe nog ff One of these nights van de Eagles, dus we schenen niemand tot last te zijn |
|
nietmeer
|
@balou: die heeft een mooie stem! Categorie huisdieren en dieren??! Hihi, dan is het echt neegenieten voor de buren, ipv meechagrijnen Door jullie gepraat over muziek ben ik maar eens mijn wrakke mp3-spelertje gaan backuppen in dropbox, het zal binnenkort wel crashen denk ik zo... En dat overpoten van bestanden is een snertklus, ik heb het hele arme apparaatje tjokvol staan. Dubbelen heb ik al eens weggehaald... Het aantal bestandjes in de wachtrij daalt gestaag. |
|
balou Erelid
|
wortel, Anne heeft idd. een best wel goede stem, alleen jammer dat ze er verder nix mee doet.
Ach joh, bij mij staat geloof ik alles in huisdieren en dieren, komt omdat er de filmpjes van de hondjes ook op staan,ik kijk nooit welke categorie het is, alles in een hahaha.
Dat is idd. een snertklus om ze erop te zetten. Ben al blij, dat ik alles van Youtube op dat ding krijg met een convertor (of hoe heet dat bestandje). |
|
nietmeer
|
@balou: lekker makkelijk toch, niet nadenken. En het is heel huiselijk! ik ben het spelertje juist gaan leeggooien; dropbox blijft wel heel, maar spelertje is een wrak. Wij hebben ook zo'n Omzetter op de computer, maar die zet om naar videobestanden. Dus kan ik het dan nog niet luisteren. Ik heb nog wel drie liedjes die ik er anders vanaf geplukt had. |
|
balou Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Wortel: Hieronder kun je een gratis video-mp3 converteerprogramma downloaden, mocht je het e.e.a. in eigen beheer willen doen. Er zijn vele converteerprogramma's te vinden, gekraakte, welteverstaan, maar ik wil een domineesdochter niet aan zulke illegale activiteiten blootstellen. Daarom deze legale converter |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Quote wortel: Omzetter Ha, jij hebt ook al de neiging om een teveel aan Engelse termen te vertalen! Ik heb dat van huis meegekregen; mijn vader heeft (met wisselend succes) jaren gestreden tegen de overdreven overdaad aan Engelse kretologie op zijn werk. Zelf heb ik een periode gehad waarin ik uit balorigheid Franse ordinateur-termen ging gebruiken, waarbij ik zelfs het vertalen van de namen van bekende programma's niet schuwde. |
|
nietmeer
|
@balou, SamuiAxe: Ha, dankiewel! Wat lief van jullie! Helemaal illegaal zijn we zelden, maar drie telefoons lang hetzelfde programmaatje naar de volgende telefoon overzetten, met bewaring van alle instellingen en ook al werkten de telefoons heel verschillend, was toch op z'n minst semi-legaal Al deed de verkoper van het programmaatje dat min of meer uit eigen beweging @venzje: Meh, ik kan die termen niet uitspreken, dus wat zou ik eraan hebben? En zo snapt mama Wortel me tenminste nog... Mijn vader zegt pas goed Latijn te hebben geleerd, toen hij de titels van voor een vriend gekopieerde CD's naar het Latijn begon te vertalen. Ik hoop, dat die vriend ook goed was in Latijn! Ik mocht elk hoofdstuk opnieuw wéér het woord ordinateur leren bij Frans. Wat zijn juffen toch raar! |
|
tierelier Senior lid
WMRindex: 248 OTindex: 1.376
|
was weer aan het draken maar ik zeg jullie(de laatste 3 onliners) genacht slaap zacht en gezond weer op |
|
nietmeer
|
@tierelier: Welterusten meid, ook jij morgen weer gezond op! |
|
nietmeer
|
Did you know?. . . . Did you know the people that are the strongest are usually the most sensitive? Did you know the people who exhibit the most kindness are the first to get mistreated? Did you know the one who takes care of others all the time are usually the ones who need it the most? Did you know the 3 hardest things to say are I love you, I'm sorry, and Help me. Have a beautiful day! afbeelding |
|
venzje Oudgediende
|
SamuiAxe: En de mensen die er het vervaarlijkst uitzien, hebben vaak het grootste hart. |
|
nietmeer
|
|
|
tierelier Senior lid
|
en dit moet een gevaarlijke man voorstellen die hond lijkt mij gevaarlijker |
|
nietmeer
|
@tierelier: Pas op! Dat is een rotzak hoor Ik heb begrepen dat hij een smerige vechter is... Hij gooit met stront! |
|
venzje Oudgediende
|
SamuiAxe: Ha, een nieuwe foto van jou! Je weet je aardig te vermommen, maar je uitstraling verraadt je toch! |
|
nietmeer
|
@venzje: Foto is al een jaar of drie oud geloof ik.. Zie er nu nog gemener uit |
|
venzje Oudgediende
|
SamuiAxe: Die pleefoto is anders ook niet mis! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Leuke foto Axe! |
|
tierelier Senior lid
|
is dit axe Mmw, laat mij eens schatten 40tig? |
|
venzje Oudgediende
|
@tierelier: Je hebt nu iemands ego ernstig gestreeld! |
|
nietmeer
|
@venzje: Nee hoor, ze weet donders goed dat ik 56 ben Maar het is wel lief |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@samuiaxe: Wat een prachtige tekst, kreeg er even een traantje van in mijn ogen . en wat een stoer hoofdje heb je toch ook he maar vind ik eerder lief dan gemeen hahaha. Zal wel komen omdat wij de persoon erachter kennen . En is het Spot? Zo ja, is die stevig gegroeid! |
|
nietmeer
|
@Lennox: Nee lieverd, da's Káuw, de jongste telg Wan noemt hem 'koewán', dat betekend zoiets als dikzak , hij doet het geweldig goed |
|