hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-11 14:00 - 75430 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 157 158 159 [160] 161 162 163 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

29-09-13 00:09:23
benja34
Erelid

WMRindex: 161
OTindex: 1.832
@Lennie: ik kan het tegenwoordig niet meer volgen :nee
als ik vroeger het ook maar waagde om dat soort dingen uit te halen kreeg ik een strenge correctie van mijn ouders.
nou moet ik toegeven dat ik daar ook vaak foto's maakte zonder te weten dat het niet mocht. toch maar beter opletten de volgende keer :)

29-09-13 00:47:05
nietmeer
@benja34: Ja, mijn kinderen zouden dat ook niet wagen hoor. Ik heb daar nog wel eens plezier mee. Mijn zoons zijn eigenlijk allebei leraar. De jongste heeft echt de lerarenopleiding gedaan en is dus een bevoegd leraar, de andere zoon is een rij-instructeur....da's ook een leraar, toch?:P
Ik geniet altijd als ze met hun verhalen komen over onopgevoede jeugd van tegenwoordig en dergelijke... Ik hoor dan toch wel heel dikwijls: Dat zouden wij vroeger niet hebben moeten wagen!

29-09-13 02:41:01
nietmeer
@Lennie: Het lijkt er op dat mijn maat kan komen! Hij heeft het nagevraagd en het bleek dat Oad nog op tijd de KLM heeft betaald, dus de reis gaat door :ja Degenen die in de problemen komen zijn veelal degenen die een hotelboeking hebben. Aangezien mijn maat enkel de reis heeft geboekt, (ik heb kamers geregeld), is er voor hem geen probleem, gelukkig :ja

Wat opvoeding betreft, ik laat iedereen maar lullen, vrije opvoeding is aan kinderen niet besteed! Ze dienen door o.a. de ouders naar volwassenheid begeleidt te worden, óók als dat inhoudt dat ze weleens gecorrigeerd dienen te worden. Vrije opvoeding? Slappe hap en een excuus voor ouders die het ouderschap niet aan kunnen! Mijn jongens zouden niet op het glas bonken, 100% zeker weten! Trouwens, we zijn weleens naar dierentuinen e.d. geweest met ze, geen enkel probleem geweest :nee Burgers vind ik ook mooi, maar Tilburg & Emmen vind ik mooier..

Laatste edit 29-09-2013 02:43

29-09-13 09:30:19
omabep
Oudgediende

WMRindex: 10.850
OTindex: 3.187
@Lennie: Mijn kinderen zijn gelukkig nog zoals wij ze opgevoed hebben. Maar ook ik heb vaak van die kinderen gezien, grote pubers die expres gewoon doen waar ze zin in hebben, dus vuil op straat gooien terwijl nog geen meter verder een vuilnisbak hangt. Als je er iets van zegt krijg je een grote mond terug. Als onze kinderen iets onoorbaars deden dan werden ze rechtgezet en er werd uitgelegd waarom iets niet zo hoort en dat ze zich hadden te gedragen.

Ik heb eens, toen ik zwanger was van mijn dochter, mijn zoon aan mijn jurk hangend de hele winkel door gesleept omdat hij iets wilde wat ik niet goed vond. Bij de kassa werd ik aangekeken alsof ik dat kind constant aan het martelen was, zo boos keken ze naar me. Buiten de winkel was dit gedrag over en hij heeft nooit meer zijn zin doorgedreven met brullen enz.
Tja, wat moet je, zoals tegenwoordig snoep geven en maar doen wat dat kleine grut wil, of opvoeden en het even tegengaan en van af zijn.
Tevens maak ik me wel eens boos over hoelang ze in de luiers lopen en voor de tv in een wipstoeltje met speen of tut weggezet worden als ze thuis zijn. Ze beginnen te laat met gewoon opvoeden en communiceren met de kinderen. Wij waren direct vanaf de geboorte met ze bezig, tegenwoordig moeten de moeders weer snel aan het werk en zijn te moe 's avonds. Dat is het hele verschil denk ik.

