hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-11 18:00 - 75434 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 185 186 187 [188] 189 190 191 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

15-12-13 09:18:13
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Allemaal duimen dat er wel internet aan boord is. We moeten er toch niet aan denken om zolang zonder hem te doen. 8O

15-12-13 19:16:04
venzje
Oudgediende

WMRindex: 22.620
OTindex: 7.915
Ik ben al in kerststemming: ik vrees met grote vreze...

16-12-13 08:22:59
Roxichu
Erelid

WMRindex: 794
OTindex: 6.983
@venzje: Ik ook, niet normaal! :jeej

16-12-13 10:24:33
ledi
Oudgediende

S
@Roxichu: waarschijnlijk bedoelt Venzje te vrezen dat Emmo geen internet heeft en daar begint het naar uit te zien. :(

16-12-13 10:56:01
venzje
Oudgediende

Aan de verbindingen zal het niet liggen: ze liggen momenteel middenin Sleeswijk-Holstein, in het Noord-Oostzeekanaal.

16-12-13 23:18:43
nietmeer
@Lennox, @ledi: Dank jullie ook voor de felicitaties...Ja, je kunt stellen dat er een hele last van onze schouders is. Wat zeg ik: een gigántische last...Mijn Lief had alle info voor het UWV al klaar staan op de computer, één druk op de knop en alles werd verstuurd. Maar de onzekerheid nekte hem zowat....Achteraf bleek dat de personeelsmanager van het bedrijf dacht dat mijn Lief allang wist dat hij mocht blijven....:(....Maar de brief met daarin het contract voor onbepaalde tijd was om duistere redenen veel later verstuurd dan gedacht....

Wat betreft @Emmo: Ik denk dat hij geen internet heeft en dat we hem 4 maanden moeten missen, of hij moet bij een internetcafé terecht kunnen ergens op zijn reis. Die had allang van zich laten horen! Jammer, ik zal zijn blogs missen...

Even wat anders: Wat doen jullie allemaal met Kerst? Familie bezoeken? Wintersport? Of lekker thuis blijven en de boel de boel laten?? Vertel, vertel!!:P

16-12-13 23:22:33
benja34
Erelid

WMRindex: 161
OTindex: 1.832
@Lennie: familie bij ons thuis uitnodigen :jeej

16-12-13 23:44:09
nietmeer
@benja34: Oh, dat klinkt gezellig! Heb je een grote familie??

16-12-13 23:48:08
nietmeer
@Lennie: 'Wat betreft @Emmo: Ik denk dat hij geen internet heeft en dat we hem 4 maanden moeten missen, of hij moet bij een internetcafé terecht kunnen ergens op zijn reis. Die had allang van zich laten horen! Jammer, ik zal zijn blogs missen...'

Lees Blogposting van mij s.v.p...

16-12-13 23:59:59
benja34
Erelid

@Lennie: we zijn ongeveer met z'n vijftienen, maar dit jaar komen er een paar niet :(

17-12-13 00:02:46
nietmeer
@Lennie: Uit pure belangstelling, wat doet jouw Lief precies voor de kost? Wil ik eigenlijk graag weten :)

17-12-13 11:36:47
nietmeer
SamuiAxe: Hij is logistiek medewerker. In een distributie- en overslagbedrijf. Veel werken met een pallettruck, heftruck en binnenkort ook reachtruck. Orders picken, laden en lossen van vrachtwagens....

17-12-13 15:10:13
venzje
Oudgediende

@Lennie: Op kerstavond komen traditioneel de kinderen bij mij eten. Verder staat de kerstvakantie in het teken van klussen: mijn schoonmoeder verhuizen naar en installeren in een prachtige serviceflat en thuis zelf een paar muren isoleren.

17-12-13 18:03:40
nietmeer
Hmm, ik moet nodig zorgen dat ik de eerste dag van de kerstvakantie misterieus kan verdwijnen zonder probelemen, ga een kerstpakket voor Papa en Mama Wortel fixen :)

En ik ga proberen een kalkoenenfilm te kijken.

En muziekengel zijn :jeej
Ik heb zelfs "vleugels", dwz. een wit gebreid driehoeking met dat een omslagdoek moet voorstellen, maar het vleugelt goed :D

17-12-13 23:49:57
nietmeer
@venzje: Op Kerstavond komen de kinderen ook traditioneel naar ons toe. Gewoon voor een gezellige avond, met hapjes en drankjes. Als het erin zit een dineetje, maar het werk laat dit niet toe voor dit jaar...Veel drukte bij PostNl, dus geen tijd voor mij om veel voor te bereiden. Maar dat maakt niet uit, we hebben toch wel een heel gezellige avond met zijn allen! :P
Verder op eerste kerstdag: Een bezoekje bij mijn vader en moeder en 's avonds een etentje samen met mijn Lief, gevolgd door het kijken van een leuke/spannende/onderhoudende film. Ik weet nog niet welke we gaan kijken, er liggen meerdere opties open!
Tweede kerstdag: 's Middags een bezoekje aan de schoonouders, naderhand het opeten van de kliekjes waarschijnlijk en een paar afleveringen kijken van onze favoriete serie, of er moet een heel leuke film op TV komen, die we allebei willen zien. Om tien uur gaat mijn Lief naar bed, want die moet er weer vroeg uit op vrijdag. En dan gaan we ons weer opmaken voor Oud en nieuw.....:P:P

