SamuiAxes Off Topic shit |
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.713 OTindex: 28.582
|
SamuiAxe: De knor, als het verder niet lukt, tot over vier maanden. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Emmo: Heel heel veel succes en tot over een paar maanden alvast :0 |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Quote SamuiAxe: je bent zo flauw als een kat en je hebt het gevoel alsof je een half varken op zou kunnen vreten! Ik ben geen 100% beelddenker, maar bij dit soort opmerkingen zie ik toch een kat die een half varken naar binnenwerkt. Het resultaat ziet er een beetje uit als de slang die een olifant heeft opgegeten (uit De Kleine Prins). Laatste edit 12-12-2013 09:27 |
|
nietmeer
|
@venzje: ik dacht er niet aan, maar nu je 't zegt, die opening van de kleine prins is leueueuk! samuiaxe: begrijpelijk dat je daar zo'n zin in kreeg Alleen houd ik noch van vissticks, noch van ketchup. Bij mij zou het iets anders zijn geweest... wie weet wat ik zou hebben verzonnen! |
|
nietmeer
|
Mijn Lief en ik zaten er al weken tegen aan te hikken dat het contract van mijn Lief afloopt op 21 december. Het zou van een tijdelijk contract naar een vast contract moeten gaan, want het was al 2 keer verlengd. Maar ja, crisis....er worden weinig vaste contracten meer gegeven én mijn Lief is 53 jaar oud. Da's niks, maar op de arbeidsmarkt is hij dus stokoud, bejaard... Dus we zaten hem te knijpen, om het zo maar te zeggen. Maar vanmorgen kreeg ik een berichtje van mijn Lief. Hij had op kantoor moeten komen en daar werd hem verteld dat het bedrijf graag met hem door wil en ze hebben hem een contract voor onbepaalde tijd gegeven!!! Ik ben zóóóó ontzettend blij en gelukkig!! Toen ik het bericht kreeg wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen, dus ik heb de poedel opgepakt en samen met Beessie door de kamer gedanst! |
|
nietmeer
|
@Lennie: heerlijk! Wat vond de poedel ervan? |
|
nietmeer
|
wortel: Ghehe....die wist niet waar ze het zoeken moest! Maar ze lebberde wel heel mijn gezicht af! |
|
nietmeer
|
@Lennie: Hee! Dat is écht goed nieuws lieverd Ik ben heel blij voor je, toch een stukje zekerheid in deze kommervolle tijden, mooi zo |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
@Lennie: Héééj, gefeliciteerd!! Dat is nog eens goed nieuws!! |
|
nietmeer
|
@Emmo: Veel plezier op je reis. *boink* |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: @venzje: Dank jullie! Ach, mijn Lief heeft heel de avond lopen zingen....en hij kán niet zingen...Maar ik heb nog nooit zoiets moois gehoord! |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@Lennie: Fijn voor jullie, ik gun het alle ouderen om de baan te behouden. Ik merk het zelf elke keer als ik solliciteer, ze verklaren me nog net niet invalide en dement. |
|
nietmeer
|
@omabep: Jah, we kennen dat probleem....Mijn Lief was natuurlijk al op zoek gegaan naar een andere baan, hij heeft het niet tot het einde afgewacht. Maar iedere keer weer een afwijzing....."U past niet in het team" "U voldoet niet aan de criteria die wij stellen".... Met andere woorden: Je bent te oud! Wat ze tegenwoordig zoeken is 18-jarigen met 17 jaar ervaring...Klinkt bezopen, maar het is wel zo! Daarom gingen we ook compleet uit ons bol vanmorgen!! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
@Lennie: wat geweldig goed nieuws Quote: Ach, mijn Lief heeft heel de avond lopen zingen....en hij kán niet zingen...Maar ik heb nog nooit zoiets moois gehoord! |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
@Lennie: dat is een geweldig nieuws |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ik heb 400 gram toblerone \o/ |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
nosphoenix: smakelijk |
|
nietmeer
|
nosphoenix: ik heb 100 gram marsepein |
|
tierelier Senior lid
WMRindex: 248 OTindex: 1.376
|
gefeliciteerd @Lennie en je lief natuurlijk.Hij heeft er maar mooi voor gezorgd dat ze hem niet kunnen missen |
|
nietmeer
|
Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Ook van familiekring en van vrienden komen de felicitaties binnen, helemaal geweldig! Dat het zó'n impact zou hebben, dat hadden we niet verwacht! Maar blijkbaar leefde het meer in onze familie - en kennissenkring dan dat we dachten.... |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@Lennie: Beetje mosterd na de maaltijd maar gefeliciteerd voor julie beiden hoor. Wat zal er een last van jullie schouders zijn nu dat zwaard van Damocles boven jullie hoofden ineens verdwenen is . En wat zal je lief anders naar zijn werk gaan nu, het is tenslotte wel ook een mooi blijk van waardering als je in deze tijden (en boven de 50) een vast contract krijgt! Wordt vast een fijn en ontspannen weekendje voor jullie. Is je van harte gegund hoor. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Lennie: het is ook een heerlijk bericht en een hele grote felicitatie waard! |
|
nietmeer
|
Ik keek daarnet op www.marinetraffic.com en zag dat De Spiegelgracht inmiddels vertrokken is uit Rauma en onderweg is naar Kiel. Ik heb nog niets van @Emmo: gehoord, dus ofwel heeft hij het druk, ofwel is er inderdaad geen fatsoenlijk internet aan boord. Ik hoop het eerste, maar vrees het tweede |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
SamuiAxe: Hij is druk geweest en ligt nu te slapen. Ik blijf positief |
|