SamuiAxes Off Topic shit |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
@Tendentieus: wat is een schaduw account? |
|
nietmeer
|
@allone: gewoon een extra account, waar ik soms echt nog lomper op was dan mijn echte |
|
allone Oudgediende
|
Tendentieus: dat is toch niet verboden? om een extra account te hebben, bedoel ik? |
|
nietmeer
|
@allone: omdat het zo'n simpele manier is om bans e.d. te vermijden worden modjes er niet blij van. (bij spelletjessites kun je het ook gebruiken om snel punten te scoren, maar dat telt voor WMR niet) Quote samuiaxe:: wortel: Het vogeldier is het bekendste eierleggende zoogdier. Samen met vier soorten mierenegels is dit het enige zoogdier dat eieren legt. Dus in totaal zijn er vijf soorten eierleggende zoogdieren, of twee, als je de Egels als één soort telt.. De jongen worden zoals gebruikelijk bij zoogdieren gezoogd, alleen zuigen ze de melk niet uit een tepel maar likken het van de vacht rond de melkklier. 't Is maar dat je het weet Dat van de melk uit de vacht wist ik al Van de egels niet, dank daarvoor Laatste edit 03-01-2014 17:29 |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
vogelbekdier ,platypus Ornithorhynchidae Kingdom: Animalia Phylum: Chordata Class: Mammalia Order: Monotremata Suborder: Platypoda Wiki |
|
allone Oudgediende
|
jee, het stormt hier, zeg: wind, regen én onweer |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@allone: uiteraard vind ik dat leuk. Nee wacht, niet leuk.. Fantastisch |
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
|
|
SilverWing Erelid
Quote @allone: Tendentieus: wat is een schaduw account? het heet ook wel eens een smurf-account |
|
allone Oudgediende
|
|
|
SilverWing Erelid
wel 3 keer |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: aha, nu komt de aap uit de mouw hoe heb je die 3 accounts gesmurft? en geen wonder, dat je nog geen avatar gesmurft hebt, als je het over 3 verdeeld |
|
SilverWing Erelid
Quote @allone: shoaib2: aha, nu komt de aap uit de mouw hoe heb je die 3 accounts gesmurft? en geen wonder, dat je nog geen avatar gesmurft hebt, als je het over 3 verdeeld nie op WMR maar op Games Als League Of Legends |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: ooo, zo |
|
SilverWing Erelid
ja de 3e werd pas een succes (al lvl 20 van 30) Laatste edit 03-01-2014 18:55 |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe schreef: Héél kort samengevat: Alles wat je niet bij de artikelen kwijt kunt omdat dat te zeer OffTopic zou zijn kun je hier kwijt. Echter, voor de korte "Hallo", "Ik verveel me", Ik ga slapen" meldingen, gelieve het Café te gebruiken. Dit werkt prima, mijn hoekje en het Café leven broederlijk naast elkaar.. -------------------- Ik was ook zelden in het café, maar zag in het voorbijgaan wel dat men voor elkaar koffie inschonk. Dat heb ik jou hier nog niet zien doen. Laatste edit 03-01-2014 20:02 |
|
nietmeer
|
@ledi: Hij is nog vers, hoe laat kom je? Zal der een Ferrero Roche bij serveren, doen ze in het Café niet |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe: ik ben al aan komen hollen. Dus graag! |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
IIIEEEELL! Van Ferrero Roche word ik altijd zo ontzettend misselijk. Geen idee waarom. Ik heb ooit eentje gegeten en moest toen heel veel overgeven |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
wortel: Wist je ook dat het Vogelbekdier als een van de weinige zoogdieren giftig is? De mannetjes hebben een soort holle nagel aan de achterpoten waarmee ze je kunnen prikken en gif kunnen injecteren. Voor mensen is het gif niet dodelijk, maar je kunt er enkele weken tot wel maandenlang vreselijk veel pijn van hebben! Dieren tot de grootte van een hond kunnen er aan sterven. Vogelbekdier, mooi maar raar wezentje @DreamerTje: Je hebt ooit één Ferrero Roche gegeten en je werd misselijk? Ik vind dat eigenlijk te weinig om te stellen dat het aan deze lekkernij lag, misschien had je daarvoor iets verkeerds gegeten? Je zou er gewoon nog eens eentje moeten proberen, dan weet je het zeker... Laatste edit 04-01-2014 01:13 |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.279 OTindex: 96.133
|
@DreamerTje: Hoe kan dat; altijd ontzettend misselijk worden na één keer zo'n ding eten? Of heb je er stiekem nog een paar gesnoept? Ik weet het, taal is moeilijk! Laatste edit 04-01-2014 03:03 |
|
RockOpa Oudgediende
WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
|
|
RockOpa Oudgediende
WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Ferrero Rocher: Charlize Theron, zó onbereikbaar! Voor een oude opa. Ook bekend van de reclame van DiorLaatste edit 04-01-2014 05:12 |
|
nietmeer
|
@allone: Onzin! Als je arm bent mis je de luxe om er een al te hoog moreel besef er op na te houden.. Er moet vreten op tafel komen! Hoe dan ook! En natuurlijk zijn er best arme mensen die wel een goed ontwikkeld moreel besef hebben, maar ik geef je op een briefje dat het er veel meer zouden zijn als ze goed te eten zouden hebben.. Vergeet niet dat we het hier over een basisvoorwaarde om in leven te blijven hebben. Als ik een portemonnee vind met genoeg geld er in om mijn gezin een week in leven te houden dan zal ik die portemonnee houden, behalve als ik zelf voldoende heb om mijn gezin te eten te geven. 'De mens' is allereerst en vooral egoïstisch, waarbij ik opmerk dat dit een overlevingsinstinct is, niet persé een negatieve eigenschap En natuurlijk zijn er altruïstische armen, maar verrekte weinig, dat kan ik je verzekeren! |
|