Laatste edit 17-12-2013 23:51

17-12-13 23:57:17
nietmeer
Ik doe al jaren helemaal niets meer met de kerst, het interesseert me geen bal.. Toen ik nog in NL woonde deden we er ook niet al teveel aan, behoudens een traditioneel kerstdiner op 1ste kerstdag bij onze favoriete Chinees... Totdat we eens met zijn drieën bij die Chinees zaten op 1ste kerstdag en Martijn langs zagen lopen, verkleumt en met een mutsje op, hij had ons niet gezien. Het eten smaakte niet meer en we zijn naar huis gegaan. Dat was de laatste keer dat we iets met kerst gedaan hebben.

Ook oudjaaravond is voor mij een avond waarop ik vroeg naar bed ga in de hoop dat ik door kan slapen en de hele heisa mis, hoewel het dit jaar misschien anders zal gaan: Mijn schatje wil graag naar het strand om de vuurwerkshow te zien en hoewel ik daar eigenlijk geen zin in heb zal ik w.s. toch gaan. Geven en nemen, dat doe je in een relatie :)

18-12-13 00:00:53
benja34
Erelid

SamuiAxe: ik kan me voorstellen dat je dan geen trek meer hebt.

wij vieren nog elk jaar kerst en het is altijd reuze gezellig.

en oud en nieuw is wel leuk maar er wordt hier in de buurt zoveel vuurwerk gebruikt dat je de volgende ochtend nog een rookgordijn hebt hangen. 8O

18-12-13 00:02:34
nietmeer
SamuiAxe: Oh, wij doen ook niet al te veel op Oudjaarsavond hoor! Iets leuks op TV kijken, als er dat al is, anders kijken we een film of zo...Om 12 uur naar buiten en de buren die thuis zijn een "goeie en nen zalige" toewensen, bellen met de ouwelui en berichtjes ontvangen van de jongelui!...Dat ist wel...Niks spectaculairs,maar wel gezellig!

18-12-13 00:04:23
benja34
Erelid

@Lennie: en dat is het belangrijkste, dat het gezellig is :ja

18-12-13 00:10:15
De Paus
Oudgediende

WMRindex: 13.812
OTindex: 19.894
S
Quote SamuiAxe:
Ik doe al jaren helemaal niets meer met de kerst, het interesseert me geen bal..

Niet verder vertellen hoor :nee, maar mij (a) interesseert het kerstfeest ook geen ene bal. Vroeger was het altijd hard werken met mijn kersttoespraak :ja. En de avond daarvoor de kerstdienst in de Sint Pieter. Dat gaat je allemaal niet in de kouwe kleren zitten, zeker niet als je de tachtig al gepasseerd bent :nee. Na afloop van mijn kersttoespraak nam ik altijd een paar stevige pilsjes en dan ging ik gauw naar mijn nest. Nou kijk ik niet eens naar mijn opvolger, dat heilige boontje. Hoe heeft meneer carrière gemaakt binnen de Rooms-katholieke kerk? Juist, door aan te pappen met het Videla regime, jullie weten wel die massamoordenaars zoals de vader van Maxima. En nou staat die aalmoezen uit te delen aan de armen. Al die lui die zo heilig doen, die hebben ze achter de ellebogen en die deugen voor geen klap. En ik kan het weten, want ik ben zelf :$ Oeps, ik geloof dat ik nu beter mijn mond kan houden, ik heb eigenlijk al te veel gezegd :ja.

18-12-13 00:20:55
nietmeer
@benja34: Dat zit ik te bedoelen! We gaan naar onze ouders, mijn broer, schoonzus en een aantal kleinkinderen van ons pa en ma komen daar bij elkaar...Super! Grote lol met zijn allen! Tweede Kerstdag: Hetzelfde verhaal, we gaan naar de schoonouwelui, de rest van de familie komt dan ook en we zien elkaar weer eens...hartstikke gezellig!

18-12-13 08:46:24
nietmeer
Quote @Lennie:
SamuiAxe: Hij is logistiek medewerker. In een distributie- en overslagbedrijf. Veel werken met een pallettruck, heftruck en binnenkort ook reachtruck. Orders picken, laden en lossen van vrachtwagens....

Hee! Dat is volgens mij precies hetgeen ons Botte Bijltje ook doet :ja

18-12-13 12:18:21
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
en kerstkaartjes versturen
iets wat ik veel te weinig doe

wie vind dat een leuke activiteit?

18-12-13 15:51:52
venzje
Oudgediende

@heraux: Ik niet, dus dat doe ik helemaal niet meer.

18-12-13 16:01:16
ledi
Oudgediende

S
@heraux: het zelf maken vind ik ontzettend leuk en ja - dan wil je ze ook graag versturen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 185 186 187 [188] 189 190 191 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven