SamuiAxes Off Topic shit |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik sluit me graag bij @allone en @omabep aan en wens iedereen een heel goede 2014. |
|
nietmeer
|
Een heel goed 2014 voor iedereen gewenst! Dat jullie dromen maar uit mogen komen in het nieuwe jaar!
SamuiAxe: Je geheugen laat je niet in de steek..Mijn ouders zijn komende zondag ( 5 januari) 65 jaar getrouwd! Er is al reuring van alle kanten...De lokale pers( de huis-aan-huisbladen) heeft zich er al op gestort, er zijn al foto-sessies geweest, kortom: aandacht genoeg! De burgemeester komt langs, we gaan met de hele familie uit eten.....3 kinderen, 8 kleinkinderen en 13 achterkleinkinderen....en dat allemaal met partners en zo...komt op een totaal van 36 mensen..Is toch een aardig hoopje bij elkaar! En dat allemaal omdat mijn ouders 65 jaar geleden vonden dat ze elkaar lief genoeg vonden om een heel leven bij elkaar te blijven! Nou zijn ze 89 en 86...En ze zijn nog steeds heel gek met mekaar! |
|
nietmeer
|
@Lennie: Een hele fijne, onvergetelijke dag gewenst lieverd! Maak veel foto's en video Misschien kun je er eens een blogje aan besteden... Te gelegener tijd. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.513
|
|
|
ledi Oudgediende
@Lennie: dat is inderdaad een feest om blij van te worden. Ik wens jou, je ouders en de rest van de familie alvast een superdag toe. Hihi, eigenlijk is dat nieuws geen shit. Dus verkeerde rubriek. Laatste edit 01-01-2014 10:38 |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@ledi: Geen shit, maar wel off-topic @Lennie: Dat is nog eens leuk voor jullie. Ik hoop dat die dag alles naar wens zal verlopen |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb wat houtvoorraad.. kom maar even kijken of je iets voor de haard kunt gebruiken..
tot houtvoorraad dan.. |
|
nietmeer
|
@Lennie: dat is nog eens een mooi begin van het jaar Een goed begin is het halve werk toch? |
|
nietmeer
|
Vandaag voor het eerst van mijn leven heb ik 'Mallakhamb' gezien, ofwel Indiaas paaldansen. Ongelooflijk wat de jongens en mannen presteren! Ik heb mijn ogen uitgekeken, kijk zelf maar eens.. Mallakhamb |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.279 OTindex: 96.133
|
Dat is inderdaad niet te geloven, wat een kracht en precisie. Geweldig!!! |
|
ledi Oudgediende
Inderdaad WOW!!! |
|
nietmeer
|
Dank jullie voor de lieve reacties! SamuiAxe: Wow....echt verbluffend! Eerlijk gezegd krijg ik al spierpijn als ik er alleen al naar kijk! Ik zag paaldansen en ik kreeg hele ander visioenen.... Laatste edit 02-01-2014 22:31 |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Waar staat Emmo eigenlijk voor? |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
SamuiAxe: Wijsneus |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Nu weet ik natuurlijk nog niet wat Emmo betekent |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
M.O.? Van Wall-E? |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: Waarom moet Emmo iets betekenen? Wij vragen toch ook niet naar jouw echte naam? Jij heet toch ook niet @DreamerTje: in het echte leven? Ik heet ook niet Lennie in het echte leven, en SamuiAxe heet ook niet zo in het echte leven...Emmo is een Nickname...niet meer en niet minder! |
|
DreamerTje Oudgediende
Als het niets betekent dan kan SamuiAxe dat heel goed zelf vertellen toch? En als het wel iets betekent, dan ben ik alleen maar nieuwsgierig naar wat het dan kan zijn en vandaar mijn vraag..
Trouwens, mijn echte naam is lang en breed bekend hier en als je dat wil weten mag je daar ook gerust naar vragen. |
|
nietmeer
|
Waarom hebben we dit topic hier eigenlijk, Irene?
(Ja zelfs ik weet haar naam en ik zit hier nog geen week)
Laatste edit 03-01-2014 01:00 |
|
DreamerTje Oudgediende
Tendentieus: Dit is het topic van SamuiAxe Het café zit een topic verderop |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
Die Mallakhamb dansers zijn goed lenig, ik dacht dat ik bijna alles wel gezien had, maar dit is toch best wel hard zoals ze zich laten vallen en weer opvangen met de voeten |
|
nietmeer
|
Ja maar, dat cafe topic is toch offtopic shit. waarom moet hij een eigen ding hebben? |
|