SamuiAxes Off Topic shit |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.513
|
@Lennox: excuses waarschijnlijk een 'slordigheidje' van de hersens, want ik weet echt wel wie wie is of mijn vingers leiden een eigen leven, en typen iets anders dan mijn hersenen denken ik zal ze eens op de vingers tikken Laatste edit 23-12-2013 20:01 |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@allone: Dat probleem heb ik met mijn mond! Die zegt soms dingen waarvan mijn hersenen denken dat ik daar juist over moest zwijgen . |
|
allone Oudgediende
|
@Lennox: misschien moet je eens een hartig woordje met hem spreken? want op de vingers tikken gaat in dit geval wat moeilijk Laatste edit 24-12-2013 10:10 |
|
nietmeer
|
@allone: @Lennox: Ik denk niet dat er ooit een moment gaat komen dat ik Lennox en Lennie uit elkaar kan houden, ik ken nu nog nauwelijks de namen van mijn klasgenoten, en toch zit ik al een half jaar in deze klas... |
|
allone Oudgediende
|
wortel: weet je nog wel wie wortel is? |
|
nietmeer
|
@allone: Mjah, maar wortels zijn zó raar dat je die wel moet onthouden Ik en zus ruilen geregeld van naam, en broer en papa Wortel wisselen ons nog wel het vaakst om van allemaal... |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Geeft niet hoor, @Lennie is iemand waar ik veel waardering voor heb en vind het niet erg om met haar verward te worden . |
|
nietmeer
|
wortel: Geeft niet hoor, @Lennox is iemand waar ik veel waardering voor heb en vind het niet erg om met haar verward te worden ..... |
|
nietmeer
|
@Lennie: nee, nou wordt-i mooi! Zo heb je me helemaal in de war... |
|
Lennox Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Gelukkig is er alweer één kerstdag voorbij.. One down, one to go.. Dan nog even 2014 inluiden en ik ben er weer voor een jaar vanaf.. Mooi! |
|
nietmeer
|
@Lennox: @Lennie: jullie zijn groot en ik is klein, 't is niet eerlijk! |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Wij zijn twee piepkleine witte beessies en jij bent nota bene een olifant ! |
|
nietmeer
|
@Lennox: een knuffelolifantje hoor! Een fret heeft dan tenminste tandjes... Ik wil wel checken hoe groot-i is? Schofthoogte 13 cm, slagtand t/m staart 22 cm. En een fret? Laatste edit 26-12-2013 12:05 |
|
Lennox Oudgediende
|
wortel: Nou en of een fret tandjes heeft. Een hele rij witte scherpe puntje en een paar flinke hoektanden. Maar slagtanden heeft ie dan weer niet. En zijn maten, pfff, daar vraag je wat. Ik denk 35 cm lang en 20 cm hoog...zoiets. |
|
Lennox Oudgediende
|
samuiaxe: Hou je het nog ff vol? Tweede kerstdag inmiddels ook weer voorbij . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Ben jij/zijn jullie toch groter dat ik Stoffen slagtanden zijn niet heel eng hè |
|
nietmeer
|
Mijn Beessie is zowat 40 cm hoog en 35 cm lang??Zoiets, weet ik veel, ik heb haar nooit gemeten...Ze is in ieder geval niet vierkant! Okee, ik heb haar gemeten,want ik werd nieuwsgierig: Ze is 65 cm van neus naar staartpunt lang en 35 cm hoog, van teentje naar kop... Laatste edit 28-12-2013 00:34 |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@Lennie: je kon het dus niet laten. |
|
nietmeer
|
wortel: Ik haal @Lennie: en @Lennox: ook nog wel eens door elkaar vooral als ik even niet op zit te letten Dus zo vreemd is het niet |
|
nietmeer
|
Taz: ik haal ze net zo hard door elkaar als ik wel oplet hoor @Lennox: @Lennie: waarom zouen frette wel vierkant zjn? Zie, knuffelolifanten zijn toch kleiner dan fretten. Dus had ik gelijk |
|
nietmeer
|
Voor diegenen die mijn blogje gemist hebben: De allerbeste wensen voor 2014! |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: dank, voor jou ook een goed 2014... is het bij jullie al 12 uur? |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
SamuiAxe: Jij ook een goed en voorspoedig 2014 en iedereen die dit leest en ik nog niet mijn wens heb gegeven, wens ik hetzelfde toe |
|