29-09-13 20:47:46
nietmeer
@omabep: Dat hebben papa en mama Wortel zo vaak met ons gedaan. Tenminste, wij gingen dan gillend op de grond liggen.
'Goed hoor, dan ga ik wel zonder jou.' zei mama dan.
Zogauw ze om het hoekje kwam hielden we dan onze bek en raceten naar haar toe! :D

En dat levert ook zulke blikken op, ja, Daar klaagt papa Wortel vaak genoeg over. Mama wortel heeft zich er bij neergelegd, die doet de boodschappen het vaakst...

29-09-13 20:58:15
benja34
Erelid

wortel: toen ik een keer met mijn moeder boodschappen ging doen raakte ze me kwijt, toen ze me weer gevonden had was ze helemaal gelukkig.
alleen had ik dat door en elke keer dat ik meeging ging verstoppertje spelen, met als gevolg dat ze elke keer de hele supermarkt door kon lopen om mij te vinden 8)

29-09-13 21:14:42
omabep
Oudgediende

@benja34: Wat was jij erg 8O Ik hoop als je kinderen hebt, dat het net zulke boefjes zijn als jij :ja Dat gun ik je van harte *)

29-09-13 21:20:05
benja34
Erelid

@omabep: ik heb het nooit kwaad bedoeld :)

maar ik zal toch eerst een vriendin moeten vinden voor ik aan kinderen ga denken, hoewel het me wel heel leuk lijkt :ja

29-09-13 22:56:26
omabep
Oudgediende

@benja34: Kinderen bedoelen het nooit kwaad, ze willen alleen weten hoe ze iets voor elkaar kunnen krijgen en zoeken dus grenzen op tot hoever ze kunnen gaan. Je hebt geen leeftijd bij je naam staan dus je kan wel 100 jaar zijn wat mij aangaat, dan had je helemaal niet eens meer kunnen genieten van eventuele boefjes die nog gekomen waren _O-

29-09-13 23:34:47
nietmeer
@omabep: Benja34 is pas 17....

29-09-13 23:50:14
nietmeer
SamuiAxe: Tilburg? Je bedoelt Hilvarenbeek? De Beekse Bergen...Burgers' Zoo is heel mooi, maar de Beekse Bergen is het mooiste dierenpark van Nederland, zonder enige twijfel...Heel veel ruimte voor de dieren, zeer toegankelijk, door bus, auto en boot...alles in het teken van de dieren. Dat is bij Burgers' Zoo ook wel, maar als ik de safari bekijk...Bij Burgers is dat een wandelsafari, daar ben je zo door....In Hilvarenbeek doen ze dat toch anders.. Je kunt het wandelend doen, per boot of per bus...De dieren komen heel wat dichterbij dan in Burgers Zoo...

Laatste edit 30-09-2013 00:05

30-09-13 00:41:36
nietmeer
@Lennie: Ik bedoel inderdaad Beekse Bergen, Hilvarenbeek. Ik ben daar eens 's-avonds geweest, het was een speciale dag waarop de zoo tot een uur of 10 of zelfs later s-avonds open bleef. Heel apart!! Ik heb daar toen een van de mooiste foto's van mijn leven gemaakt; een zwemmende Tijger :ja Ik ben de originele foto helaas kwijtgeraakt, maar heb wel een vergroting van 1x1 meter in mijn hutje hangen, ik zal daar later en foto van maken en hier plaatsen.

.

Laatste edit 30-09-2013 00:47

30-09-13 08:48:42
omabep
Oudgediende

@Lennie: Aha, dan kan NL dus nog wel een paar boefjes van hem verwachten :D

30-09-13 10:54:30
nietmeer
@Lennie: Zoals beloofd de foto van de Tijger die ik genomen heb in de Beekse Bergen. Ik had mazzel dat hij recht op mij af kwam zodat ik één van de mooiste foto's van mijn leven kon maken :ja Euh, eerlijk is eerlijk, ik vrees dat ik in mijn enthousiasme hier en daar op wat tenen getrapt heb om zo dichtbij mogelijk te komen :$ Zo gezegd, deze foto ben ik kwijtgeraakt, gelukkig had ik 'm in NL laten uitvergroten, dus deze is genomen van de foto die ik hier heb hangen. De kwaliteit is daardoor beduidend minder, maar je hebt i.i.g. een idee van waar ik het over heb.

afbeelding

afbeelding

Laatste edit 30-09-2013 11:08

30-09-13 12:43:32
venzje
Oudgediende

WMRindex: 22.620
OTindex: 7.915
Mooie foto!!

