SamuiAxes Off Topic shit |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
@benja34: je schiet al op nog ff en je hebt je avatar |
|
nietmeer
|
@benja34: heb ik gelijk "Hoe voelt het om gelijk te hebben?" "Zo." |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
@allone: ik doe mijn best nu nog bepalen wat ik als avatar wil wortel: ze kunnen wel 1,5 jaar worden. das iets meer dan de 20 dagen die ik dacht |
|
allone Oudgediende
|
@benja34: je hebt nog ff tijd om er over na te denken / te zoeken .. misschien een bedwants? === Male bed bugs sometimes attempt to mate with other males and pierce the latter in the abdomen klik hierLaatste edit 24-09-2013 20:12 |
|
benja34 Erelid
|
@allone: ik ben hetero, dank je en ben ik zo'n parasiet dan ik denk er nog wel even over na, het wordt een verassing |
|
allone Oudgediende
|
@benja34: ik houd van verassingen en een parasiet ben je zeker niet |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@benja34: Avatar aanmaken is al 2maanden stuk hier op WMR |
|
benja34 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@benja34: maar ooit komt het wel weer goed. Drie maanden stuk, een maand goed, is de tendens Lang leve verrassingen Gheh, iedereen, en ik normaal ook, spelt ver-assing, ipv ver-rassing... Ik weet me geen raad zonder verse motaat! Fleurig doen, maak het fleurig en groen! |
|
benja34 Erelid
|
wortel: nooit bij stilgestaan maar het is inderdaad verrassing. heb je weer gelijk en wat is een motaat |
|
nietmeer
|
@benja34: Een ander voorbeeld van Worteltaal, net als die zinnetjes daarnet. Een tomaat dus Nee hè, heb ik wéér gelijk! |
|
benja34 Erelid
|
wortel: als je er maar geen gewoonte van maakt worteltaal is grappig |
|
allone Oudgediende
|
ook een nieuwe aanmaken? ik dacht alleen het veranderen |
|
nietmeer
|
@benja34: Het kost mij intussen moeite het woord 'vaatwasser' uit te spreken Wij noemen dat waasvatter, kijk maar eens hoeveel waas/mist zo'n kan (be)vatten... @allone: Zelfde knopje, zelfde probleem, kennelijk... |
|
allone Oudgediende
|
wortel: had ik je het verhaal van de bierflessen al verteld? (ik wil niet in herhaling vallen ) |
|
benja34 Erelid
|
@allone: ik ken hem nog niet, vertel |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@allone: Om een avatar te veranderen moet je naar avatar aanmaken gaan, link verwijderen en nieuwe plaatsen. dat gedeelte is juist verdwenen van de pagina. Laatste edit 24-09-2013 21:21 |
|
nietmeer
|
@allone: bierflessen?! Tell me more, tell me more... In herhaling vallen is niet handig. Ik ben er helaas wel goed in. Mama Wortel ontdekt nu dat plaatjes ook in Dropbox kunnen. Laatste edit 24-09-2013 21:26 |
|
allone Oudgediende
|
wortel: ik dacht dat ik je die al verteld had.. dat mijn vader dat ook altijd deed: letters omwisselen: waatvasser ipv vaatwasser, kuitenbad ipv buitenkat, enz dus zaten we ooit in het bos, zeg ik 'goh, wat zijn hier veel bierflessen' hij: 'bierflessen? bierflessen? waar zie jij bierflessen? ik zie helemaal geen bierflessen? mijn moeder had hem wel door.. maar hij niet.. we hebben het hem moeten uitleggen.. ==== @lepeltjes: ow wat triest.. dan moeten ze dat maar eindelijk 'repareren' , zodat @benja34 zijn avatar kan aanmaken Laatste edit 24-09-2013 21:31 |
|
nietmeer
|
@allone: oh, vlierbessen? Vlierbessen smaken trouwens niet bijzonder lekker, maar vlierbloesemsiroop is beter (en ja, ik val ook in herhaling) Ja, ik herken hem, vaag, heel vaag... En Benja34 kent hem überhaupt nog niet Kannikkerwataandoen? Kannikkerwataandoen? Ja, u kúnt er wat aan doen! Laatste edit 24-09-2013 21:32 |
|
benja34 Erelid
|
@allone: ach, ik heb nog even voordat het kan, maar als het niet kan wanneer het kan, wanneer kan het dan nog? |
|
allone Oudgediende
|
wortel: @benja34: vlierbessenjam is ook lekker @benja34: ik heb nog even voordat het kan, maar als het niet kan wanneer het kan, wanneer kan het dan nogda's een knappe zin, daar krijg je een prijs voor maar het antwoord weet ik niet.. ooit, hoop ik, denk ik . Laatste edit 24-09-2013 21:40 |
|
nietmeer
|
@allone: jam en siroop, beide fruit met suiker koken toch? Euh, bloesem en fruit verschilt natuurlijk wel nogal... @benja34: Die zin! |
|
allone Oudgediende
|
wortel: oh sorry , even te snel gelezen ja bloesem / bessen smaakt natuurlijk heel anders maar van beide kun je een drankje maken. en van beide ook pannenkoeken bakken |
|
nietmeer
|
@allone: Nee, ik las snel. Jij praate gewoon over bessen, en ik over bloemen. En ik dacht dat het over hetzelfde ging. *slaat zichzelf net niet voor het hoofd* En beide hebben een héél gek bijsmaakje, hoewel verschillend |
|