SamuiAxes Off Topic shit |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
SamuiAxe: ik kom op photobucket.com en er wordt een password gevraagd |
|
nietmeer
|
@allone: Dank je!! password is ikwilzezien Wil je het nog één keertje proberen? |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: prachtige foto's van de hemel manen, sterren, enz |
|
nietmeer
|
Dus hij doet het? Mooi! Dank je wel voor je hulp lieverd |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: yes graag gedaan |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
SamuiAxe: Het werkt zeer goed, je kunt niet verder dan dat album. Dus je kunt gerust zijn Mooie foto's hoor. |
|
nietmeer
|
Ai.. Leeg bericht Euh.. Hallo allemaal Laatste edit 09-10-2013 10:06 |
|
nietmeer
|
Mooiste Tijgerfoto ooit! Dit is zover het mij betreft een van de mooiste, zo niet de mooiste foto van een Tijger die ik ooit gezien heb.. Prachtig! afbeelding |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
SamuiAxe: Die is ontzettend mooi.... Zelfs onderwater kunnen ze bedreigend overkomen Prachtig! |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Als ik zo'n jongen onder water tegen zou komen dan zou ik net als een inktvis spontaan het water kleuren! Bruin welteverstaan |
|
Roxichu Erelid
|
SamuiAxe: Ik zou echt alle kleuren van de regenboog schijten Hoe heeft degene die deze foto heeft gemaakt het er eigenlijk vanaf gebracht? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Ik heb geen flauw idee, misschien was het een gemonteerde camera? |
|
Roxichu Erelid
|
SamuiAxe: Zou kunnen... Maar dan zou het wel een heel erg mooi 'toevallig' shot zijn... Beetje te mooi om waar te zijn.
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: Tweede mogelijkheid: De foto is gemaakt in een Zoo, de fotograaf bevond zich veilig achter glas |
|
Roxichu Erelid
|
SamuiAxe: Dan heeft ie alsnog een mooie foto weten te schieten, zo achter het glas. Maar ik geef me gewonnen |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.700 OTindex: 28.582
|
SamuiAxe: Met 640mm kun je dingen fors dichterbij halen. En voldoende pixeltjes kun je ook nog eens een schappelijke deelvergroting maken. (Fuji X-S1, je weet het) |
|
nietmeer
|
Het is zover, ik ben vandaag weer begonnen met trainen! En mijn hond ook! afbeelding |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.700 OTindex: 28.582
|
SamuiAxe: Op je andere foto's zie je er anders uit. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Mijn hond ook.. Slechte camera geweest denk ik Laatste edit 09-10-2013 13:22 |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@Emmo: Dat wilde ik ook schrijven Wat de tijger aangaat, inderdaad een hele mooie bedreigende foto |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Ik vond je kaal leuker! |
|
nietmeer
|
samuiaxe: bij mij vragen je plaatjes niet (meer?) om een wachtwoord. Wél heb ik hier een minischerm en zie ik daardoor een kwart van het plaatje niet, maar daar kun jij niks aan doen |
|
nietmeer
|
wortel: Klopt, ik heb het wachtwoord verwijderd, dat was een test. Als het goed is kun je gewoon de slideshow zien, maar kun je mijn foto's niet editen en ook geen toegang krijgen tot mijn andere albums.. Hoop ik |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Dat had ik niet geprobeerd Je kunt alleen het album 'space' zien, en er zijn nog één of twee knopjes open die je datzelfde album op een andere manier laten zien (als lijstje plaatjes ipv. slideshow) Editen en andere albums kan idd niet, slidshow werkt uitstekend In de zijbalk rechts zitten zelfs een paar vakjes "sorry, maar dit mag ik niet laten zien" Log anders jezelf even uit en klik op je eigen link, werkt ook. Laatste edit 09-10-2013 19:31 |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wat is ronder - het ongeloof of absolute overtuiging -
Emmo: niet zo bedoeld en er toch tussen geschoten - je weet dat er een periode is geweest - ik vergis me natuurlijk - dat de oude kennis niet meer beschikbaar was - leek.
Met het verbranden van de oude Bibliotheek ging veel kennis verloren - is dat zo - veel geleerden zullen gepoogt hebben, werken te redden van de brand.
Flarden van een oude wereld.
Socrates, Pythagoras, Hypatia.
Kennen we ze - of zijn het reflecties, geluiden zo oud verward - vertekend.
Hoe zullen onze geluiden klinken over 2000 jaar - kunnen we onze tekens behouden - blijven ze leesbaar - of zijn het dan archaïsche symbolen - uit een onbegrijpelijke tijd - als verachterlijkt gezien - zoals ooit de oude tijd als iets achterlijks werd gezien.
Zoals ooit de mensen in grotten als is primitiefs werd gezien - wat is dat?
Wonen in bakstenen gebouwen rond draven, aangedreven op resten van de dood, in metale koetsen? pratend in plastieke plankjes met op zand gebaseerde micro electrische elementen.
Zal een verkeersbord gezien worden als een totempaal - de resten van een slagerij als een archaïsch gebruik van walgelijke proporties - het slachten van vee - het ontkennen van hun ziel - het afstraffen van dieren als ze zich onttrekken aan hun lot.
Razende massas van links naar rechts prikkels maken, zoeken, vinden, houden.. op naar de volgende dag.
Lavend aan licht, water, alcohol en lichaam.. en op het laatste de herinneringen.
Hoe beoordeeld de toekomst ons? |
|