@Lennie: In veel landen om ons heen hebben Nederlandse kinderen niet voor niets een slechte naam. Ze worden vaak ervaren als luidruchtig en naar plaatselijke maatstaven slecht opgevoed.

30-09-13 13:11:08
allone
Oudgediende

WMRindex: 52.026
OTindex: 93.505
@Lennie: @venzje: alles is relatief..
als ik hier in de Maasplassen ga zwemmen (hopend dat het een beetje rustig is) zijn het toch alleen maar duitsers, die een hoop lawaai maken.. zo veel, dat ik me wel eens afvraag, of er überhaupt nederlanders aanwezig zijn..

Laatste edit 30-09-2013 13:11

30-09-13 14:11:38
Emmo
Stamgast

WMRindex: 67.700
OTindex: 28.581
@allone: Waarschijnlijk niet. Anders had je nóg meer herrie gehad (A)

30-09-13 14:45:09
omabep
Oudgediende

SamuiAxe: Nou, ik vind ze nog steeds mooi, dus dan was de kwaliteit van het origineel wel heel erg goed ok

30-09-13 14:46:50
omabep
Oudgediende

@allone: Misschien moet je de Paasplassen eens proberen, die zijn nog niet ontdekt door de Duitsers 8)

30-09-13 15:21:13
nietmeer
Wauw....mooie foto! Ik heb ook wel een heel aardige foto van een tijger gemaakt zaterdag, maar ik vind deze veel mooier!

30-09-13 15:52:44
Roxichu
Erelid

WMRindex: 794
OTindex: 6.983
Mooie foto!
De tijger kijkt echt alsof hij je gaat opeten :P

30-09-13 16:26:46
Emmo
Stamgast

WMRindex: 67.700
OTindex: 28.581
@Roxichu: Wat denk je: hij zag een lekker hapje met een fototoestel

30-09-13 21:20:50
nietmeer
Wooow die tijger is cool 8O

Wij hebben in de dierentuin wel een keer een tijger zien die keek alsof hij een vogel in z'n sloot wou aanvallen, maar na een poos besloot hij maar van niet...

Witte leeuwen zijn ook wel cool :)

30-09-13 23:28:59
nietmeer
@Emmo: Axe zijn postuur in aanmerking genomen zou ik denken dat de tijger dacht: Ik heb wel trek in een flinke hap! ( geen hapje...):P

wortel: Witte leeuwen? Dan ben je dus in Rhenen geweest??

Laatste edit 30-09-2013 23:30

01-10-13 01:17:46
nietmeer
Vandaag was het dé dag voor mijn Beessie...Ze mocht weer naar de trimster! Ze heeft een 4 uur durende sessie achter de rug. Wassen, spoelen met een conditioner, drogen(fohnen), uitkammen, knippen, scheren....Nageltjes knippen, oortjes ontharen, gebit bekeken, kortom: The Works! Ik vind het zó knap van de trimster dat ze het knippen echt op het blote oog doet...Het enige wat geschoren wordt, zijn Beessies snuit en haar voetjes, de rest wordt geknipt! Alles even lang, naar verhouding met het lijfje...Superknap! Na drie maanden is het écht heel noodzakelijk dat Beessie behandeld wordt. Ik heb haar de laatste week praktisch elke dag uitgeborsteld en ze loopt dan rond als een kleine Knut! ( Ijsbeertje dus!)Superschattig om te zien!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 157 158 159 [160] 161 162 163 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven