SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
|
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
SamuiAxe: mooie foto! wortel: witte leeuwen zijn inderdaad erg mooi, ik geloof dat ik ergens nog een paar foto's heb liggen, ben al heel lang niet meer in Rhenen geweest @Lennie: het is inderdaad knap dat zo iemand zo precies kan knippen |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
Geweldig mooie foto van de zwemmende tijger, wauw! |
|
nietmeer
|
@balou: Dank je lieverd, het is zo ik schreef dan ook één van de mooiste foto's die ik ooit gemaakt heb. Zonder mezelf een veer in de reet te willen steken durf ik te beweren dat ik aardig kan fotograferen. Mijn opa was beroepsfotograaf, misschien heb ik wat van zijn genen geërfd? Hopelijk alleen die dan, mijn opa was nogal een klootzak, hij had t.a.v. mijn vader bijzonder losse handjes Laatste edit 02-10-2013 10:19 |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
Van mij mag je een hele pauw in je reet steken (zit alleen zo ongemakkelijk) verdient met de foto! Nee joh, die extra geentjes van je opa zijn aan jou voorbij gegaan, alleen het fotogen is gebleven |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
SamuiAxe:
Mijn WMR-mail doet een beetje gek... hij verzend soms mijn berichtjes niet... Dan gaat hij in plaats van "Uw berichtje is verstuurd!" gewoon weer terug naar de mail zelf.. Zou je even kunnen verifiëren of je een mail van mij hebt gehad?
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: Euh, nee, maar Taz heeft me een paar foto's van je gestuurd Leuke, frisse meid hoor Laatste edit 03-10-2013 02:47 |
|
Roxichu Erelid
|
SamuiAxe: Oh.... |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: Alleen de leukste foto's hoor Wees maar niet bang Heb je trouwens al in je outbox gekeken of ie ze niet naar een wereldvreemde heeft gestuurd? Laatste edit 03-10-2013 08:17 |
|
Roxichu Erelid
|
SamuiAxe: Nou ik was net bezig met een nieuwe mail samenstellen Is dus niet meer nodig. Bedankt Taz! |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Dat moet je dan in jou outbox zien want ik heb de mail niet verstuurd he |
|
nietmeer
|
Quote: Dan gaat hij in plaats van "Uw berichtje is verstuurd!" gewoon weer terug naar de mail zelf.. Vandaar dat ik het vroeg |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Oh sorry dan begreep ik hem verkeerd. Nee hij is gewoon niet verstuurd |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Hm, jullie maken ons nu wel nieuwsgierig... |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
|
|
nietmeer
|
Vrouwen dienen helaas voorzichtiger te zijn dan mannen als het er op aankomt om je foto op het internet te zetten. Er wordt nogal eens mee geknoeid, helaas. Maar geloof mij maar op mijn woord, Roxi ziet er prima uit! Als troostprijs deze foto dan maar: afbeelding. Laatste edit 03-10-2013 10:33 |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
SamuiAxe: niet bevredigend.. die hadden we al gezien Laatste edit 03-10-2013 10:07 |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
SamuiAxe: Dat van die confidentiality, dat snap ik natuurlijk wel.
Die foto van jou ken ik uiteraard al. Ik vind die op die plee nog steeds de leukste. |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Ik wil best mijn foto hier plaatsen... Maar zoals jullie al zeggen weet je maar nooit wat er dan mee kan gebeuren. Als jullie écht nieuwsgierig zijn mag je me een mailtje sturen SamuiAxe: bedankt voor het compliment Maar het valt reuze mee hoor Laatste edit 03-10-2013 10:29 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Niet doen meisje Zo gezegd, je weet maar nooit wat ermee gedaan wordt, i.d.d. beter via PB En het was een gemeend complimentje hoor. Steek die maar in je zak |
|
Bouwplaats Actief lid WMRindex: 43 OTindex: 114 T S |
SamuiAxe: Mooie foto's! Waar jij nu resideert zul ongetwijfeld ook mooie plaatjes kunnen schieten!? |
|
nietmeer
|
@Bouwplaats: Ja hoor, de natuur is hier erg mooi, zo af en toe schiet ik hier ook wat plaatjes en zet ze hier of in een Blog. afbeelding |
|